Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC2 ontbreekt in de Delta-app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BBC2 ontbreekt in de Delta-app

    Ik ben sedert vandaag overgestapt op Delta en na een succesvolle installatie werkt het allemaal naar wens, maar in de Delta-app ontbreken een aantal zenders die via de TV zijn te bekijken.
    Als voorbeeld noem ik BBC2 die ik niet via de app kan bekijken.
    Klopt dit of niet?

  • #2
    Er zijn zoveel zenders die niet in de app staan.

    Reageer


    • #3
      Meer informatie over de DELTA Tv App kan je vinden via deze link.

      Een overzicht van de zenders die via de DELTA Tv App worden doorgegeven kan je hier terugvinden.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door florisjan Bekijk bericht
        Klopt dit of niet?
        Ja dat klopt...

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Meer informatie over de DELTA Tv App kan je vinden via deze link.

          Een overzicht van de zenders die via de DELTA Tv App worden doorgegeven kan je hier terugvinden.
          Waarom zijn nog niet alle zenders in de app? zomaar een vraag Edwinb

          Reageer


          • #6
            Dat is heel klantonvriendelijk. Waar T-Mobile juist zijn app aan het opwaarderen is naar een kwaliteit en aanbod gelijkwaardig aan minimaal de televisie ontvanger, blijft Delta maar aanmodderen met halve producten en zelfs die producten rammelen nog aan alle kanten.

            Reageer


            • #7
              Het merendeel van het zenderaanbod is al via de DELTA Tv App te bekijken. Voor een aantal zenders is dit niet mogelijk zoals een aantal dagen geleden is aangegeven via de onderstaande link.
              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...a-tv-app/page2



              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                Het merendeel van het zenderaanbod is al via de DELTA Tv App te bekijken. Voor een aantal zenders is dit niet mogelijk zoals een aantal dagen geleden is aangegeven via de onderstaande link.
                https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...a-tv-app/page2


                Dat ging over naughty zenders, bbc 2 is heel braaf, het had met de snooker gister wel leuk geweest, f1 op 1 scherm en snooker op scherm 2

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Het merendeel van het zenderaanbod is al via de DELTA Tv App te bekijken. Voor een aantal zenders is dit niet mogelijk zoals een aantal dagen geleden is aangegeven via de onderstaande link.
                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...a-tv-app/page2


                  Je verwacht alle zenders in je abonnement. Ik mis ARD en ZDF o.a. Deze worden in Twente erg gewaardeerd. Die app is er juisr voor dat je alle zenders buiten de deur kunt kijken. Ik snao dir vreemde beleid niet.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X