Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dagelijks verbruik cijfers Mijn Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Het staat er wel redelijk goed verstopt

    https://www.deltaenergie.nl/faq-zoek...uery=mijndelta

    Verbruik in MijnDELTA

    In MijnDELTA heb je met een slimme meter inzicht in je energieverbruik. Standaard tonen wij het maandverbruik vanaf je laatste jaarnota. Als je toestemming geeft voor het uitlezen van je dagstanden zullen deze enkele dagen later voor het eerst worden getoond. Daarna wordt deze dagelijks, met een dag vertraging worden bijgewerkt. In de grafiek heb je de mogelijkheid om naar links en rechts te scrollen.

    Reageer


    • #32
      Dan zou er over Firefox misschien even een extra regeltje aan toegevoegd kunnen worden: dat je de scrollijn er zelf bij moet fantaseren 😁

      Reageer


      • #33
        Het is inderdaad niet echt scrollen wat je in Firefox moet doen, en niet erg intuïtief.
        We zullen het er maar op houden dat de Delta grafieken (nog) niet Firefox compatibel zijn; de vraag is natuurlijk of ze het ooit gaan worden. Want waar meld je dit, waarbij dit serieus wordt opgepakt...
        Laatst bewerkt door JDN; 24 Jan 2023, 19:44.

        Reageer


        • #34
          Als vervolg op mijn mail (22-1-23), waar ik verder geen antwoord meer op gehad heb dan de opmerking dat ze er naar gingen kijken, heb ik de link naar dit topic even naar ze gemaild.
          Samen met de vraag of de website misschien aangepast kan worden. Ik ben vast niet de enige Firefox-gebruiker.. We gaan het zien of ze het oppakken

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X