Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI module

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI module

    Bij aanzetten van de tv krijg ik altijd deze melding.
    Wat is het probleem en de oplossing?

  • #2
    Vroeger hadden we deze lijst : https://www.delta.nl/gecertificeerde-tv-toestellen/

    Maar die bestaat inmiddels niet meer maar het is aannemelijk dat hij hierop niet staat.

    Dus eigenlijk niet geschikt is voor CI.

    Reageer


    • #3
      Een nieuwe televisie kopen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Een nieuwe televisie kopen.
        of een Humax 5200c

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
            Dat heb ik al eens hier gevraagd maar lukt mij nog niet.

            Reageer


            • #7
              Profiteer van de coax zolang het nog kan. Ik verwacht als Delta Fiber overal glasvezel heeft aangelegd dat de coax diensten verdwijnen. In nieuwbouwwijken legt Caiway al jaren geen coaxkabel meer. Ik verwacht dat Delta het zelfde doet vanaf nu.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Ik verwacht als Delta Fiber overal glasvezel heeft aangelegd dat de coax diensten verdwijnen.
                voordat in alle dorpskernen met ca. 1.000 inwoners van glasvezel zijn voorzien, zijn we minstens 10 jaar verder.
                of denk je dat het binnen enkele jaren is gepiept ??

                Reageer


                • #9
                  Ik heb geen idee of Delta met een boemeltrein of met de Hoge snelheidstrein rijdt.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                    Ik heb geen idee of Delta met een boemeltrein of met de Hoge snelheidstrein rijdt.

                    Reageer


                    • #11
                      In ieder geval gaan de Zeeuwen het merken met nieuwbouwwijken. Als daar geen coaxaansluiting meer wordt aangelegd, weet je welke richting DeltaFiber op wil.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Tweede-kans exemplaren voor rond de EUR35 - zijn wel _zonder_ hard disk (zie Marktplaats).
                          Met harddisk (compleet dus) rond de EUR179 @
                          https://vcrshop.nl/index.php?route=p...SAAEgJWSfD_BwE

                          Dan is er nog het dillemma tussen een 4K en HD Umaxversie. Gezien de huidige ontwikkelingen zal het er om spannen: UHD 4K via coax (dus ook een 4K versie van Umax) of UHD 4K via internet (mbv Delta DIT)
                          Persoonlijk zou ik nu besluiten om een gewone Umax HD te kopen waarbij de opnemen even laat voor wat het is (en via internet 'terugkijken), of de (tweede-kans) 5200c kopen en daar zelf een nieuwe harddisk in bouwen (kosten zijn te overzien).
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X