Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

    En is iemand die het niet met iemand anders eens is en dit laat blijken op voorhand een trol?
    Dat ligt eraan, hier werd Bordewolf constant, maar dan ook echt constant door enkele gebruikers (hoewel ik daarvan zeer sterke aanwijzingen heb dat er iemand bezig is met meerdere accounts) uitgedaagd door allerlei zeer vervelende opmerkingen die verder niets aan de discussie van dat moment toevoegden. Alleen maar om een reactie uit te lokken om daarop werder te kunnen aanvallen. Je kent de methodes van trollen toch wel?
    En dan werd die persoon door het forumbeheer daar op aangesproken en dan kreeg je een bericht dat het beheer corrupt was..... Tja, als je dat allemaal doet ben je in mijn ogen een trol.
    En ja, op Tweakers en andere fora had deze persoon natuurlijk volkomen terecht een permban gehad.
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 16 Jul 2023, 20:31.

    Reageer


    • #92
      Ben jij echt helemaal blind voor het achterbakse en schijnheilige gedrag van Bordewolf, JanPietJoris?

      Op het providerforum heeft hij ook weer snel een vraag aan hem laten verwijderen omdat hij daarmee wordt blootgelegd met feiten.

      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #93
        Dan verschillen wij van mening over wat in bijvoorbeeld de topictitel staat. Dat kan en mag hoor. Persoonlijk denk ik dat je op 9 van de 10 forums door de forumleiding hierover voor wordt aangesproken.

        En ja, het trollen. Zeker die heb je. Maar iemand die een reactie van iemand anders wil uitlokken, is niet per definitie een trol. Persoonlijke aanvallen zijn niet leuk en moeten zeker de kop ingedrukt worden als het te extreem wordt. Maar met een duidelijke en consequente moderatie haal je het gedrag wat jij trollen noemt er zo uit.

        Reageer


        • #94
          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
          Ben jij echt helemaal blind voor het achterbakse en schijnheilige gedrag van Bordewolf, JanPietJoris?

          Op het providerforum heeft hij ook weer snel een vraag aan hem laten verwijderen omdat hij daarmee wordt blootgelegd met feiten.
          Ik ben iig niet blind voor het achterbakse en schijnheilige gedrag van bepaalde gebruikers hier (en dan bedoel ik niet Bordewolf!)
          providerforum ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen.

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Dan verschillen wij van mening over wat in bijvoorbeeld de topictitel staat. Dat kan en mag hoor. Persoonlijk denk ik dat je op 9 van de 10 forums door de forumleiding hierover voor wordt aangesproken.

            En ja, het trollen. Zeker die heb je. Maar iemand die een reactie van iemand anders wil uitlokken, is niet per definitie een trol. Persoonlijke aanvallen zijn niet leuk en moeten zeker de kop ingedrukt worden als het te extreem wordt. Maar met een duidelijke en consequente moderatie haal je het gedrag wat jij trollen noemt er zo uit.
            Maar als dat laatste dus niet gebeurd, zoals hier, dan moet er een andere oplossing komen voor het getrol. Dan is blokkeren een goede mogelijkheid om enkele users die je constant willen uitlokken en zitten uit te dagen tot ze je kunnen pakken toch erg nuttig...

            Reageer


            • #96
              Als die goede moderatie niet gebeurt en je wil dit als forumeigenaar niet wijzigen dan moet je de stekker uit dit forum trekken.

              Reageer


              • #97
                .. en de trein is weer vertrokken

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  Als die goede moderatie niet gebeurt en je wil dit als forumeigenaar niet wijzigen dan moet je de stekker uit dit forum trekken.
                  Maar dat bepalen de gebruikers niet. En of dat moet is ook maar een mening.

                  Reageer


                  • #99
                    Laten we nu gewoon eens een poosje kijken hoe dit loopt en of die vervelende discussies wat minder worden. Want daar gaat hem om.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Als die goede moderatie niet gebeurt en je wil dit als forumeigenaar niet wijzigen dan moet je de stekker uit dit forum trekken.
                      Als je goed kijkt hebben en of hadden we 4 administrators en een Webmaster op dit forum

                      https://www.zeelandnet.nl/forum/memberlist

                      De meeste administrators hebben dan weer wel voor het laatst in 2022 ingelogd, dat is waar.

                      Reageer


                      • Natuurlijk is het ook maar gewoon een mening. En daar kan je het mee eens of oneens zijn. Ik zie alleen wat ik zie. En dat is veel minder dan jij of andere gebruikers die veel meer dit forum bezoeken dan ik. Maar wat ik hier zie dat is echt niet goed. Ik hoop voor alle welwillende gebruikers en voor alle bezoekers dat er een oplossing komt.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Als je goed kijkt hebben en of hadden we 4 administrators en een Webmaster op dit forum

                          https://www.zeelandnet.nl/forum/memberlist

                          De meeste administrators hebben dan weer wel voor het laatst in 2022 ingelogd, dat is waar.

                          Met al dat gedoe zouden de moderatoren er ook een dagtaak aan hebben, zeker in het weekend.
                          Ze hebben het waarschijnlijk opgegeven en dat was ook het einde van het vorige Zeelandnet-forum.
                          Het lijkt ook of het forum een soort dagbesteding is voor sommige leden en dan vraag ik me af of dat ook wel zo goed is.
                          Dat moet ieder voor zich maar bepalen of hij of zij hier niet (te) vaak rondhangt, maar als het veel van je tijd in beslag neemt, wordt het ook belangrijker in je leven en vaak tè belangrijk.

                          Reageer


                          • Wat slecht dit zeg. Zonder enige melding verdwijnen hier in dit topic de nodige berichten en op het forum zelfs hele topics. Helemaal terecht dat iets gebeurt maar dan lijkt het mij toch zinvol als je dit meldt met de reden waarom dit is gedaan.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                              Wat slecht dit zeg. Zonder enige melding verdwijnen hier in dit topic de nodige berichten en op het forum zelfs hele topics. Helemaal terecht dat iets gebeurt maar dan lijkt het mij toch zinvol als je dit meldt met de reden waarom dit is gedaan.
                              Welkom bij de wondere wereld van Delta en Zeelandnet, waar duidelijk communiceren tot een standaard is verheven 😉

                              Reageer


                              • Verbaas je er maar niet over Jaco. Hoevaak hier al van alles is gezuiverd en weggehaald, vaak op verzoek van één persoon. Dat wil je niet weten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X