Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderwijzigingen per januari 2023

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zenderwijzigingen per januari 2023

Aanpassingen in het 50+ pakket

Kanaal Filmbox 34 staat er inmiddels al op (HD coax)

NPO2 Extra kanaal 83 is verdwenen wat ik toch wel erg jammer vind want hier keek ik wel regelmatig naar voor de muziek documentaires.

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Aanpassingen in het 50+ pakket

Kanaal Filmbox 34 staat er inmiddels al op (HD coax)

NPO2 Extra kanaal 83 is verdwenen wat ik toch wel erg jammer vind want hier keek ik wel regelmatig naar voor de muziek documentaires.
    Het zijn keuzes. ik heb zelf 120+. Geen last van de verschuivingen.

Reageer

Ja hier een post van jezelf een poosje terug
      Gaat over hetzelfde je ben lekker bezig zo.
      Als ik jullie was zou morgen er nog een topic over maken.
      Aandacht zoeken kan ook anders hoor

https://www.delta.nl/wijzigingen2023/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Die post gaat over algemene wijzigingen. Het is denk ik goed dat we elkaar op de hoogte houden van de omzettingen.
        TV5 HD is (helaas) er inmiddels af. Net als SWR.
        Zo te zien wordt alles eerst gedeactiveerd en zenders verhuist naar het juiste pakket. Daarna de nieuwe zenders.
        We gaan meteen zien of de nieuwe zenders gelijk HD zijn.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Dec 2022, 11:00.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...

Reageer

Er zijn inmiddels weer een aantal wijzigingen actief in het 50+ pakket :

Xite - kanaal 35 - (SD coax)
            ONS - kanaal 50 - (SD coax)
            Oranje TV - kanaal 211 - (SD coax)
            Stingray Classica - kanaal 212 - (SD coax)
            ARTE - kanaal 262 - (HD coax)
            ESPN - kanaal 421 - (HD coax)
            RTL - kanaal 455 - (SD coax)
            Media Italia - kanaal 523 - (SD coax)
            Turk TRT - kanaal 527 - (SD coax)
            2M Marokko - kanaal 528 - (SD coax)
            Secret Circle - kanaal 751 - (SD coax)
            Delta App portaal - kanaal 780 - (SD coax)

Totaal overzicht op :

https://www.delta.nl/televisie/extra...rs/50-zenders/

Laatst bewerkt door driepinter; 28 Dec 2022, 13:13.

Reageer

De nieuwe zenderlijst is te vinden achter de link.

3 aanpassingen (in de PDF) die later nog zullen volgen:
              - Zender 50 ONS verwijderen uit de lijst van 120+. Hij zit in namelijk al in 50+
              - Erotiek pakket : zendernummer 751 -> 758 Babes TV en toevoegen 757 DORCEL TV (Alleen interactieve TV)
              - 524 Rai UNO is HD op zowel DVB-C als Interactief (Dank Bordewolf )

Zoals aangegeven gaan er een aantal zenders in Jan/Feb 2023 van SD naar HD worden omgezet voor Interactieve TV.

- ONS
              - CNN
              - WDR
              - NDR
              - TRT Turk
              - Secret Circle

Voor DVB-C Coax (CI) zijn alle wijzigingen doorgevoerd. Interactieve TV (Coax en Fiber) zal in de loop van de nacht en de ochtend gebeuren.
              Bekijk hier ons zenderoverzicht.
              Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 28 Dec 2022, 15:23.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Er zijn inmiddels weer een aantal wijzigingen actief in het 50+ pakket :

Xite - kanaal 35 - (SD coax)
                ONS - kanaal 50 - (SD coax)
                Oranje TV - kanaal 211 - (SD coax)
                Stingray Classica - kanaal 212 - (SD coax)
                ARTE - kanaal 262 - (HD coax)
                ESPN - kanaal 421 - (HD coax)
                RTL - kanaal 455 - (SD coax)
                Media Italia - kanaal 523 - (SD coax)
                Turk TRT - kanaal 527 - (SD coax)
                2M Marokko - kanaal 528 - (SD coax)
                Secret Circle - kanaal 751 - (SD coax)
                Delta App portaal - kanaal 780 - (SD coax)

Totaal overzicht op :

https://www.delta.nl/televisie/extra...rs/50-zenders/
                Delta App portaal - kanaal 780 - (SD coax) (Deze is zojuist verwijderd ;-) Dank voor het meekijken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Delta App portaal - kanaal 780 - (SD coax) (Deze is zojuist verwijderd ;-) Dank voor het meekijken.

Is het bericht van TotaalTV onjuist aangaande alles naar HD? Of komt dat in maart/april?

