Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sinds feb.2022 glasvezel aansluiting regelmatig erg slecht beeld,

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    De beste vergelijking is een snelheidstest met bijvoorbeeld een bekabelde laptop direct op het modem en dan zowel tijdens een storing als tijdens normaal gebruik. Dit om zaken met elkaarte kunnen vergelijken zonder de invloed van WiFi of andere externe invloeden.

    Maar ls ik dit verhaal zo lees zit het echt in het product en zal Delta dit serieus moeten oppakken (of niet en je eigen keuzes maken qua provider), ik blijf in ieder geval nog maar even aan de coax hangen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
      De beste vergelijking is een snelheidstest met bijvoorbeeld een bekabelde laptop direct op het modem en dan zowel tijdens een storing als tijdens normaal gebruik. Dit om zaken met elkaarte kunnen vergelijken zonder de invloed van WiFi of andere externe invloeden.

      Maar ls ik dit verhaal zo lees zit het echt in het product en zal Delta dit serieus moeten oppakken (of niet en je eigen keuzes maken qua provider), ik blijf in ieder geval nog maar even aan de coax hangen.

      Laten we niet alles over 1 kam scheren. Ik heb strak beeld op ITV. Zelden storingen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht


        Laten we niet alles over 1 kam scheren. Ik heb strak beeld op ITV. Zelden storingen.
        Gaat het verhaal over u Bor Laat de mensen aan het woord ,die het wel ondervinden

        Reageer


        • #19
          Je kan onmogelijk van iemand die graag forumleden bant, verwachten dat anderen vrij kunnen spreken..

          Reageer


          • #20
            Hebben we Waldorf en Statler ook weer met hun gezeik uit de loge…..
            Laatst bewerkt door reddwarf; 15 Jun 2022, 19:49.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
              De beste vergelijking is een snelheidstest met bijvoorbeeld een bekabelde laptop direct op het modem en dan zowel tijdens een storing als tijdens normaal gebruik. Dit om zaken met elkaarte kunnen vergelijken zonder de invloed van WiFi of andere externe invloeden.

              Maar ls ik dit verhaal zo lees zit het echt in het product en zal Delta dit serieus moeten oppakken (of niet en je eigen keuzes maken qua provider), ik blijf in ieder geval nog maar even aan de coax hangen.
              Dit. Er zijn in het verleden heel veel problemen geweest met een bepaald modem, de beruchte EPC3925. Er waren (veel) exemplaren die ontzettend slecht waren qua wifibereik. Maar, er waren ook, van hetzelfde type, modems die prima werkten en een prima wifi bereik hadden. Het ging dus om een bepaalde batch, of revisie, die gewoon heel slecht was, waar helaas een groot aantal van was aangekocht. Hoe Delta daar mee om ging was schandalig, want ze zeiden gewoon "ja maar wifi ondersteunen we niet".

              Ik denk dat er met die DIT kastjes precies hetzelfde aan de hand is. Of het is in bepaalde gevallen gewoon hardware die het totaal niet kan handelen.

              Reageer


              • #22
                En ik maar denken dat de vorige berichten een nieuwe reactie op mijn vraag waren ......, gelukkig daarna toch een nieuwe reactie.

                We hebben inmiddels een officiële klacht ingediend en gevraagd om de oude kabelverbinding weer te herstellen. Toen hadden we nooit problemen.

                In elk geval iedereen bedankt voor het meedenken
                Laatst bewerkt door vanhulten; 15 Jun 2022, 20:43.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                  Hebben we Waldorf en Statler ook weer met hun gezeik uit de loge…..

                  Reageer


                  • #24
                    Geeft Delta geen compensatie als iets aantoonbaar lang niet goed werkt?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door vanhulten Bekijk bericht
                      En ik maar denken dat de vorige berichten een nieuwe reactie op mijn vraag waren ......, gelukkig daarna toch een nieuwe reactie.

                      We hebben inmiddels een officiële klacht ingediend en gevraagd om de oude kabelverbinding weer te herstellen. Toen hadden we nooit problemen.

                      In elk geval iedereen bedankt voor het meedenken
                      Gaan ze niet doen

                      Reageer


                      • #26
                        Wanneer je niet meer terug naar de coaxkabel kunt, kan je nog altijd Delta TV kijken via een Chromecast overwegen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Wanneer je niet meer terug naar de coaxkabel kunt, kan je nog altijd Delta TV kijken via een Chromecast overwegen.
                          U bedoelt met de delta app op de laptop en dan het beeld via een chromkast op de tv weergeven?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door vanhulten Bekijk bericht

                            U bedoelt met de delta app op de laptop en dan het beeld via een chromkast op de tv weergeven?
                            Yep dat is een optie. Ergens is het vreemd dat je geen straks beeld hebt rechtsreeks op het modem (poort2)
                            Duidt er op dat de verbinding niet goed is, wellicht in de straatkast of de AOP?

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door vanhulten Bekijk bericht

                              U bedoelt met de delta app op de laptop en dan het beeld via een chromkast op de tv weergeven?
                              Ja precies, het zei via de browser op webtv.delta.nl maar makkelijker is met een app op je smartphone.

                              Ik kijk al jaren zo dan heb je wel minder zenders en het gebruiksgemak voor doorspoelen is ook wat minder.

                              Maar voor de rest werkt het goed.

                              TV App: tv-kijken op je smartphone en tablet | DELTA

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Yep dat is een optie. Ergens is het vreemd dat je geen straks beeld hebt rechtsreeks op het modem (poort2)
                                Duidt er op dat de verbinding niet goed is, wellicht in de straatkast of de AOP?
                                Geen idee, dat lijkt me iets voor Delta om uit te zoeken. Wat is trouwens de AOP?

                                ook de internetverbinding valt trouwens regelmatig weg, dat had ik denk ik nog niet vermeld.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X