Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Dat staat ook haaks. Maar ja. Bordewolf is niet in zijn eerste kromme uitlatingen gestikt🤭
    Hij zei dat trouwens op het providers forum. Ik zal eens kijken of ik een schermafdruk hiervan kan maken.

Doe geen moeite om van Bordewolf antwoord te krijgen hoe helaas geen Ziggo hier en nooit meer Ziggo te rijmen valt, want dat valt niet te rijmen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Ik lees hier dat Bor gezegd zou hebben…..nooit meer Ziggo.

Dat zou dan haaks staan met de uitspraak van vandaag….’Helaas geen Ziggo te verkrijgen hier’ op een ander forum

https://providerforum.nl/topics/zigg...8#post-1351331
      ????????, al zou ik die opmerking hebben gemaakt, dan geef je er nu zelf een draai aan. Deze is op meerdere manieren te interpreteren. Maar inderdaad zal ik nooit meer terug gaan naar Ziggo! Die uitspraak blijft staan, glasvezel bevalt vele malen beter.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Jul 2023, 15:00.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

????????, al zou ik die opmerking hebben gemaakt, dan geef je er nu zelf een draai aan. Deze is op meerdere manieren te interpreteren. Maar inderdaad zal ik nooit meer terug gaan naar Ziggo! Die uitspraak blijft staan, glasvezel bevalt vele malen beter.
        Je liegt.
        14 minuten geleden heb je de tekst op het providerforum gewijzigd.
        Dus stop nu eens met je gedraai....🤮
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Is Bordewolf de pseudo van Mark Rutte? Heb je nu plots ook geen actieve herinneringen en wat je zelf hebt geschreven? En doe je aan geschiedvervalsing door zomaar je reactie te wijzigen? En dan nog het lef hebben om hier vraagtekens te plaatsen met de bedoeling een ander in diskrediet te brengen door te suggereren dat die iets plaatst dat niet waar is? Dit zegt heel veel over Sjakie.

Reageer

Niet te geloven wat die man allemaal voor onzin uitkraamt. Hij ontkent nu dus dat hij die uitspraak in een ander forum heeft gemaakt (al zou ik die opmerking hebben gemaakt) en dat Jarco Kriek die uitspraak verzint. Zijn reactie daar heb ik ook gelezen voordat hij hem weer wijzigde en ik zal niet de enige zijn neem ik aan.

En hoezo wordt er dan een andere draai aan gegeven als je schrijft "Helaas geen Ziggo te verkrijgen hier". Op welke manieren zouden we dat anders moeten interpreteren?

Het wijzigen van berichten is overigens ook niets nieuws. Hier doet hij dat ook met grote regelmaat, er staan misschien wel meer berichten met dan zonder de opmerking "Laatst bewerkt door Bordewolf; ..... geleden". Zinnen verdwijnen, zinnen worden toegevoegd. Verwarrend!

Reageer

Is Bordewolf de pseudo van Mark Rutte? Heb je nu plots ook geen actieve herinneringen en wat je zelf hebt geschreven? En doe je aan geschiedvervalsing door zomaar je reactie te wijzigen? En dan nog het lef hebben om hier vraagtekens te plaatsen met de bedoeling een ander in diskrediet te brengen door te suggereren dat die iets plaatst dat niet waar is? Dit zegt heel veel over Sjakie.
              Dat is een belediging van Mark Rutte...😁
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Ik wist dat Bordewolf het achter zijn ellenbogen heeft en helaas zijn daar moderatoren in getrapt. Gelukkig nu voldoende getuigen die gezien hebben dat Bordewolf heeft gezegd op provider forum NOOIT MEER ZIGGO.

Dat hij dan later opeens betreurt dat hij helaas geen Ziggo kan krijgen geeft al aan dat hij het met de waarheid niet zo nauw neemt.
                Dan opeens zijn tekst op dat forum veranderen en de vermoorde onschuld spelen bevestigd alleen maar het beeld wat ik al had van hem.
                Achterbaks en schijnheilig.
                Hij zal wel weer steigeren op zijn achterste poten, want met de waarheid geconfronteerd worden is iets wat hij ten alle tijden wil vermijden.
                Ik vermoed dat hij al weer tien mailtjes naar moderatoren heeft gestuurd om dit forum schoon te vegen van deze confrontaties🤭

Reageer

Ik kijk hier niet van op hoor.

Reageer

Het zou een uiterst slechte beslissing zijn als een moderator reacties in dit topic verwijderd of wijzigt.

Reageer

Geloof me, je kunt er op wachten!!
                      Tenzij de ogen van de moderatoren eindelijk zijn geopend.

