in het verleden al contact gehad met de service-telefoon van zeelandnet over slechte verbinding met het internet.
mijn computer gaf telkens aan dat hij de pagina niet kon weergeven,
na drie a vier keer op vernieuwen drukken kwam er dan weer leven in en kon
ik weer verder.
volgens de dame aan de telefoon moest ik het maar eens zonder mijn wifi- router proberen met een kabeltje.
toen werkte alles wel al was het soms enorm traag een minuut om een pagina te laden.
volgens die dame zou ik een slechte router hebben,
eindelijk kreeg ik een nieuwe router van zeeland, ik dacht eindelijk van mijn defecte router af,
maar de problemen met het nieuwe wifi-modem komen nu nog vaker voor dan met mijn eigen wifi-router.
de service telefoon staat schijnbaar roodgloeid want ik krijg geen contact.
wat een ellende je zou een andere aanbieder gaan overwegen.
dit bericht heb ik ook drie maal moeten typen voor ik het kon plaatsen is toch niet normaal!?!?!
mijn computer gaf telkens aan dat hij de pagina niet kon weergeven,
na drie a vier keer op vernieuwen drukken kwam er dan weer leven in en kon
ik weer verder.
volgens de dame aan de telefoon moest ik het maar eens zonder mijn wifi- router proberen met een kabeltje.
toen werkte alles wel al was het soms enorm traag een minuut om een pagina te laden.
volgens die dame zou ik een slechte router hebben,
eindelijk kreeg ik een nieuwe router van zeeland, ik dacht eindelijk van mijn defecte router af,
maar de problemen met het nieuwe wifi-modem komen nu nog vaker voor dan met mijn eigen wifi-router.
de service telefoon staat schijnbaar roodgloeid want ik krijg geen contact.
wat een ellende je zou een andere aanbieder gaan overwegen.
dit bericht heb ik ook drie maal moeten typen voor ik het kon plaatsen is toch niet normaal!?!?!
Reageer