Oorspronkelijk gepost door koekeroe
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Neemt Forumbeheer klaen van Zeelandnet wel serieus?? Niet op dit forum!!
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk berichtIk ben ook erg teleurgesteld in Delta. Ik had niet verwacht zo snel teleurgesteld te zijn in een bedrijf. Een interactief televisieplatform wat nog in de embryo fase zit
https://www.stoneroos.nl/ott-now/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het zal geen uitblinker zijn, maar toch zijn er nog vijf anderen te vinden die dit pakket (OTT NOW!) ook hebben :
https://www.stoneroos.nl/ott-now/
Wanneer je de Next Mediabox ziet van Ziggo en de software daarop, dan snap je waar ik het over heb.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDe ontwikkeling staat volledig stil en het product is 10% van wat KPN en Ziggo leveren.
maar de vergelijkbare produkten van Ziggo en KPN zijn meer dan 100x beterder.
en je doet er niks aan.
je kunt mopperen, klagen, zeuren, etc.etc. maar het helpt niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk berichtAllemaal dingen die bij Delta na drie jaar DIT, nog steeds niet voor elkaar zijn.
lange leve Coax en Humax
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
klopt allemaal, maar je zult mij er niet (meer) over horen.
lange leve Coax en Humax
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
Tot ze daar de stekker uit trekken.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
Dat gaat de komende decennia niet gebeuren, heb ik onlangs elders op dit forum gelezen. Vandaar: lang leve Coax en Humax, zoals Fred al zei.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk berichtHet forum wordt tegenwoordig bemand door de meest incompetente mensen die ze bij Delta op de klantenservice hebben. Robots, kunnen niet nadenken, alleen maar procedures uitvoeren. Als de procedure niet klopt of er gebeurt iets wat niet in de procedure valt kunnen ze helemaal niets meer.
Reageer
-
Een oplossing heb ik helaas niet voor je wel dat ik dezelfde ervaringen heb. Totaal niet klantvriendelijk en het forum is eigenlijk alleen voor de mede-zeelandnetters waar wel veel know how zit.
De een schuift het probleem door naar de ander/of andere afdeling. Ze hebben totaal geen contact met elkaar.Laatst bewerkt door vaisonne; 27 Apr 2020, 13:54.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer