Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dagelijks verbruik cijfers Mijn Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Goed idee! Dat zou de Klantenservice ook wat ontlasten, zodat anderen sneller geholpen kunnen worden.

    Reageer


    • #17
      Even een update: helaas heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail betreffende het verschil in de cijfers in de tabel voor met name gasverbruik
      Ik ga er maar vanuit dat ze platgebeld worden of dat ze het zelf ook niet weten Misschien willen ze me verrassen met Kerst?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Even een update: helaas heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail betreffende het verschil in de cijfers in de tabel voor met name gasverbruik
        Ik ga er maar vanuit dat ze platgebeld worden of dat ze het zelf ook niet weten Misschien willen ze me verrassen met Kerst?
        Ga daar maar niet van uit....

        Reageer


        • #19
          Zonet zag ik in Mijn Delta dat het staatje van mijn dagelijkse gasverbruik nu klopt, net als bij de stroom.
          De cijfers op het staafdiagram (als je er met de muis op staat) en rechts bij de lijn van het verbruik komen nu overeen en er zit geen verschil meer in van 2 tot 3 m3 per dag.
          Wel jammer dat ik nooit antwoord heb ontvangen op mijn mail, maar misschien heeft die geholpen de onnauwkeurigheid aan het licht te brengen en te verhelpen
          Een mens mag dromen

          Reageer


          • #20
            Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot 2023-01-22 at 12-19-30 Verbruik MijnDELTA tm 5-1-23.png Bekeken: 0 Grootte: 31,0 Kb ID: 252819
            Zonet maar weer een mailtje verstuurd met de vraag waarom het dagelijkse verbruik maar gaat tot 5 januari 2023. Aan die gegevens heb je niet zoveel. Waarom is het toch weer dat nooit iets in één keer goed gaat?
            Er kwam ook een flitsende popup-enquete voorbij. Je moet snel zijn, want hij is weg voordat je met je ogen kunt knipperen. Die ook maar even ingevuld met de opmerking dat ik hoop dat ik op de mail van vandaag wel een antwoord krijg. De leesbevestiging is binnen

            Reageer


            • #21
              Heb me zonet aangemeld bij Enelogic en heb daarvan de bevestiging binnen:

              "Bedankt voor je aanvraag om je slimme meter door ons uit te laten lezen!

              De uitlezing van je slimme meter wordt zo spoedig mogelijk opgestart. Je krijgt een berichtje wanneer we de eerste meterstanden van je slimme meter hebben ontvangen."

              Hopelijk gaat het bij deze club beter. Ik ben heel benieuwd. Dank voor de tip over Enelogic, Lepelaar

              Reageer


              • #22
                Zonet antwoord ontvangen van Delta op mijn mail. Het probleem is bij Delta niet bekend, maar ze werken aan een snelle oplossing. Fijn dat ik zo snel een antwoord kreeg, dat mag gezegd worden.

                Inmiddels heb ik ook bericht van Enelogic dat mijn slimme meter code is goedgekeurd en daar kan ik nu de dagcijfers tot 21 januari inzien.

                Heb voor alle zekerheid even ingelogd op Mijn Delta om te kijken hoe het daar gaat, maar ik kan wel inloggen, maar bij Mijn Verbruik krijg ik een schermpje met de mededeling: "Sorry, er gaat technisch iets mis" en "Voor iedereen die een beetje handig is met computers: onze server geeft de melding ‘http 500 – internal server error’".
                Misschien zijn ze er al mee aan de slag?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                  Heb voor alle zekerheid even ingelogd op Mijn Delta om te kijken hoe het daar gaat, maar ik kan wel inloggen, maar bij Mijn Verbruik krijg ik een schermpje met de mededeling: "Sorry, er gaat technisch iets mis" en "Voor iedereen die een beetje handig is met computers: onze server geeft de melding ‘http 500 – internal server error’".
                  Misschien zijn ze er al mee aan de slag?
                  Krijg ik ook regelmatig... even F5 en het werkt wel goed.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                    Krijg ik ook regelmatig... even F5 en het werkt wel goed.
                    Na F5 kan ik nu t/m 6 januari de verbruikscijfers zien

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

                      Na F5 kan ik nu t/m 6 januari de verbruikscijfers zien
                      Ik t/m 21 jan

                      Gebruik je Firefox? Dan zie ik t/m 6.... tot ik met de muis die balkjes naar links versleep, dan zie ik ook t/m 21 jan

                      Reageer


                      • #26
                        Dit is inderdaad een probleem in Firefox.

                        Zie uitleg bij mij laatste reactie hier: https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...-energie/page2

                        Reageer


                        • #27
                          Ik gebruik standaard inderdaad Firefox (meeste recente versie), maar ik zie geen schuifje om opzij te kunnen scrollen:
                          Bijgevoegde bestanden

                          Reageer


                          • #28
                            Nee, dat is het punt ook: in Firefox ontbreekt de schuifbalk.
                            Je moet klikken op de grafiek zelf (of de datums eronder), muisknop ingedrukt houden, en de grafiek naar links trekken.

                            Reageer


                            • #29
                              Heb zonet Chrome geprobeerd (ben niet zo'n fan van Edge) en daar staan de gegevens tot en met de 21e inderdaad, net als bij Enelogic. Moet in Firefox bij Mijn Delta toch ook kunnen, als het bij Enelogic ook lukt? Of denk ik te simpel
                              Dank voor de reacties!

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                                Nee, dat is het punt ook: in Firefox ontbreekt de schuifbalk.
                                Je moet klikken op de grafiek zelf (of de datums eronder), muisknop ingedrukt houden, en de grafiek naar links trekken.
                                Aha! Gevonden. Wat een ge-emmer! Ik gebruik Enelogic wel vanaf nu Nogmaals dank

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X