Xite staat niet op de nieuwe zenderlijst, en RAI Uno is HD inmiddels.
                  Alle toevoegingen zijn standaard HD op ITV ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Is het bericht van TotaalTV onjuist aangaande alles naar HD? Of komt dat in maart/april?

Ik ga je vragen proberen zo helder mogelijk proberen te beantwoorden:

- Er is op dit forum nooit door ons/mij beweerd dat alles naar HD wordt omgezet. Jarco kijkt mee, daarom is het best belangrijk onderscheid te maken wat forumbewoners aannemen en aangeven en wat wij hier aangeven :-).

- Xite staat er wel, op nummer 35 in het 50+ pakket. Rai Uno is onlangs omgezet idd, deze zullen we aanpassen. Dank voor het meekijken.

- Ik denk dat het PDF overzicht het meest helder is daarin. Dus op dit moment nog niet. Ik heb hierboven aangegeven wat er in de planning zit voor Januari/Februari. Zodra deze wijzigingen doorgevoerd zijn alle zenders, behalve 1 (RTL) op Interactieve TV in het 50+ pakket in HD :-). En lokale zenders. 50+, wat dan eigenlijk 72 zenders zijn.

Vervolgens gaan we inventariseren wat nog meer mogelijk is voor de overige zenders.

Hoop dat dit wat meer duidelijkheid schept.

Mochten er meer zaken onduidelijk zijn of niet kloppen , hoor ik dat graag. Met name voor Interactief morgen.

Dank!
                    Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 28 Dec 2022, 15:20.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Ik ga je vragen proberen zo helder mogelijk proberen te beantwoorden:

- Er is op dit forum nooit door ons/mij beweerd dat alles naar HD wordt omgezet. Jarco kijkt mee, daarom is het best belangrijk onderscheid te maken wat forumbewoners aannemen en aangeven en wat wij hier aangeven :-).

- Xite staat er wel, op nummer 35 in het 50+ pakket. Rai Uno is onlangs omgezet idd, deze zullen we aanpassen. Dank voor het meekijken.

- Ik denk dat het PDF overzicht het meest helder is daarin. Dus op dit moment nog niet. Ik heb hierboven aangegeven wat er in de planning zit voor Januari/Februari. Zodra deze wijzigingen doorgevoerd zijn alle zenders, behalve 1 (RTL) op Interactieve TV in het 50+ pakket in HD :-). En lokale zenders. 50+, wat dan eigenlijk 72 zenders zijn.

Vervolgens gaan we inventariseren wat nog meer mogelijk is voor de overige zenders.

Hoop dat dit wat meer duidelijkheid schept.

Mochten er meer zaken onduidelijk zijn of niet kloppen , hoor ik dat graag. Met name voor Interactief morgen.

Dank!
                      Dan is het in vervolg dus altijd hier nog eens checken of wat er op TotaalTV wordt beweerd (en de schrijver beroept zicht altijd op welingelichte bronnen...)
                      Wel gek dat er HD zenders verdwijnen en de nieuwe zenders niet standaard meteen HD zijn. Ergens verwacht je dat wel als een soort standaard.

Maar goed, prettig dat er duidelijk wordt gecommuniceerd. Dat wordt gewaardeerd!

Reageer

Ga dit helemaal goed met de nieuwe zenders?
                        Ik bladerde tussen 17:15 en 17:35 door de zenderlijst. Wat schetst mijn verbazing, kanaal 753 Penthouse was gewoon in de lucht, eh op beeld en hoe.......
                        Ik denk niet dat dit de bedoeling is. Ik heb een basispakket en deze zit er gewoon in.

Hans

Reageer

En blijven hangen. 🥴😂🤭

Oeps, vreemde woordspeling. 🫣

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
                            Ga dit helemaal goed met de nieuwe zenders?
                            Ik bladerde tussen 17:15 en 17:35 door de zenderlijst. Wat schetst mijn verbazing, kanaal 753 Penthouse was gewoon in de lucht, eh op beeld en hoe.......
                            Ik denk niet dat dit de bedoeling is. Ik heb een basispakket en deze zit er gewoon in.

Hans
                            Die zender kan je dan ook blokkeren.

Reageer

hansi Op DELTA DVB-C worden erotiek zenders in het basis pakket tot 23:00 uur afgeschermd met een “still image”. Dit is echter een 120+ zender. Hij zou niet zichtbaar moeten zijn voor een basispakket klant. We gaan morgen even kijken of dit goed gaat. Zou je jouw postcode en huisnummer kunnen delen via een email naar [email protected] als dit nog steeds het geval is?

dank je

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X