Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forumbeheer, graag een (re)aktie!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forumbeheer, graag een (re)aktie!

    Geachte forumbeheer,
    Sinds enkele weken probeer ik via dit forum (foutmelding bij verzenden mail via zeelandnet account) en een mail naar forumbeheer op 24 maart een antwoord te krijgen. Tot op heden heb ik geen enkele reaktie gehad.
    Hier zal u ongetwijfelt een reden voor hebben.
    Echter, hierdoor wordt mijn probleem niet opgelost. Vandaar dat ik het nogmaals probeer via deze topic.

    Mijn probleem is:
    Ik kan via de webmail geen mail verzenden. (Wel ontvangen)
    Na verzenden krijg ik onderstaande foutmelding:
    SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
    In de topic "foutmelding bij verzenden mail via mijn zeelandnet account" staan enkele instellingen en akties die ik reeds heb uitgevoerd, onderandere naar aanleiding van opmerkingen en tips van andere forumleden.
    Kunt u dit oplossen?

    Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reaktie.
    Vriendelijke groeten,
    tschaap

  • #2
    Het forumbeheer antwoordt op zoveel dingen niet is me in de korte tijd opgevallen dat ik klant ben bij Delta.
    Dus reken niet te hard op een reactie, laat staan een oplossing.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
      Kunt u dit oplossen?


      het moge duidelijk zijn, dat ik er een hekel aan heb, als mensen in herhaling vallen
      en nu ga ik het zelf ook maar es doen:

      neem een email account, bij een provider, waar altijd alles gewoon goed werkt !!!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
        Your account has been locked.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          [/SIZE]

          het moge duidelijk zijn, dat ik er een hekel aan heb, als mensen in herhaling vallen
          en nu ga ik het zelf ook maar es doen:

          neem een email account, bij een provider, waar altijd alles gewoon goed werkt !!!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
            Geachte forumbeheer,
            Sinds enkele weken probeer ik via dit forum (foutmelding bij verzenden mail via zeelandnet account) en een mail naar forumbeheer op 24 maart een antwoord te krijgen. Tot op heden heb ik geen enkele reaktie gehad.
            Hier zal u ongetwijfelt een reden voor hebben.
            Echter, hierdoor wordt mijn probleem niet opgelost. Vandaar dat ik het nogmaals probeer via deze topic.

            Mijn probleem is:
            Ik kan via de webmail geen mail verzenden. (Wel ontvangen)
            Na verzenden krijg ik onderstaande foutmelding:
            SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
            In de topic "foutmelding bij verzenden mail via mijn zeelandnet account" staan enkele instellingen en akties die ik reeds heb uitgevoerd, onderandere naar aanleiding van opmerkingen en tips van andere forumleden.
            Kunt u dit oplossen?

            Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reaktie.
            Vriendelijke groeten,
            tschaap
            Je hebt vandaag nog een e-mail van ons ontvangen. Kan je dit eens controleren?

            Reageer


            • #7
              Geen infectie.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

                Geen infectie.
                Wanneer je al je apparatuur getest hebt, die met internet in aanraking kunnen komen, ook mogelijke IoT apparaten, dan kan je Zeelandnet verzoeken om de blokkering op te heffen.
                Hopelijk heb je niet alleen op virussen getest, maar ook op malware en eventuele bots

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht

                  Wanneer je al je apparatuur getest hebt, die met internet in aanraking kunnen komen, ook mogelijke IoT apparaten, dan kan je Zeelandnet verzoeken om de blokkering op te heffen.
                  Hopelijk heb je niet alleen op virussen getest, maar ook op malware en eventuele bots

                  Reageer


                  • #10
                    En je hebt nog niet gebeld?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      En je hebt nog niet gebeld?
                      Nee.

                      Reageer


                      • #12
                        Je hebt de e-mai van vandaag ook niet ontvangen?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                          Je hebt de e-mai van vandaag ook niet ontvangen?
                          Edwinb, fijn dat er (nu eindelijk) een reactie komt van Zeelandnet.
                          Als antwoord op uw vraag, ik heb geen email ontvangen op mijn emailadres [email protected].
                          Dit heb ik dubbel gecontroleerd door in te loggen op de webmail van Zeelandnet.
                          Laatst bewerkt door tschaap; 15 Apr 2020, 22:11.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

                            Edwinb, fijn dat er (nu eindelijk) een reactie komt van Zeelandnet.
                            Als antwoord op uw vraag, ik heb geen email ontvangen op mijn emailadres [email protected].
                            Dit heb ik dubbel gecontroleerd door in te loggen op de webmail van Zeelandnet.
                            De e-mail die je aan ons hebt verzonden kwam niet van een @zeelandnet.nl adres.
                            Kan je dit eens controleren. Je mag het bericht ook opnieuw aan ons versturen vanaf je @zeelandnet.nl e-mailadres.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                              De e-mail die je aan ons hebt verzonden kwam niet van een zeelandnet.nl adres.
                              Kan je dit eens controleren. Je mag het bericht ook opnieuw aan ons versturen vanaf je zeelandnet.nl e-mailadres.
                              Edwinb. Ik begrijp je vraag niet.
                              Mijn probleem is dat ik geen mail kan verzenden vanuit mijn zeelandnet emailaccount via webmail (dus het zeelandnet account). In de andere topic had ik ook aangegeven dat dit ook niet vanaf telefoon entablat kan.
                              Nu geef je aan dat ik de mail niet vanaf zeelandnet had verstuurd.
                              Sorry hoor, maar dat is nu juist het probleem dat ik nu al ruim 4 weken heb.

                              Topic:
                              Sinds enkele weken probeer ik via dit forum (foutmelding bij verzenden mail via zeelandnet account) en een mail naar forumbeheer op 24 maart een antwoord te krijgen. Tot op heden heb ik geen enkele reaktie gehad.
                              Hier zal u ongetwijfelt een reden voor hebben.
                              Echter, hierdoor wordt mijn probleem niet opgelost. Vandaar dat ik het nogmaals probeer via deze topic.

                              Mijn probleem is:
                              Ik kan via de webmail geen mail verzenden. (Wel ontvangen)
                              Na verzenden krijg ik onderstaande foutmelding:
                              SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
                              In de topic "foutmelding bij verzenden mail via mijn zeelandnet account" staan enkele instellingen en akties die ik reeds heb uitgevoerd, onderandere naar aanleiding van opmerkingen en tips van andere forumleden.
                              Kunt u dit oplossen?
                              Laatst bewerkt door tschaap; 16 Apr 2020, 09:58.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X