Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forumbeheer, graag een (re)aktie!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Je geeft aan dat je geen reactie van ons hebt ontvangen op je zeelandnet e-mail adres. Dit is correct. De reactie is verzonden aan het e-mailadres waarop je de vraag aan ons hebt gesteld. Mijn vraag is of je deze op het betreffende e-mailadres wel hebt ontvangen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Je geeft aan dat je geen reactie van ons hebt ontvangen op je zeelandnet e-mail adres. Dit is correct. De reactie is verzonden aan het e-mailadres waarop je de vraag aan ons hebt gesteld. Mijn vraag is of je deze op het betreffende e-mailadres wel hebt ontvangen?

Reageer

Waarschijnlijk ben je geblokkeerd door spamhaus die wordt gebruikt door zeelandnetnet ,was bij mij ook
        groetjes Wim

Reageer

Voer je ip in en je ziet het: https://www.spamhaus.org/lookup/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wimmarjan Bekijk bericht
            Waarschijnlijk ben je geblokkeerd door spamhaus die wordt gebruikt door zeelandnetnet ,was bij mij ook
            groetjes Wim
            Laatst bewerkt door tschaap; 17 Apr 2020, 11:40.

Reageer

Ook niet in een Spammap terecht gekomen?

De mail is verstuurd, dus zou ik bellen.
              Dat werkt vermoedelijk stukken sneller dan via dit Forum.
              Op de Klantenservice kunnen ze je toch vertellen wat er in dat mailtje staat.

Reageer

Hm. Niet in spam/ongewenste mail-map?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                  Ook niet in een Spammap terecht gekomen?

De mail is verstuurd, dus zou ik bellen.
                  Dat werkt vermoedelijk stukken sneller dan via dit Forum.
                  Op de Klantenservice kunnen ze je toch vertellen wat er in dat mailtje staat.
                  Niet in spam. Alles gecontroleerd. Ik stuur mails naar mijn beide emailadressen vanaf andere mailadressen en deze komen gewoon aan. Dus het ontvangen van mails is het probleem niet.
                  Waarom bellen? Gisteren heeft Edwinb gereageerd. Ik heb hierop geantwoord, dus wacht op zijn reaktie.
                  Hoezo zou dit forum niet snel zijn? Als ik zie hoe snel de administrator reageerd op sommige topics, dat is soms sneller dan de tijd dat je "in de wacht staat" bij Klantenservice.

Reageer

Mijn ervaring is heel anders, het forum zwijgt gewoon aantoonbare problemen van Delta en tekortkomingen dood!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      het forum zwijgt gewoon aantoonbare problemen van Delta en tekortkomingen dood!

Reageer

Ik ben benieuwd hoe dat dan komt fred44nl? Als jij het weet, mag je het zeggen. Je staat hier immers aangemerkt als "expert". Misschien heb ?k er wat aan!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

Niet in spam. Alles gecontroleerd. Ik stuur mails naar mijn beide emailadressen vanaf andere mailadressen en deze komen gewoon aan. Dus het ontvangen van mails is het probleem niet.
                          Waarom bellen? Gisteren heeft Edwinb gereageerd. Ik heb hierop geantwoord, dus wacht op zijn reaktie.
                          Hoezo zou dit forum niet snel zijn? Als ik zie hoe snel de administrator reageerd op sommige topics, dat is soms sneller dan de tijd dat je "in de wacht staat" bij Klantenservice.
                          De laatste e-mail die door ons aan je is beantwoord is beantwoord op een hotmailadres.

Reageer

Als Delta zijn klanten serieus neemt, beantwoordt ze alle vragen en klachten van klanten. Blijkbaar is maandelijks aftikken als klant het enige wat telt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

De laatste e-mail die door ons aan je is beantwoord is beantwoord op een hotmailadres.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frieterie
                                Van een "expert" verwacht ik veel nuttige informatie ..
                                Koeba .
                                Laatst bewerkt door driepinter; 17 Apr 2020, 15:43.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...