Reageer

Het zou een uiterst slechte beslissing zijn als een moderator reacties in dit topic verwijderd of wijzigt.
                        Als men de moderatie corrupt noemt zoals in een ander topic en constant vervelende opmerkingen maakt is het terecht en noodzakelijk dat de moderatie ingrijpt, toch? Bordewolf daar de schuld van geven is natuurlijk onzin.
                        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 15 Jul 2023, 18:22.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Als men de moderatie corrupt noemt zoals in een ander topic en constant vervelende opmerkingen maakt is het terecht en noodzakelijk dat de moderatie ingrijpt, toch? Bordewolf daar de schuld van geven is natuurlijk onzin.
                          Ik weet even niet wat er fout gaat, maar dat ik geschreven heb dat Ziggo helaas niet beschikbaar is klopt. Die zin had ik wellicht dan moeten aanvullen in die zin dat dit voor concurrentie zorgt en Delta en Caiway dan eerder de lokalen ook naar HD had gezet.
                          Om die reden geheel weggehaald omdat het niets toevoegde aan mijn reactie op dat forum. Ik snap ook niet helemaal waarom het een ander forum hier weer wordt aangehaald.
                          Maar om nu links en rechts mij aan te vallen, heel vreemd.
                          Terug naar Ziggo ga ik van mijn leven niet meer.

De wijze waarop Jarco Kriek een draai geeft aan al mijn uitspraken en er zelf interpretaties bij verzint hoe ik in de wedstrijd staat is nogal vreemd. Telkens probeert hij mij een bepaald sentiment in de schoenen te schuiven.
                          Ziggosporthater, Ziggohater, anti-Ziggo.... Ik zal er nooit meer naar terug gaan, maar waarom zou ik dan geheel tegen deze provider moeten zijn? Ik heb voorkeur voor glasvezel, that's all. Alle jaren daarvoor zat ik met veel plezier bij Ziggo.

Ik heb zo het idee dat Jarco Kriek mij niet zo waardeert, te kritisch misschien., te veel aan het filosoferen over hoe de toekomst er uit ziet etc. Andersom kan ik Jarco wel waarderen en lees ik TotaalTV graag.

Verder heb ik me voorgenomen niet meer te reageren op weekendspammers, scammers en trollen die hier rondlopen. Nu ben ik degene die ze moeten hebben, was ik het niet dan was het wel iemand anders.
                          En iedereen kent mijn standpunt, ze mogen ook mij blokkeren. Laat moderatie voor eens en voor altijd eens hard ingrijpen en ook alle dubbele en driedubbele accounts aanpakken
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Jul 2023, 20:37. Reden: aangepast

Reageer

Er verandert dus niets.
                            Op onderbouwde kritische vragen antwoordde je toch al niet. 🤭

Reageer

Ik weet even niet wat er fout gaat, maar dat ik geschreven heb dat Ziggo helaas niet beschikbaar is klopt. Die zin had ik wellicht dan moeten aanvullen in die zin dat dit voor concurrentie zorgt en Delta en Caiway dan eerder de lokalen ook naar HD had gezet.
                              Om die reden geheel weggehaald omdat het niets toevoegde aan mijn reactie op dat forum. Ik snap ook niet helemaal waarom het een ander forum hier weer wordt aangehaald.
                              Maar om nu links en rechts mij aan te vallen, heel vreemd.
                              Terug naar Ziggo ga ik van mijn leven niet meer.

De wijze waarop Jarco Kriek een draai geeft aan al mijn uitspraken en er zelf interpretaties bij verzint hoe ik in de wedstrijd staat is nogal vreemd. Telkens probeert hij mij een bepaald sentiment in de schoenen te schuiven.
                              Ziggosporthater, Ziggohater, anti-Ziggo.... Ik zal er nooit meer naar terug gaan, maar waarom zou ik dan geheel tegen deze provider moeten zijn? Ik heb voorkeur voor glasvezel, that's all. Alle jaren daarvoor zat ik met veel plezier bij Ziggo.

Ik heb zo het idee dat Jarco Kriek mij niet zo waardeert, te kritisch misschien., te veel aan het filosoferen over hoe de toekomst er uit ziet etc. Andersom kan ik Jarco wel waarderen en lees ik TotaalTV graag.

Verder heb ik me voorgenomen niet meer te reageren op weekendspammers, scammers en trollen die hier rondlopen. Nu ben ik degene die ze moeten hebben, was ik het niet dan was het wel iemand anders.
                              En iedereen kent mijn standpunt, ze mogen ook mij blokkeren. Laat moderatie voor eens en voor altijd eens hard ingrijpen en ook alle dubbele en driedubbele accounts aanpakken
                              Even een kopietje....kan iedereen tenminste zien wat je misschien zelf weer gaat verdraaien.
                              Laatst bewerkt door Rinus; 15 Jul 2023, 20:45. Reden: Spelfoutje gecorrigeerd.

Reageer

Ik weet even niet wat er fout gaat, maar ......
                                Blokkeer die figuren gewoon, dat is al eerder gezegd... maar je blijft op ze ingaan!! Dus blokkeren, veel voegen ze hier toch niet toe en ze blijven wel proberen je uit de tent te lokken zodat ze je daar weer op je antwoord kunnen aanvallen.
                                Forumbeheer zal het niet oplossen, jij kan dat wel: Blokkeren!!!!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X