Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Wat slecht dit zeg. Zonder enige melding verdwijnen hier in dit topic de nodige berichten en op het forum zelfs hele topics. Helemaal terecht dat iets gebeurt maar dan lijkt het mij toch zinvol als je dit meldt met de reden waarom dit is gedaan.
    Volgens mij is de reden duidelijk, maar ik mag hopen dat er dan niet gedweild wordt met de kraan open en dat forumbeheer ook optreedt tegen diegene waarvan ze vinden dat ze te gortig, agressief of middels herhaaldelijk stoken bezig zijn.

    Nogmaals als men dat van mij vind, blokkeer me dan aub voor een week of twee weken, geen moeite mee.

    Ik ben zelf blij met de blokkeer functie via het profiel waarmee je forumleden op de zwarte lijst kan zetten, waardoor ik heel veel onzin niet meer kan lezen en ik ontopic verder kan.

    Over Viaplay: het heeft er alle schijn van dat ze nog wel even doorgaan en de rechten niet zo maar verkoopt aan Ziggo. Zelf geven ze aan dat de Nederlandse tak levensvatbaar is.
    Staat wel haakt op het cancellen van producties en het wegsturen van marketingpersoneel.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Jul 2023, 21:09.

    Reageer


    • De datum is inmiddels verstreken en Viaplay kost nog steeds € 15,99 p/mnd dus was waarschijnlijk gewoon een wild gerucht op internet.

      Reageer


      • Nee hoor, het kost 17,99 per maand via Apple. Meestal is dit het voorteken van een prijsverhoging enkele maanden later voor anderen. Heeft ook te maken dat Viaplay een deel van het bedrag als fed moet afstaan aan Apple. Overigens moet Viaplay ook aan providers als Delta een fee afstaan als een abo via hen wordt gekocht.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
          Nee hoor, het kost 17,99 per maand via Apple. Meestal is dit het voorteken van een prijsverhoging enkele maanden later voor anderen. Heeft ook te maken dat Viaplay een deel van het bedrag als fed moet afstaan aan Apple. Overigens moet Viaplay ook aan providers als Delta een fee afstaan als een abo via hen wordt gekocht.
          Klopt, en in dat geval haak ik af, dan ligt F1TVPro op de loer. Tenzij Delta mij in augustus een mooie deal kan bieden voor 12 maanden incl een deal voor Viaplay.

          Reageer


          • Gewoon snel terug naar Ziggo sport in UHD

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X