Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dagelijks storing Digitale TV

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dagelijks storing Digitale TV

    M n dochter heeft al storing sinds overgang analoog naar digitaal. Monteur geweest en heeft een kabel vervangen. Onlangs ook eens een andere tv geprobeerd. Dit heeft geen resultaat opgeleverd. 10 a 15 min tv kijken is al heel wat. Daarna is tv kijken een drama met zeer slecht beeld op vrijwel alle kanalen. Vanavond eens een humax decoder geprobeerd deze geeft 50% signaalsterkte aan wat niet echt bijzonder veel is .... Kan dit een reden zijn van de storingen ?
  • 16 Reacties

  • #2
    50% signaalsterkte is echt te weinig.
    wat wordt er aangegeven voor de kwaliteit van het signaal ??

    Reageer


    • #3
      Wat ik me kan herinneren was dit nog minder ... dacht 27%

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MarcW Bekijk bericht
        Wat ik me kan herinneren was dit nog minder ... dacht 27%
        vééél te weinig, echt waar.
        dan zul je de kabels die naar de TV lopen moeten controleren, resp. vervangen.

        Reageer


        • #5
          Dat is ook gebeurt met 0,0 resultaat

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MarcW Bekijk bericht
            Dat is ook gebeurt met 0,0 resultaat
            maar ondanks dat is de kwaliteit van het signaal veel te laag.
            hoe lang is de kabel van de aansluiting naar de TV ??

            Reageer


            • #7
              Deze is 1 mtr lang

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door MarcW Bekijk bericht
                Deze is 1 mtr lang
                stuur dan een email naar forumbeheer.
                vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
                dan kan men van buiten af controleren of er iets niet klopt.

                Reageer


                • #9
                  Zal ik eens doen. Dit is niks zo. Vanavond 0,0 beeld met de melding zwak signaal.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste MarcW,

                    Heb je dit stappenplan al eens doorlopen?
                    Mocht dit geen oplossing geven dat ontvang ik graag je e-mail zoals fredd44nl al aangeeft.
                    Je mag deze richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem en welke stappen je zelf al hebt ondernomen.

                    Reageer


                    • #11
                      Link naar stappenplan werkt niet

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MarcW Bekijk bericht
                        Link naar stappenplan werkt niet
                        misschien kom je er hier wel uit:

                        https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/tv-radio

                        Reageer


                        • #13
                          Top ..hier ga ik vanavond mee aan de slag !

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door MarcW Bekijk bericht
                            Top ..hier ga ik vanavond mee aan de slag !
                            Is het inmiddels gelukt of ervaar je nog steeds problemen?

                            Reageer


                            • #15
                              Nog wel even aan de gang geweest. Geen beeld op rtl wel op npo en sbs. As maandag nog even in de meterkast kijken of ik daar nog wat kan doen. Dus word vervolgd.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X