Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderlijst DIT opent niet onder IE11

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Waarom plaatst Delta geen link naar een webpagina waarop de bestanden staan?
    Dan kan je die pagina gewoon openen, de bestanden downloaden ( scannen zonodig ) en openen.
    Nu wordt er een rechtstreekse link naar een bestand geplaatst.

Delta gaat helemaal voorbij aan het feit waarom Edge dit niet mogelijk maakt.
    Dat is namelijk helemaal niet zo VEILIG!
    Verwijzen naar andere browsers die dit wel openen, kan ik dan ook niet volgen.
    Openen met Adobe ook niet, want in Edge kom je niet bij het bestand om het eerst te kunnen downloaden.

Toch niet zo gek dat je van Delta mag verwachten dat iets werkt met EDGE?
    Bij andere toepassingen worden we juist weer aangezet tot het gebruik van Edge (ipv IE!!).

Reageer

Het spijt me Matthijs, maar ook met Adobe Reader DC erop worden de Pdf's niet geopend zowel in IE als in Edge.

Ik ben het uiteraard met je eens dat het wel lukt in een andere browser maar het
      blijft vreemd waarom het alleen bij deze bestanden is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Waarom plaatst Delta geen link naar een webpagina waarop de bestanden staan?
        Rechter muisknop, doel opslaan als.

Toch niet zo gek dat je van Delta mag verwachten dat iets werkt met EDGE?
        Bij andere toepassingen worden we juist weer aangezet tot het gebruik van Edge (ipv IE!!).
        Ja maar als het bij Edge niet werkt, dan kunnen wij dat niet verhelpen. Want het ligt aan de software. Dan moet je bij Microsoft zijn. En dat je aangezet wordt tot het gebruik van Edge ipv IE, dat noemen ze reclame
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter
          Het spijt me Matthijs, maar ook met Adobe Reader DC erop worden de Pdf's niet geopend zowel in IE als in Edge.

Ik ben het uiteraard met je eens dat het wel lukt in een andere browser maar het
          blijft vreemd waarom het alleen bij deze bestanden is.
          Je hebt abode reader als het goed is ook als stand alone pdf reader. Je opent de pdf dan niet via de browser, maar via een apart programma.

Reageer

Reageer

Dan is de makkelijkste weg maar om te adviseren een andere browser te gebruiken.
              Onbegrijpelijk als die problemen ook door de Moderator zelf worden ervaren.

Je mag toch verwachten dat Delta dit dan oppakt, uitzoekt en oplost.

Reageer

Dan is de makkelijkste weg maar om te adviseren een andere browser te gebruiken.

Sommige zaken zijn niet te wijten aan de provider, maar aan de bouwer van de browser.
                Jaren terug veranderde windows van 95 naar 98 enz
                Niemand die je daar nog over hoort, maar als er dan een keer iets niet werkt in een browser, waar er nu een aantal van zijn, dan wordt het ineens en probleem van de provider.
                Muggeziften noemt men dat.

Reageer

Kom nou zeg. Dat is maar een deel van het verhaal.
                  Het is Delta zelf die zegt dat we beter WIN10 dan Win7 kunnen gebruiken.
                  De Moderator zegt zelf dat IE11 niet meer ondersteund wordt, maar Edge.

En nu Edge weer niet.

Nogmaals het is niet veilig om zo maar op het Internet een pdf te openen.
                  Je weet immers nooit wat je binnenhaalt.
                  Daarom blokkeert Edge ook.

Verwijzen naar een andere browser die dat wel doet, is vroeg of laat met problemen zitten.

De Provider levert de zenderlijsten.
                  Als er iets wijzigt bij de browsers, zal Delta daar rekening mee moeten houden en niet maar sturen naar een browser die het dan ( nog ) wel opent.

Dat is echt niet probleem van de klant, maar van een attente Provider.

Wil je verder verwijzen naar topics van Jos, die dit al meer dan 3 maanden gelden verschillende malen aangekaart heeft.

Reageer

Ja want het is ook de makkelijkste oplossing. Waarom de moeilijke weg kiezen als je iets heel eenvoudig kan verhelpen? Andere browser bieden ook nog eens meer opties.

Wat moeten wij hier aan gaan doen dan? Reverse enginering toepassen en onze eigen versie van Edge uitbrengen? Denk niet dat Microsoft het daar mee eens is :P

Ik denk dat je een goede oplossing kan vinden via deze link. Is wel in het Engels.

Het is Delta zelf die zegt dat we beter WIN10 dan Win7 kunnen gebruiken.
                    De Moderator zegt zelf dat IE11 niet meer ondersteund wordt, maar Edge.
                    Waar wordt dat gezegd dan? Ik ben wel heel erg beniewd. En als dat gezegd wordt, dan wordt er niet gezegd dat je Edge moet gaan gebruiken. Dat IE11 niet meer ondersteund wordt kan wel kloppen, maar ook dat betekend niet dat je dan automatisch Edge moet gaan gebruiken ipv Firefox of Chrome.

