Ter info aan een ieder die denkt dat er via topics op dit forum een bevredigende reactie zal krijgen van het Forumbeheer.
Sinds half maart heb ik problemen met het versturen van e-mails via mijn zeelandnet account.
Op 24-3 heb ik hierover een uitgebreide mail gestuurd naar het Forumbeheer.
Tot 9-4 heb ik hierop geen enkele reactie gekregen.
Op deze datum heb nogmaals een mail gestuurd naar forumbeheer en op het Zeelandnet Forum een topic geplaatst.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ft-foutmelding
Na diverse mogelijkheden van forumleden is het probleem niet opgelost.
Nadat ik een week geleden een nieuw topic was gestart.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...g-een-re-aktie
De reactie op de vorige topic van Forumbeheer was "Er lopen nu meerdere berichten over hetzelfde onderwerp."
Op de nieuwe topic werd door Forumbeheer gereageerd dat er een mail naar mijn e-mailadres was gestuurd.
Ik heb deze e-mail nooit ontvangen. Dit heb ik in de topic ook aangegeven.
Reactie van Forumbeheer "Je hebt de e-mail van vandaag ook niet ontvangen?"
Niet ontvangen dus. Forumbeheer had de mail naar een ander e-mailadres (hotmail) gestuurd dan de zeelandnetnet.nl.
Ik had mijn probleem van niet kunnen verzenden van e-mail via Zeelandnet met een hotmailadres gestuurd.
Hier op hotmail heb ik nooit die mail van hun ontvangen.
Ik gaf in de topic aan dat ik geen enkele reactie via mail had ontvangen op hotmail/zeelandnet van Zeelandnet, Delta of Delta Fiber.
Nogmaals gaf ik aan dat het ontvangen van e-mails van derden op zeelandnet.nl geen enkel probleem is.
Forumbeheer blijft aangeven dat er een antwoord is gegeven op @hotmail account.
Ik gaf aan dat er wellicht iets verkeerd is gegaan en vriendelijk verzocht om het antwoord nogmaals naar beide e-mailadressen te sturen. Zij kennen immers mijn zeelandnet
Sinds half maart heb ik problemen met het versturen van e-mails via mijn zeelandnet account.
Op 24-3 heb ik hierover een uitgebreide mail gestuurd naar het Forumbeheer.
Tot 9-4 heb ik hierop geen enkele reactie gekregen.
Op deze datum heb nogmaals een mail gestuurd naar forumbeheer en op het Zeelandnet Forum een topic geplaatst.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ft-foutmelding
Na diverse mogelijkheden van forumleden is het probleem niet opgelost.
Nadat ik een week geleden een nieuw topic was gestart.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...g-een-re-aktie
De reactie op de vorige topic van Forumbeheer was "Er lopen nu meerdere berichten over hetzelfde onderwerp."
Op de nieuwe topic werd door Forumbeheer gereageerd dat er een mail naar mijn e-mailadres was gestuurd.
Ik heb deze e-mail nooit ontvangen. Dit heb ik in de topic ook aangegeven.
Reactie van Forumbeheer "Je hebt de e-mail van vandaag ook niet ontvangen?"
Niet ontvangen dus. Forumbeheer had de mail naar een ander e-mailadres (hotmail) gestuurd dan de zeelandnetnet.nl.
Ik had mijn probleem van niet kunnen verzenden van e-mail via Zeelandnet met een hotmailadres gestuurd.
Hier op hotmail heb ik nooit die mail van hun ontvangen.
Ik gaf in de topic aan dat ik geen enkele reactie via mail had ontvangen op hotmail/zeelandnet van Zeelandnet, Delta of Delta Fiber.
Nogmaals gaf ik aan dat het ontvangen van e-mails van derden op zeelandnet.nl geen enkel probleem is.
Forumbeheer blijft aangeven dat er een antwoord is gegeven op @hotmail account.
Ik gaf aan dat er wellicht iets verkeerd is gegaan en vriendelijk verzocht om het antwoord nogmaals naar beide e-mailadressen te sturen. Zij kennen immers mijn zeelandnet
Reageer