Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Site Delta Energie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
    Op de Delta energie site kan ik nu ineens nog maar het verbruik per dag t/m 31-12-2022 zien. Tot voor kort kon ik nog tot 1 dag terug kijken.
    Is er weer een probleem en ben ik wellicht te ongeduldig? Of heb ik dit probleem als enige?
    Bij mij werkt de functie wel er staan dagwaardes van 20-12 t/m 16-01 zowel van stroom als gas.
    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Jan 2023, 06:36.

    Reageer


    • #17
      Bij mij nog altijd tot en met 31-12-2022.
      Ik zal morgen nog wel eens kijken.

      Reageer


      • #18
        Nou, we gaan vooruit. We zijn een dag verder, en ik kan nu weer een dag verder kijken; nu al zelfs tot en met 01-01-2023.
        Ik vraag me af of dit nog gefixed gaat worden, en waar dit euvel eventueel gemeld zou kunnen worden...

        Reageer


        • #19
          Je kan wel iedere dag gaan kijken en ook iedere dag het op het forum zetten ze zijn nog steeds bezig met de site te vernieuwen en daar zijn ze nog niet mee klaar dus zo nu en dan staat er een onderdeel uit.(omdat ze daar aan bezig zijn dus geduld is een schone zaak)

          Reageer


          • #20
            Toch kom ik er vandaag nog even op terug, of je het nu leuk vindt of niet... ;-)

            Ik moet namelijk het boetekleed aantrekken zie ik nu. Althans, ten dele.
            Het lijkt een probleem van de Firefox browser. Als ik namelijk het dagoverzicht toon in bijvoorbeeld Edge, dan scrollt het overzicht (de staafdiagram) automatisch helemaal naar links, zodat de laatst gemeten datum rechts in beeld komt (en dat is nu 17-01).
            In Firefox wordt het overzicht getoond met de oudste datum aan de linkerkant, en scrolt het overzicht niet automatisch naar links zodat de laatst gemeten datum rechts in beeld komt. Je kunt in Firefox wel handmatig de staafdiagram naar links slepen (klik erop en sleep naar links).

            Het lijkt overigens wel spontaan (gisteren) ontstaan, want voorheen scrollde het overzicht in Firefox ook direct naar links zodra die in beeld kwam.
            Maar goed, we kunnen er wel verder mee zo...

            Reageer


            • #21
              Als eerste blij met het dagelijkse inzicht qua verbruik.
              Maar... jammer dat er bij gasverbruik wordt afgerond naar hele kuubs.
              Hou zelf dagelijks handmatig bij wat ik verbruik en zag al snel dat bijvoorbeeld 2,4xxx rustig naar 3 wordt afgerond.
              Een andere keer werd 2,4xxx weer afgerond naar 2.
              In de afgelopen dagen werd (tot 2 keer toe) 3.0961 afgerond naar 4.
              De logica hierin ontgaat mij volledig, maar goed... als het maandverbruik uiteindelijk maar klopt.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X