Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen per januari 2023

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Graag de bron citeren, anders is dit inderdaad de start van een nieuwe flame.
    Zoals de waard is...
    Beetje makkelijk en flauw om iets dat je niet zo leuk uitkomt meteen flame te noemen. Op dit forum is in meerdere topics tot ongeveer gisteren te lezen dat je vindt dat Caiway opgeheven gaat worden en dat het gek is dat dat nog niet gebeurd is. En vandaag schrijf je precies het omgekeerde. Daarom nemen we je posts al een hele tijd met flink wat zout. Dat is geen flame, maar gewoon een vaststelling.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Beetje makkelijk en flauw om iets dat je niet zo leuk uitkomt meteen flame te noemen. Op dit forum is in meerdere topics tot ongeveer gisteren te lezen dat je vindt dat Caiway opgeheven gaat worden en dat het gek is dat dat nog niet gebeurd is. En vandaag schrijf je precies het omgekeerde. Daarom nemen we je posts al een hele tijd met flink wat zout. Dat is geen flame, maar gewoon een vaststelling.
      Citeer me even… waar heb ik op dit forum geschreven dat Caiway wordt opgeheven? Succes!

Wat mijn eigen mening betreft: dat is slechts een mening. Die zijn er gelukkig wel meer op dit forum.

Verder een prettige jaarwisseling!

https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...oper-dan-kabel

@Willem1980

Verder gaat mijn historie niet. Ik heb alle topics waarinsnoepdoos zelf speculeert op het wegvallen van Caiway maar even weggelaten, dan ben ik nog wel even bezig. Er is echt geen post te vinden waarin ik dit als feit meld, laat staan roep dat dit op handen is. Wel heb ik aangegeven de situatie met 2 providers onder 1 dak bezopen te vinden. Kost linksom of rechtsom meer geld voor de klant. En tot zover is dat alleen mijn mening.

Verder te gek voor woorden dat ik op deze flames reageer/moet reageren.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Dec 2022, 21:29.

Reageer

Citeer me even… waar heb ik op dit forum geschreven dat Caiway wordt opgeheven? Succes!

Wat mijn eigen mening betreft: dat is slechts een mening. Die zijn er gelukkig wel meer op dit forum.

Verder een prettige jaarwisseling!

https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...oper-dan-kabel

@Willem1980

Verder gaat mijn historie niet. Ik heb alle topics waarinsnoepdoos zelf speculeert op het wegvallen van Caiway maar even weggelaten, dan ben ik nog wel even bezig. Er is echt geen post te vinden waarin ik dit als feit meld, laat staan roep dat dit op handen is. Wel heb ik aangegeven de situatie met 2 providers onder 1 dak bezopen te vinden. Kost linksom of rechtsom meer geld voor de klant. En tot zover is dat alleen mijn mening.

Verder te gek voor woorden dat ik op deze flames reageer/moet reageren.
        Jouw insinuaties zijn voor iedereen duidelijk, behalve voor jezelf....:

5 Aug 2021, 09:50
        Daar was al eerder sprake van dat Caiway zou verdwijnen, Tenzij Caiway gelijk op gaat en hetzelfde doet.
        Maar Caiway heeft ook geen 4K decoders. Dus wie weet een natuurlijk moment om alles Delta te maken.
        Eens gaat de boel samen, dat is nu eenmaal rendabeler en goedkoper.
        UNQUOTE
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Jouw insinuaties zijn voor iedereen duidelijk, behalve voor jezelf....:

5 Aug 2021, 09:50
          Daar was al eerder sprake van dat Caiway zou verdwijnen, Tenzij Caiway gelijk op gaat en hetzelfde doet.
          Maar Caiway heeft ook geen 4K decoders. Dus wie weet een natuurlijk moment om alles Delta te maken.
          Eens gaat de boel samen, dat is nu eenmaal rendabeler en goedkoper.
          UNQUOTE
          Tis niets meer dan een mening. Onderschrijft wat ik in mijn vorige post schreef. Nogmaals nergens geroepen dat Caiway verdwijnt, laat staan meerdere malen. Fijne jaarwisseling!

Reageer

Volgens mij lijdt Bordewolf aan geheugenverlies..

Reageer

Tsja. Laat ik het er maar op houden dat een normale uitwisseling van meningen lastig is als iemand op elke reactie 'flame' roept. Het is een zeer onrespectvolle manier van omgaan met anderen hier. Het draagt bij aan een onveilige omgeving op dit forum. Het schrikt anderen die gewoon ook hun mening willen geven af. Het voelt erg onprettig als reacties op zo'n flauwe makkelijke manier worden weggehoond. Het is jammer dat dit grensoverschrijdend gedrag naar andere forummers niet wordt aangepakt. Maar ja. Fijne jaarwisseling!
              Laatst bewerkt door Koeba; 30 Dec 2022, 07:26.

