Goed idee! Dat zou de Klantenservice ook wat ontlasten, zodat anderen sneller geholpen kunnen worden.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Dagelijks verbruik cijfers Mijn Delta
Samenvouwen
X
-
Even een update: helaas heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail betreffende het verschil in de cijfers in de tabel voor met name gasverbruik
Ik ga er maar vanuit dat ze platgebeld worden of dat ze het zelf ook niet wetenMisschien willen ze me verrassen met Kerst?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtEven een update: helaas heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail betreffende het verschil in de cijfers in de tabel voor met name gasverbruik
Ik ga er maar vanuit dat ze platgebeld worden of dat ze het zelf ook niet wetenMisschien willen ze me verrassen met Kerst?
Reageer
-
Zonet zag ik in Mijn Delta dat het staatje van mijn dagelijkse gasverbruik nu klopt, net als bij de stroom.
De cijfers op het staafdiagram (als je er met de muis op staat) en rechts bij de lijn van het verbruik komen nu overeen en er zit geen verschil meer in van 2 tot 3 m3 per dag.
Wel jammer dat ik nooit antwoord heb ontvangen op mijn mail, maar misschien heeft die geholpen de onnauwkeurigheid aan het licht te brengen en te verhelpen
Een mens mag dromen
- 3 Likes
Reageer
-
Zonet maar weer een mailtje verstuurd met de vraag waarom het dagelijkse verbruik maar gaat tot 5 januari 2023. Aan die gegevens heb je niet zoveel. Waarom is het toch weer dat nooit iets in één keer goed gaat?
Er kwam ook een flitsende popup-enquete voorbij. Je moet snel zijn, want hij is weg voordat je met je ogen kunt knipperen. Die ook maar even ingevuld met de opmerking dat ik hoop dat ik op de mail van vandaag wel een antwoord krijg. De leesbevestiging is binnen
Reageer
-
Heb me zonet aangemeld bij Enelogic en heb daarvan de bevestiging binnen:
"Bedankt voor je aanvraag om je slimme meter door ons uit te laten lezen!
De uitlezing van je slimme meter wordt zo spoedig mogelijk opgestart. Je krijgt een berichtje wanneer we de eerste meterstanden van je slimme meter hebben ontvangen."
Hopelijk gaat het bij deze club beter. Ik ben heel benieuwd. Dank voor de tip over Enelogic, Lepelaar
Reageer
-
Zonet antwoord ontvangen van Delta op mijn mail. Het probleem is bij Delta niet bekend, maar ze werken aan een snelle oplossing. Fijn dat ik zo snel een antwoord kreeg, dat mag gezegd worden.
Inmiddels heb ik ook bericht van Enelogic dat mijn slimme meter code is goedgekeurd en daar kan ik nu de dagcijfers tot 21 januari inzien.
Heb voor alle zekerheid even ingelogd op Mijn Delta om te kijken hoe het daar gaat, maar ik kan wel inloggen, maar bij Mijn Verbruik krijg ik een schermpje met de mededeling: "Sorry, er gaat technisch iets mis" en "Voor iedereen die een beetje handig is met computers: onze server geeft de melding ‘http 500 – internal server error’".
Misschien zijn ze er al mee aan de slag?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtHeb voor alle zekerheid even ingelogd op Mijn Delta om te kijken hoe het daar gaat, maar ik kan wel inloggen, maar bij Mijn Verbruik krijg ik een schermpje met de mededeling: "Sorry, er gaat technisch iets mis" en "Voor iedereen die een beetje handig is met computers: onze server geeft de melding ‘http 500 – internal server error’".
Misschien zijn ze er al mee aan de slag?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk berichtKrijg ik ook regelmatig... even F5 en het werkt wel goed.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
Na F5 kan ik nu t/m 6 januari de verbruikscijfers zien
Gebruik je Firefox? Dan zie ik t/m 6.... tot ik met de muis die balkjes naar links versleep, dan zie ik ook t/m 21 jan
Reageer
-
Dit is inderdaad een probleem in Firefox.
Zie uitleg bij mij laatste reactie hier: https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...-energie/page2
Reageer
-
Heb zonet Chrome geprobeerd (ben niet zo'n fan van Edge) en daar staan de gegevens tot en met de 21e inderdaad, net als bij Enelogic. Moet in Firefox bij Mijn Delta toch ook kunnen, als het bij Enelogic ook lukt? Of denk ik te simpel
Dank voor de reacties!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk berichtNee, dat is het punt ook: in Firefox ontbreekt de schuifbalk.
Je moet klikken op de grafiek zelf (of de datums eronder), muisknop ingedrukt houden, en de grafiek naar links trekken.Nogmaals dank
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer