Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Of dat je kabelmodem voldoende snelheid haalt of omgeruild dient te worden kun je zien in onderstaande tabel :

    https://www.delta.nl/veelgestelde-vr...eid-bij-delta/

    Reageer


    • #17
      Delta zegt dat ze installeren tot de nok....
      Dan zit je dus zeker goed ....

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Delta zegt dat ze installeren tot de nok....
        Dan zit je dus zeker goed ....
        Dat heet “reclame”. Per definitie moet je dat met een korreltje zout nemen. Zo claimt Caiway dat zij doorgaan totdat het werkt. Ja ja, totdat je een probleem ervaart en je weken aan het lijntje gehouden wordt.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
          Dat heet “reclame”. Per definitie moet je dat met een korreltje zout nemen. Zo claimt Caiway dat zij doorgaan totdat het werkt. Ja ja, totdat je een probleem ervaart en je weken aan het lijntje gehouden wordt.
          Daar weet jij alles van Bor de Wolf 🐶

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Daar weet jij alles van Bor de Wolf 🐶
            Ik begin nu toch echt je gebruikersnaam te begrijpen. Je hebt waarschijnlijk meer last van de warmte dan je zelf denkt.

            Reageer


            • #21
              Ik hoor van alle kanten dat Caiway55 gewoon Bordewolf is.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                Ik hoor van alle kanten dat Caiway55 gewoon Bordewolf is.
                lees zijn reactie;s maar als Caiway55 en lees die van bor maar ,en verontwaardigd doen en straks weer om hulp roepen,en ze trappen er nog in ook

                Reageer


                • #23
                  Jullie trappen in jullie eigen onnozelheid. Ik mag mijn gedachten hier niet schrijven, maar wat zijn jullie beiden een zielig stelletje………..
                  Als een reactie jullie niet bevalt dan wordt deze kennelijk altijd geschreven door Bordewolf. Kom op zeg, niet iedereen heeft altijd dezelfde mening en dat hoeft ook helemaal niet, maar om dan direct weer op de man te reageren slaat nergens op.
                  Ik kan op geen enkele wijze aantonen dat ik een ander persoon ben, maar aan de andere kant heb ik die behoefte ook helemaal niet. Ik schrijf als mijzelf en dat zal Bordewolf ook doen.
                  Wederom een oproep aan jullie om dit achterlijk gedoe te stoppen en normaal deel te nemen aan dit forum.

                  Reageer


                  • #24
                    Wat ik hoor in het praathuis is dat juist Bordewolf regelmatig op de man speelde.
                    Hij deelde vaak corrigerende verbale tikken uit en verzocht zelfs toegang te weigeren voor sommige gasten.
                    Als dat niet op de man is, weet ik het niet meer.

                    Dus Caiway55, als jij het hebt over op de man spelen, want vind je dan van het gedrag van Bordewolf?

                    Reageer


                    • #25
                      Je zit teveel in het praathuis. Ik zie alleen de laatste berichten omdat ik nog niet lang hier op het forum zit en constateer dat een paar mensen heel vreemd reageren op berichten van Bordewolf. Heb geen oordeel of dit wel of niet terecht is. Ik zie wat ik nu zie en dat is een vreemd gedrag van een paar mensen.
                      Maar gezien ik Bordewolf schijnt te zijn……. Zijn Praathuis en Koekeroe dan ook dezelfde persoon? Ik hoop dat dit net zo’n onzin is als dat jullie/jij denkt dat ik Bordewolf ben. Anders is het wel heel zielig.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                        Je zit teveel in het praathuis. Ik zie alleen de laatste berichten omdat ik nog niet lang hier op het forum zit en constateer dat een paar mensen heel vreemd reageren op berichten van Bordewolf. Heb geen oordeel of dit wel of niet terecht is. Ik zie wat ik nu zie en dat is een vreemd gedrag van een paar mensen.
                        Maar gezien ik Bordewolf schijnt te zijn……. Zijn Praathuis en Koekeroe dan ook dezelfde persoon? Ik hoop dat dit net zo’n onzin is als dat jullie/jij denkt dat ik Bordewolf ben. Anders is het wel heel zielig.
                        Zo de waard is zo vertrouwd hij zijn gasten

                        Reageer


                        • #27
                          Dus toch. Wie is er hier nu de waard? Ik heb nooit gezegd dat ik Bordewolf ben hoor. het wantrouwen zit bij jullie, ik probeer alleen iets duidelijk te maken en dat is dat de waard verkeerd bezig is door ongefundeerde zaken te roepen.

                          Laatst bewerkt door Caiway55; 24 Aug 2022, 20:58.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            Dus toch. Wie is er hier nu de waard? Ik heb nooit gezegd dat ik Bordewolf ben hoor. het wantrouwen zit bij jullie, ik probeer alleen iets duidelijk te maken en dat is dat de waard verkeerd bezig is door ongefundeerde zaken te roepen.
                            Beter niet reageren maar rapporteren.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2022, 22:33.

                            Reageer


                            • #29
                              Ach, dan krijg je weer dezelfde reacties. Ik hoop dan toch altijd dat het gezond verstand komt bovendrijven. Wellicht tegen beter weten in.

                              Om de rare gedachten nog even te voeden………… zit ik nu op mijzelf te reageren? 😉

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                                Ach, dan krijg je weer dezelfde reacties. Ik hoop dan toch altijd dat het gezond verstand komt bovendrijven. Wellicht tegen beter weten in.

                                Om de rare gedachten nog even te voeden………… zit ik nu op mijzelf te reageren? 😉
                                Nee, dat kan ik met klem ontkrachten. Ik heb 1 account en dat vind ik meer dan genoeg.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2022, 23:10.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X