Reageer

Het lijkt op woke gedrag, maar daar trek ik me niets van aan. Iets is geen flame als je de waarheid spreekt.
                De voorbeelden van voorspellingen op conto van Bordewolf inzake het einde der Caiway zijn hier talrijk.

Ik vind het om te gieren dat hij zelf gelooft dat hij het nooit heeft beweerd terwijl dit forum overloopt van de bewijzen. Je kan ook gewoon erkennen dat je het meermalen hebt rond getoeterd hier en dan inzien dat je het niet bij het juiste eind hebt.

Reageer

Nog enige goede voornemens hier? Misschien dat sommige mensen elkaar gewoon kunnen negeren en aan ieder forumlid zelf overlaten of een reactie wel of niet relevant is. (Of maak in de huiskamer een ‘zeik elkaar af’ topic aan)

Fijne jaarwisseling en een mooi 2023!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                    Nog enige goede voornemens hier? Misschien dat sommige mensen elkaar gewoon kunnen negeren en aan ieder forumlid zelf overlaten of een reactie wel of niet relevant is. (Of maak in de huiskamer een ‘zeik elkaar af’ topic aan)

Je hebt gelijk en je suggestie is al uitgeprobeerd met een 'bejegening-topic' maar dat is verdwenen. Dat dus en dat de pm-functie niet meer gemaakt lijkt te worden. Zou een hoop zelfbenoemd gedoe schelen. Oliebollen op kantoor!
                    (Hopla: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...derlinge-zaken)
                    Laatst bewerkt door Koeba; 30 Dec 2022, 10:47.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

Fijne jaarwisseling en helemaal eens!

Reageer

Welles of nietes , de tijd zal het leren , misschien krijgt bor wel gelijk.
                        Ook als je veel berichten post kan je ook commentaar verwachten en dat niet iedereen het met je eens is dat kan gebeuren.
                        Beetje onnodig om dan zo geeriteerd te reageren .

Reageer

Hij reageert niet alleen geïrriteerd maar ontkent ook glashard wat hij zelf heeft geschreven. Ik vind dat een gebrek aan respect voor de mede forumleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Hij reageert niet alleen geïrriteerd maar ontkent ook glashard wat hij zelf heeft geschreven. Ik vind dat een gebrek aan respect voor de mede forumleden.
                            Ik wil best al jou posts er bij halen over het samenvoegen van Delta en Caiway. Of ga je die ook ontkennen?
                            Ga niet een ander aanvallen op eigen gedrag.

En nee, in al mijn eigen posts heb ik gespeculeerd op een toekomstige samenvoeging of heb ik gepost in een "glazen bol" topic waaraan geen waarde kan en mag worden toegekend. Dat is een fun topic waarin we voor 1 keer voorspellingen mogen doen.
                            Die toekomst dat de providers toch samen gaan kan ook nog heel ver weg zijn.

Laat onverlet mijn mening dat ik het zwaar overdone vindt dat 2 providers in 1 pand zitten en dat er veel geld over de balk gaat met het toesturen en intrekken van apparatuur en het onderhouden van verschillende netwerken en tv-producten.

Maar vertel wat is er eigenlijk mis met het hebben van een mening?

En respect moet je verdienen. Door te shamen en flamen verlies je nu eenmaal veel respect.
                            En iemand die veel post heeft nu eenmaal ook veel meningen gepost. Erg? Nee. Ik blijf achter de zaken staan die ik post.
                            Puur omdat het mijn mening is.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Dec 2022, 16:24.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              De nieuwe zenderlijst is te vinden achter de link.

3 aanpassingen (in de PDF) die later nog zullen volgen:
                              - Zender 50 ONS verwijderen uit de lijst van 120+. Hij zit in namelijk al in 50+
                              - Erotiek pakket : zendernummer 751 -> 758 Babes TV en toevoegen 757 DORCEL TV (Alleen interactieve TV)
                              - 524 Rai UNO is HD op zowel DVB-C als Interactief (Dank Bordewolf )

Zoals aangegeven gaan er een aantal zenders in Jan/Feb 2023 van SD naar HD worden omgezet voor Interactieve TV.

- ONS
                              - CNN
                              - WDR
                              - NDR
                              - TRT Turk
                              - Secret Circle

Voor DVB-C Coax (CI) zijn alle wijzigingen doorgevoerd. Interactieve TV (Coax en Fiber) zal in de loop van de nacht en de ochtend gebeuren.
                              Ik kan het dan toch niet laten. Waarom die laatste in het basispakket RTL Television dan niet? Is dat zo lastig? Bij KPN en Ziggo al wel in HD.
                              Dat geld overigens voor de meeste Duitse zenders als SAT1, ProSieben etc.

Reageer

Ik kan het dan toch niet laten.....
                                Je gaat het zelf een beetje inzien...?!

[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X