Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Neemt Forumbeheer klaen van Zeelandnet wel serieus?? Niet op dit forum!!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    U kan toch onder de knop bewerken uw vraag en fout verbeteren?
    Nee, dat kan niet.

    Reageer


    • #17
      Geprobeerd, maar geen oplossing.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
        Ik ben ook erg teleurgesteld in Delta. Ik had niet verwacht zo snel teleurgesteld te zijn in een bedrijf. Een interactief televisieplatform wat nog in de embryo fase zit
        Het zal geen uitblinker zijn, maar toch zijn er nog vijf anderen te vinden die dit pakket (OTT NOW!) ook hebben :

        https://www.stoneroos.nl/ott-now/

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Het zal geen uitblinker zijn, maar toch zijn er nog vijf anderen te vinden die dit pakket (OTT NOW!) ook hebben :

          https://www.stoneroos.nl/ott-now/
          De ontwikkeling staat volledig stil en het product is 10% van wat KPN en Ziggo leveren.
          Wanneer je de Next Mediabox ziet van Ziggo en de software daarop, dan snap je waar ik het over heb.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            De ontwikkeling staat volledig stil en het product is 10% van wat KPN en Ziggo leveren.
            of de ontwikkeling echt stil staat, dat weet ik niet.
            maar de vergelijkbare produkten van Ziggo en KPN zijn meer dan 100x beterder.
            en je doet er niks aan.
            je kunt mopperen, klagen, zeuren, etc.etc. maar het helpt niet.

            Reageer


            • #21

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Allemaal dingen die bij Delta na drie jaar DIT, nog steeds niet voor elkaar zijn.
                klopt allemaal, maar je zult mij er niet (meer) over horen.
                lange leve Coax en Humax

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                  klopt allemaal, maar je zult mij er niet (meer) over horen.
                  lange leve Coax en Humax
                  Tot ze daar de stekker uit trekken.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                    Tot ze daar de stekker uit trekken.
                    Dat gaat de komende decennia niet gebeuren, heb ik onlangs elders op dit forum gelezen. Vandaar: lang leve Coax en Humax, zoals Fred al zei.

                    Reageer


                    • #25
                      Fijn, dan kunnen we hier ook voorlopig nog vooruit met coax en Humax, werkt idd super.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

                        Dat gaat de komende decennia niet gebeuren, heb ik onlangs elders op dit forum gelezen. Vandaar: lang leve Coax en Humax, zoals Fred al zei.
                        Oh je hebt dat gelezen? Nou da's leuk joh.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
                          Het forum wordt tegenwoordig bemand door de meest incompetente mensen die ze bij Delta op de klantenservice hebben. Robots, kunnen niet nadenken, alleen maar procedures uitvoeren. Als de procedure niet klopt of er gebeurt iets wat niet in de procedure valt kunnen ze helemaal niets meer.
                          Klopt helemaal, antwoord op vragen krijg je helemaal niet, alleen een uit het hoofd geleerd lesje.

                          Reageer


                          • #28


                            Een oplossing heb ik helaas niet voor je wel dat ik dezelfde ervaringen heb. Totaal niet klantvriendelijk en het forum is eigenlijk alleen voor de mede-zeelandnetters waar wel veel know how zit.
                            De een schuift het probleem door naar de ander/of andere afdeling. Ze hebben totaal geen contact met elkaar.
                            Laatst bewerkt door vaisonne; 27 Apr 2020, 14:54.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X