Nogmaals het is niet veilig om zo maar op het Internet een pdf te openen.
                    Je weet immers nooit wat je binnenhaalt.
                    Je moet altijd opletten als je iets download en zorgen dat je beveiliging op orde is. Dat geld niet alleen voor pdf bestanden.

De Provider levert de zenderlijsten.
                    Als er iets wijzigt bij de browsers, zal Delta daar rekening mee moeten houden en niet maar sturen naar een browser die het dan ( nog ) wel opent.
                    Wij gebruiken standaard bestanden die door elke andere browser zonder enig probleem te openen zijn. Dus als er iets veranderd in een browser, dan heeft de browserbouwer zijn werk niet goed gedaan wanneer standaardbestanden daarna niet te openen zijn.

Wil je verder verwijzen naar topics van Jos, die dit al meer dan 3 maanden gelden verschillende malen aangekaart heeft.
                    Ik ben ruim 7 maanden afwezig geweest hier op het forum. Anders had ik dat uiteraard opgepakt.

Reageer

In het kader van het spamfilter: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...er-ie-11-10880

Nogmaals, waarom gewoon niet een link naar een pagina, waar dan alle documenten geplaatst worden.
                      Dan kan je ze wel downloaden en openen met Adobe Reader. Ongeacht de browser.

Besturingssystemen worden niet voor niets bijgewerkt.
                      Dan verwacht je ook van een Provider dat deze daar op inspringt en mogelijkheden biedt om ook met de NIEUWSTE browser van MS zo'n bestand te kunnen inzien.

Misschien was de folder die we huis aan huis ( nog niet zo gek lang geleden) met de zenders eigenlijk zo slecht nog niet.

Reageer

Ook dit was het niet.

Reageer

Het idee voor een centrale pagina waar onze bestanden zijn te downloaden zal ik doorgeven aan mijn collega's.

Besturingssystemen worden niet voor niets bijgewerkt.
                          Dan verwacht je ook van een Provider dat deze daar op inspringt en mogelijkheden biedt om ook met de NIEUWSTE browser van MS zo'n bestand te kunnen inzien.
                          Nogmaals, het bestand is niet het probleem. Dit is gewoon een standaardbestand. Het opent in alle andere browsers, alleen Edge geeft problemen. Als het bestand een probleem was, dan zou het ook in andere browsers niet openen. Dit is niet het geval.

Reageer

Met IE11 probeer ik de zenderlijst van DIT te openen: https://files.delta.nl/2017/iptv/zen...actieve_tv.pdf
                            Het pdf file opent niet en blijft wachten op files.delta.nl

In Windows 10 heb ik als standaardprogramma Adobe Reader ingeschakeld voor pdf.

Kan dit niet onder IE 11 of is er hier iets mis?
                            Opent hier zonder enig probleem.

Reageer

In Edge of IE11?
                              Nauturlijk is een *.pdf een gewoon bestand.
                              Maar net zoals je in een mail niet als bijlage alle extensies mee kan sturen, laat Edge / IE11 onder Win10 ( bij mij niet ) toe een rechtsreekse link naar een pdf te openen.

Het zal ongetwijfeld in een afstelling zitten.
                              Ik heb hier ook een simpel laptopje die het probleemloos doet.

Feit is dat ik beslist niet de enige ben en er ook nog steeds op het Forum klanten zijn die er ook last van hebben, zou toch voor Delta/ZeelandNet aanleiding kunnen geven er eens naar te kijken ipv een andere browser te adviseren.
                              Als je de oorzaak vindt, pas dan kan je aangeven wat de reden is.

Reageer

In Edge of IE11?
                                Nauturlijk is een *.pdf een gewoon bestand.
                                Maar net zoals je in een mail niet als bijlage alle extensies mee kan sturen, laat Edge / IE11 onder Win10 ( bij mij niet ) toe een rechtsreekse link naar een pdf te openen.

Het zal ongetwijfeld in een afstelling zitten.
                                Ik heb hier ook een simpel laptopje die het probleemloos doet.

Feit is dat ik beslist niet de enige ben en er ook nog steeds op het Forum klanten zijn die er ook last van hebben, zou toch voor Delta/ZeelandNet aanleiding kunnen geven er eens naar te kijken ipv een andere browser te adviseren.
                                Als je de oorzaak vindt, pas dan kan je aangeven wat de reden is.
                                Je kunt natuurlijk altijd nog microsoft bellen en daar vragen waar het foutje zit.
                                Wat een gezeur zeg.
                                Installeer gewoon een andere browser in plaats van te blijven klagen over iets wat al oud nieuws is.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X