Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Neemt Forumbeheer klaen van Zeelandnet wel serieus?? Niet op dit forum!!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Neemt Forumbeheer klaen van Zeelandnet wel serieus?? Niet op dit forum!!

    Ter info aan een ieder die denkt dat er via topics op dit forum een bevredigende reactie zal krijgen van het Forumbeheer.

    Sinds half maart heb ik problemen met het versturen van e-mails via mijn zeelandnet account.
    Op 24-3 heb ik hierover een uitgebreide mail gestuurd naar het Forumbeheer.
    Tot 9-4 heb ik hierop geen enkele reactie gekregen.
    Op deze datum heb nogmaals een mail gestuurd naar forumbeheer en op het Zeelandnet Forum een topic geplaatst.
    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ft-foutmelding
    Na diverse mogelijkheden van forumleden is het probleem niet opgelost.
    Nadat ik een week geleden een nieuw topic was gestart.
    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...g-een-re-aktie
    De reactie op de vorige topic van Forumbeheer was "Er lopen nu meerdere berichten over hetzelfde onderwerp."
    Op de nieuwe topic werd door Forumbeheer gereageerd dat er een mail naar mijn e-mailadres was gestuurd.
    Ik heb deze e-mail nooit ontvangen. Dit heb ik in de topic ook aangegeven.
    Reactie van Forumbeheer "Je hebt de e-mail van vandaag ook niet ontvangen?"
    Niet ontvangen dus. Forumbeheer had de mail naar een ander e-mailadres (hotmail) gestuurd dan de zeelandnetnet.nl.
    Ik had mijn probleem van niet kunnen verzenden van e-mail via Zeelandnet met een hotmailadres gestuurd.
    Hier op hotmail heb ik nooit die mail van hun ontvangen.
    Ik gaf in de topic aan dat ik geen enkele reactie via mail had ontvangen op hotmail/zeelandnet van Zeelandnet, Delta of Delta Fiber.
    Nogmaals gaf ik aan dat het ontvangen van e-mails van derden op zeelandnet.nl geen enkel probleem is.
    Forumbeheer blijft aangeven dat er een antwoord is gegeven op @hotmail account.
    Ik gaf aan dat er wellicht iets verkeerd is gegaan en vriendelijk verzocht om het antwoord nogmaals naar beide e-mailadressen te sturen. Zij kennen immers mijn zeelandnet
    Laatst bewerkt door tschaap; 25 Apr 2020, 11:57.

  • #2
    ik ben helemaal geen zeelandnet fan.
    Ik gebruik bij problemen/vragen bijna altijd FB, met name om dit forum met minder aangemame bijverschijnselen te vermijden. ( zoals op meerdere forums krijgen "vaste" reageerders nogal wat pretenties)
    Via FB krijg ik altijd antwoord en oplossingen.
    Misschien eens proberen? .. dan geeft namelijk een slechtwerkende email geen storingen in communicatie.

    Reageer


    • #3
      Misschien dat u uw vraag iets kan verbeteren [ klaen ] Klanten

      Fijn en Gezond Weekend,en ik hoop dat u er uit komt met uw Vraag
      Groet Koekeroe
      Laatst bewerkt door koekeroe; 25 Apr 2020, 13:45.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
        Misschien dat u uw vraag iets kan verbeteren [ klaen ] Klagen

        Fijn en Gezond Weekend,en ik hoop dat u er uit komt met uw Vraag
        Groet Koekeroe
        Kan ik niet meer wijzigen. Maar hier bedoel ik "klanten" en niet klagen!

        Reageer


        • #5
          Daarom en mede door het slecht werkend forum heb
          ik deze waardeloze club Zeelandnet en Delta Dwingt ruim een jaar geleden verlaten.
          Nu zeer tevreden ondanks dat de snelheid lager
          is , maar wel heel stabiel
          Doe je ding ermee

          Reageer


          • #6
            Ik ben ook erg teleurgesteld in Delta. Ik had niet verwacht zo snel teleurgesteld te zijn in een bedrijf. Een interactief televisieplatform wat nog in de embryo fase zit.
            Als je een e-mail stuurt en een bevestiging hebt ontvangen hoor ik drie weken later dat ze geen e-mail van me hebben gehad.
            Dan krijg ik een retourlabel toegestuurd met een antwoordnummer wat al tijden niet meer in gebruik is en over klachten die ik telefonisch meld en waarover is beloofd dat ik daarover teruggebeld zou worden, ben ik nooit teruggebeld.

            Nee, Delta is echt op dit moment hopeloos klantonvriendelijk.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

              Kan ik niet meer wijzigen. Maar hier bedoel ik "klanten" en niet klagen!
              U kan toch onder de knop bewerken uw vraag en fout verbeteren?

              Reageer


              • #8
                Lekker belangrijk
                Iedereen weet behalve Zeelandnet en Delta Dwingt

                Reageer


                • #9
                  Dat ze daar niks on geven
                  Als je maar betaald en niet veel zeurt

                  Reageer


                  • #10
                    https://www.onlinewebmailinloggen.nl...ail-instellen/
                    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                    Reageer


                    • #11
                      De klachten van klanten worden zeker niet serieus genomen.

                      Op verzoek op 28 maart een mail gestuurd naar forumbeheer, ontvangstbevestiging van de mail ontvangen.
                      "Wij streven er naar om uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden", inmiddels bijna 1 maand verder en nog steeds geen antwoord gekregen.....

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
                        "Wij streven er naar om uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden", inmiddels bijna 1 maand verder en nog steeds geen antwoord gekregen.....
                        je maakt meer kans op Facebook of Twitter.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          je maakt meer kans op Facebook of Twitter.
                          Wel vreemd dat ze dan hier zelf vragen om een mail te sturen.

                          Reageer


                          • #14
                            Het forum wordt tegenwoordig bemand door de meest incompetente mensen die ze bij Delta op de klantenservice hebben. Robots, kunnen niet nadenken, alleen maar procedures uitvoeren. Als de procedure niet klopt of er gebeurt iets wat niet in de procedure valt kunnen ze helemaal niets meer.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                              Ik ben ook erg teleurgesteld in Delta. Ik had niet verwacht zo snel teleurgesteld te zijn in een bedrijf. Een interactief televisieplatform wat nog in de embryo fase zit.
                              En dat al twee en een half jaar.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X