Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blijvende ellende met wifi en internet verbinding nieuw modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ja even een update na een lang weekend bekabelt werken. net als via wifi de problemen van 3 tot 4 minuten geen berichten kunnen verzenden of pagina's kunnen openen.
    gelukkig sinds kort een internetbundel van vodafoon om de interupties op kritische te kunnen overbruggen, rond uit triest. als ik internetradio luister zijn de problemen vaker en langer. ook valt deze ondanks bufferen regelmatig uit.
    dit weekend was erg triest lang niet zo een slechte verbinding gehad zowel bekabeld (laptop) als onbekabeld( tablet)
    :@
    :@

Reageer

ja echt iets voor zeelandnet , je moet een hoop dingen voor ze doen en alles zelf onderzoeken en als je aan alles voldaan hebt reageren ze nergens meer op.
      erg jammer!!!!!!!!!!
      langer dan 10 min internetradio luisteren is niet mogelijk en met chatten krijg je ook meerdere foutmeldingen per uur.
      gelukkig heb ik nog wat mb's op mijn mobile internet abonnement van vodafoon dat werkt gelukkig wel
      te gek voor woorden dat ze dit niet in orde kunnen krijgen en dat ik wel 100% moet betalen voor 30% internet.

Reageer

Beste wisse,

Vervelend dat het nog steeds niet is opgelost! Ik heb om een update gevraagd wat betreft de status van de storingsmelding die eerder gedaan is, ik hou je hierover op de hoogte.

Reageer

okee we wachten wel

Reageer

wachtten tot ze geld uit gaan geven aan een beter netwerk duurt wel erg lang om over een fatsoenlijke reactie maar te zwijgen.
            overstappen en adsl nemen heeft voor mij nogal wat voeten in de aarde anders was ik al lang weg hier.
            reeds twee jaar ellende en nog niet opgelost.
            zaken van belang moet ik via mijn hotspot op mijn mobiele telefoon doen want beveiligde verbindingen worden er vaak uit gegooit.
            dit bericht heb ik 3 keer opnieuw moeten typen voor ik het uiteindelijk heb kunnen plaatsen.
            ze kunnen beter hun naam veranderen in zeelandprusts!!! want proffessioneel kan ik dit niet meer noemen.
            27/7 volle bak wifi of bekabeld en nog dit soort beelden 3 a 4 keer per uur.

Reageer

Wisse,

Screenshot 2 en 3 zijn interessant, netwerk wijziging duidt op een actie op de betreffende machine, krijg je deze melding als je tegelijkertijd wifi en kabel aan hebt staan? Daar kan windows namelijk knap van in de war raken.
              Daarnaast ben ik benieuwd welke beveilingsoftware je gebruikt, o.a bullguard en zone alarm kunnen de melding veroorzaken, feit staat dat er "iets" wijzigt in de verbinding op je pc/laptop waardoor hij van padje raakt.
              Ik zal er morgen nog even verder naar kijken.

Reageer

@wisse,
                aan het begin van dit topic staat dat je 25 / 2 Mbps zou moeten halen.
                dat was toen. heb je dan nu 40 / 4 Mbps ??

@Frans,
                nou doe je net alsof het zo bijzonder is, dat er ook op zondag gereageerd wordt.
                lijkt me niet meer als normaal

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  @wisse,
                  aan het begin van dit topic staat dat je 25 / 2 Mbps zou moeten halen.
                  dat was toen. heb je dan nu 40 / 4 Mbps ??

@Frans,
                  nou doe je net alsof het zo bijzonder is, dat er ook op zondag gereageerd wordt.
                  lijkt me niet meer als normaal
                  Als je even goed leest zie je dat Wisse op dat moment nog een Breedband Plus abonnement had. Verder zou ik dat soort opmerkingen achterwege laten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wisse
                    wachtten tot ze geld uit gaan geven aan een beter netwerk duurt wel erg lang om over een fatsoenlijke reactie maar te zwijgen.
                    overstappen en adsl nemen heeft voor mij nogal wat voeten in de aarde anders was ik al lang weg hier.
                    reeds twee jaar ellende en nog niet opgelost.
                    zaken van belang moet ik via mijn hotspot op mijn mobiele telefoon doen want beveiligde verbindingen worden er vaak uit gegooit.
                    dit bericht heb ik 3 keer opnieuw moeten typen voor ik het uiteindelijk heb kunnen plaatsen.
                    ze kunnen beter hun naam veranderen in zeelandprusts!!! want proffessioneel kan ik dit niet meer noemen.
                    27/7 volle bak wifi of bekabeld en nog dit soort beelden 3 a 4 keer per uur.
                    Wisse,

Ik heb nogmaals alles nagekeken en kan geen problemen aan onze kant ontdekken. Alles werkt naar behoren. De kabelverbinding is goed, de modem doet wat hij moet doen, de WiFi verbinding is up en je PC is ermee verbonden. De speedtest ziet er prima uit en de pingplot heeft ook geen afwijkingen laten zien.

Bij hoge uitzondering kan ik je modem nog eens laten omwisselen maar dan houdt het voor ons toch echt op, en kunnen we geen andere conclusie trekken dan dat het aan je eigen apparatuur ligt. Dus wellicht is het verstandig dat je ons daar iets mee over vertelt. Wat voor PC/Laptop gebruik je om thuis via de WiFi mee te internetten? (Merk en type graag)

Reageer

Reageer

Of gewoon je modem in bridgemodus zetten.. Helpt ook, hoef je ook niet te wachten op een nieuw modem :8

Reageer

Dat hebben we ook geprobeerd, helaas werkt dat ook niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Hans1966
                            Dat hebben we ook geprobeerd, helaas werkt dat ook niet.
                            Dat werkt prima, er zijn duizenden klanten die werken met een WiFi modem in bridge mode, en er zijn nog duizenden anderen die gelukkig zijn met de WiFi van het modem zelf.

Hans1966, zou je eventueel je eigen probleem in een eigen topic kenbaar willen maken?

Reageer

Ik heb geen probleem. Ik bied een oplossing voor een bekend probleem bij Zeelandnet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Hans1966
                                Ik heb geen probleem. Ik bied een oplossing voor een bekend probleem bij Zeelandnet.
                                Aangezien we tegenwoordig alleen nog routermodems uitleveren (met goed werkende Bridge mogelijkheid) is dat geen oplossing. Ik verzoek je dan ook vriendelijk doch dringend om dit topic verder met rust te laten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X