Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderlijst DIT opent niet onder IE11

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Frans
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Het is heel simpel eigenlijk, EDGE beschikt over een strenge XSS filter, die kan niet om gaan met de "unsafe-inline" en "unsafe-eval" attributen in de download van de PDF, dit heeft te maken met de CSP/XFO security headers, EDGE is wat dat betreft wat strenger dan andere browsers die dit wel gewoon toestaan.

    Als je files.delta.nl in je vertrouwde zone instelt kun je de PDF downloaden in EDGE

    Of het aan EDGE ligt of Delta houd ik even in het midden, ik snap in ieder geval het gebruik ervan niet voor het openen van een PDF en lijkt mij dus totaal overbodig
    Kijk, voor dit soort dingen is het forum nou bedoeld.

    Hoi allemaal, ben een tijdje afwezig geweest, ben ondertussen niet meer werkzaam bij Delta, heb een fantastische nieuwe job (uitdaging?) gevonden en zal af en toe nog wel eens langskomen als bezoeker. En om Ptrol te trollen, want nu mag ik dat eindelijk.
    Hee Frans! Leuk je hier weer online te zien En niet te veel trollen hoor, straks moet ik je nog bannen

    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Jammer, als je topic sluit, komen we dus niet te weten of het werkt. Waarom?
    Wanneer een topic op beantwoord komt te staan, dan is deze nog altijd beschikbaar om nieuwe reacties in te plaatsen. Het is niet zo dat een topic dan helemaal gesloten wordt.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #47
      Heel hartelijk dank ,@niggo, want nu werkt het onder IE!11 ook.

      Toch blijft het een merkwaardige zaak dat het bij de een wel werkte en bij de ander alleen na toevoeging aan de beveiligde zone.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X