Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen per januari 2023

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

Ooooh, ik doe het steeds officieel via de knop "Post link" Ga ik het de volgende keer ook via copy en paste proberen. Dank voor je antwoord.
    https://www.delta.nl/media/yvrdavap/...t-tv-delta.pdf

Linken naar de pagina zorgt ervoor dat je altijd de laatste versie hebt. Linken naar de PDF kan, maar als de url wijzigt bij een nieuwe PDF heb je niet de laatste versie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Als je 90+ had, dan blijft dit zo met de paar aanpassingen zoals hier vermeld. https://www.delta.nl/wijzigingen2023/
      UIteraard kun je altijd naar 50+ of 120+. Het 90+ pakket is niet meer beschikbaar.
      Met dank voor de Snelle reactie Delta TV team en ook Stofdoek

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Klopt het dat Nautical Channel wel is gebleven? Ik heb nog beeld op die zender.
        Kan even duren voordat hij verdwijnt.

Reageer

Kan even duren voordat hij verdwijnt.
          Maar je mag toch verwachten dat dat meteen gebeurt? (Geintje meneer Sonneberreg!)

Reageer

Mijn moeder heeft Caiway televisie over de coaxkabel en daar is TV-5 Europe ook verdwenen. Daar heeft ze helemaal geen bericht over ontvangen.
            Ik vind dat een vrij onbeschofte manier van doen..
            Leert Delta Netwerk het nou nooit om netjes en tijdig te communiceren naar zijn klanten?

Reageer

https://www.delta.nl/media/yvrdavap/...t-tv-delta.pdf

Linken naar de pagina zorgt ervoor dat je altijd de laatste versie hebt. Linken naar de PDF kan, maar als de url wijzigt bij een nieuwe PDF heb je niet de laatste versie.

Dank voor de aanvullende info.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Mijn moeder heeft Caiway televisie over de coaxkabel en daar is TV-5 Europe ook verdwenen. Daar heeft ze helemaal geen bericht over ontvangen.
                Leert Delta Netwerk het nou nooit om netjes en tijdig te communiceren naar zijn klanten?
                Dit is gewoon te vinden op de wijzigingenpagina van Caiway. Daar staat het netjes.
                Brieven zullen begin januari volgens, maar ik heb nog nooit gezien dat men hele zenderlijsten of zenderlijstwijzigingen per brief kenbaar maakt.

Ooit werd hier beweerd dat Caiway zou verdwijnen, maar ik zie het niet gebeuren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Maar je mag toch verwachten dat dat meteen gebeurt? (Geintje meneer Sonneberreg!)
                  Correctie, kan nog een maand duren.... :-)

Reageer

Voor individuele zenderwijzigingen worden klanten niet direct persoonlijk aangeschreven. Deze zijn te vinden op https://www.caiway.nl/televisie/updates en worden vermeld in de nieuwsbrief en in de zenderoverzichten. Bij grotere portfolio wijzigingen worden deze ook kenbaar gemaakt op de website op een specifieke pagina zoals bij DELTA. Dit gebeurd elk jaar. Dus ook straks weer voor de aanpassingen per 01-03-2023

Reageer

Doet me denken aan de klant waar ik tegen zei: Dit is wat afgesproken is. Klant: Maar niet met mij. Ah. Okee.

Reageer

Volgens mij is nog recent door Bordewolf beweert dat het merk Caiway in 2023 verdwijnt, maar volgens mij beweerde hij hetzelfde in 2021 over 2022...

Reageer

Volgens mij is nog recent door Bordewolf beweert dat het merk Caiway in 2023 verdwijnt, maar volgens mij beweerde hij hetzelfde in 2021 over 2022...
                          Je probeert weer een flame te starten?

Reageer

Gewoon feiten.

Vind je het niet vreemd dat een forumlid die dit zelf meermalen heeft lopen rond toeteren hier opeens schrijft:
                            Ooit is hier beweerd dat ............

Dan heb je op zijn minst een ongelooflijk groot gevoel voor humor of een dikke plaat voor je hoofd

Reageer

Gewoon feiten.

Vind je het niet vreemd dat een forumlid die dit zelf meermalen heeft lopen rond toeteren hier opeens schrijft:
                              Ooit is hier beweerd dat ............

Dan heb je op zijn minst een ongelooflijk groot gevoel voor humor of een dikke plaat voor je hoofd
                              Graag de bron citeren, anders is dit inderdaad de start van een nieuwe flame.
                              Zoals de waard is...

Reageer

@ stofdoek , volgens mij heb ik die bewering ook wel eens gelezen , misschien een kleine hapering van het (zijn)geheugen ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X