Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Zenderwijzigingen per januari 2023
Samenvouwen
X
-
Meneer de Wolf, waar staat in dit artikel dat ALLE zenders naar HD worden opgewardeerd? Echt nergens. Er staat dat zenders die nu in SD worden uitgezonden naar HD worden opgewaardeerd. En dit betekent dat 1, 2, 3, 4 of misschien wel 7,8,9 of zelfs 10 maar niet ALLE zenders naar HD worden opgewaardeerd. Ook staat nergens in dit artikel gemeld dat de informatie afkomstig is van ‘welingelichte bronnen’ of zoiets dergelijks.
Dat het jouw droom is dat ALLE zenders naar HD worden opgewaardeerd dat mag intussen duidelijk zijn maar probeer artikelen wel begrijpelijk te lezen zonder er zelf zaken in eigen voordeel bij te halen. Als ik had bedoeld dat ALLE zenders naar HD zouden worden opgewaardeerd dat zou er staan dat ALLE zenders naar HD worden opgewaardeerd. En had de kop van het artikel in dat geval dan ook geweest dat Delta het volledige aanbod naar HD gaat opwaarderen, Dat maak jij ervan maar het staat er niet.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtMeneer de Wolf, waar staat in dit artikel dat ALLE zenders naar HD worden opgewardeerd? Echt nergens. Er staat dat zenders die nu in SD worden uitgezonden naar HD worden opgewaardeerd. En dit betekent dat 1, 2, 3, 4 of misschien wel 7,8,9 of zelfs 10 maar niet ALLE zenders naar HD worden opgewaardeerd. Ook staat nergens in dit artikel gemeld dat de informatie afkomstig is van ‘welingelichte bronnen’ of zoiets dergelijks.
Dat het jouw droom is dat ALLE zenders naar HD worden opgewaardeerd dat mag intussen duidelijk zijn maar probeer artikelen wel begrijpelijk te lezen zonder er zelf zaken in eigen voordeel bij te halen. Als ik had bedoeld dat ALLE zenders naar HD zouden worden opgewaardeerd dat zou er staan dat ALLE zenders naar HD worden opgewaardeerd. En had de kop van het artikel in dat geval dan ook geweest dat Delta het volledige aanbod naar HD gaat opwaarderen, Dat maak jij ervan maar het staat er niet.
De zenders die nu in SD worden uitgezonden worden helemaal niet maar HD omgezet, slechts een handjevol. En dat had er moeten staan.Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Dec 2022, 21:50.
Reageer
-
Waarvoor? Omdat jij uit woorden dingen probeer te lezen die er niet staan maar waarvan jij hoopte dat het zou gebeuren. Bijvoorbeeld net als bij het hele gedoe en je vasthoudendheid met het NPO UHD verhaal waar jij ook iets dacht te lezen uit de woorden van Caiway twitter of een woordvoerder van Delta Fiber dat er helemaal niet stond.
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtWaarvoor? Omdat jij uit woorden dingen probeer te lezen die er niet staan maar waarvan jij hoopte dat het zou gebeuren. Bijvoorbeeld net als bij het hele gedoe en je vasthoudendheid met het NPO UHD verhaal waar jij ook iets dacht te lezen uit de woorden van Caiway twitter of een woordvoerder van Delta Fiber dat er helemaal niet stond.
ENKELE huidige SD zenders worden omgezet, en speciaal voor jou heeft DELTA-TV-team deze hier alvast neergezet, dan kun je zelfs het aantal vermelden.
En verder ben ik fan van TotaalTv, dus zie het voor een keer niet als aanval….
Verder heb ik geen droom, geen moeten. Ik heb slechts een mening dat wil je anno nu het tv product verkopen je geen nieuwe zenders in SD plaatst en dat wat naar HD kan ook naar HD brengen, We leven bijna in 2023. SD is jaren 1990/2010.Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Dec 2022, 23:59.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Bij Caiway staat ESPN1 open (al dan niet per ongeluk?). Weten de Caiway klanten eigenlijk wel dat er zenders vervallen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk berichtWordt tijd dat we een variabel tv pakket krijgen die we zelf kunnen kiezen
Gewoon een basis prijs en zelf het pakket aan zenders kiezen.
Dit zal de toekomst kunnen worden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Oude koe uit de sloot. Wees nu een keer een vent en ben zelfkritisch. Veel woorden voor een zin die gewoon niet klopt in het artikel.
ENKELE huidige SD zenders worden omgezet, en speciaal voor jou heeft DELTA-TV-team deze hier alvast neergezet, dan kun je zelfs het aantal vermelden.
En verder ben ik fan van TotaalTv, dus zie het voor een keer niet als aanval….
Verder heb ik geen droom, geen moeten. Ik heb slechts een mening dat wil je anno nu het tv product verkopen je geen nieuwe zenders in SD plaatst en dat wat naar HD kan ook naar HD brengen, We leven bijna in 2023. SD is jaren 1990/2010.
Jarco Kriek Heeft volkomen gelijk met zijn opmerking
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
We moeten ons vanuit de wet aan een aantal regels houden, zo moet een TV pakket minimaal uit 30 zenders bestaan (https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...s-media-aanbod). Daarnaast hebben de meest populaire zenderhuizen ook allerlei eisen over wat wel en niet mag. Tot nu toe is nog geen enkele operator hier in geslaagd.
Ik kijk enkel naar het nieuws en voor de rest kijken via de apps op me tv of via me eigen home cinema (geen reclame)
Je zal ook wel met me eens zijn als je film kijkt via een tv zender je om het kwartier reclame heb.(ik zou zeggen zet al die reclame op een apart kanaal).
Vroeger had je die zooi niet en dat hebben we ook overleeft.
Reageer
-
De onderstaande interactieve kanalen zijn nu ook toegevoegd in het basispakket (50+) :
Xite - kanaal 35
ONS - kanaal 50
Oranje TV - kanaal 211
Stingray Classica - kanaal 212
Schlager TV - kanaal 217
RTL - kanaal 455
Turk TRT - kanaal 527Laatst bewerkt door driepinter; 29 Dec 2022, 11:40.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk berichtWordt tijd dat we een variabel tv pakket krijgen die we zelf kunnen kiezen
Gewoon een basis prijs en zelf het pakket aan zenders kiezen.
Dit zal de toekomst kunnen worden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
Het zou wel interessant zijn om te kijken in de toekomst.
Ik kijk enkel naar het nieuws en voor de rest kijken via de apps op me tv of via me eigen home cinema (geen reclame)
Je zal ook wel met me eens zijn als je film kijkt via een tv zender je om het kwartier reclame heb.(ik zou zeggen zet al die reclame op een apart kanaal).
Vroeger had je die zooi niet en dat hebben we ook overleeft.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe onderstaande interactieve kanalen zijn nu ook toegevoegd in het basispakket (50+) :
Xite - kanaal 35
ONS - kanaal 50
Oranje TV - kanaal 211
Stingray Classica - kanaal 212
RTL - kanaal 455
Turk TRT - kanaal 527
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer