Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderlijst DIT opent niet onder IE11

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderlijst DIT opent niet onder IE11

    Met IE11 probeer ik de zenderlijst van DIT te openen: https://files.delta.nl/2017/iptv/zen...actieve_tv.pdf
    Het pdf file opent niet en blijft wachten op files.delta.nl

    In Windows 10 heb ik als standaardprogramma Adobe Reader ingeschakeld voor pdf.

    Kan dit niet onder IE 11 of is er hier iets mis?

  • #2
    Safari doet het wel
    maar dat is natuurlijk geen garantie, dat het ook onder Windows goed gaat.
    IE11 was toch vervangen door Edge ??

    Reageer


    • #3
      Onder Edge opent het ook hoor.
      Maar zoals vaker uitgelegd hebben ze bij ons thuis IE11 als favoriete browser..

      IE11 werkt gewoon onder Windows10.
      Vandaar de vraag of het alleen bij ons is of dat er meer klanten last van hebben.

      Reageer


      • #4
        Ik krijg in IE11 eerst nog de vraag of de PDF gemaximaliseerd geopend kan worden.

        [img]c44dce31-b898-4aeb-b832-2cc0a0ade464.jpg[/img]
        Dit is een instelling die de makers er keihard in kunnen bakken. Zodra je daarop een keuze hebt gemaakt opent de PDF.
        Mocht het echter een probleem zijn om contact te maken met files.delta.nl, check dan even of je het URL wel met een andere browserversie of - software kunt openen.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Onder Win7 +_ IE 11 werkt het wel.
          Ik zal Adobe Reader eens verwijderen en opnieuw installeren.

          Reageer


          • #6
            Hope it helps - het is sowieso altijd een goed idee om (gratis) versies regelmatig te updaten of twee verschillende merken te installeren (die elkaar aanvullen).
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Het lukt niet.
              In Google Chrome ( had per abuis Edge geschreven ) geen probleem en wordt meteen geopend.
              In IE11 en Edge een lege pagina en wachten op antwoord


              Of ik nu als standaardapp voor pdf Adobe Reader of Edge selecteer, beide tonen pdf niet in Windows 10 ( 1803).
              Kunnen we deze zenderlijst ook ergens vinden en downloaden?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Het lukt niet.
                In Google Chrome ( had per abuis Edge geschreven ) geen probleem en wordt meteen geopend.
                In IE11 en Edge een lege pagina en wachten op antwoord


                Of ik nu als standaardapp voor pdf Adobe Reader of Edge selecteer, beide tonen pdf niet in Windows 10 ( 1803).
                Kunnen we deze zenderlijst ook ergens vinden en downloaden?
                Probleem heb ik een half jaar geleden al aangekaart, o.a. daarom heb ik het wel gehad met het forum

                Reageer


                • #9
                  Dan begrijp ik dat het voor mij niet op te lossen is.
                  Dank voor je antwoord, Jos en fijn je weer eens te mogen zien.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb geen IE11 maar heb je al geprobeerd om files.delta.nl aan de compatibiliteitsweergave toe te voegen?

                    Helpt dit niet dan vermoed ik dat de HTTPS-verbinding bijdraagt aan het probleem, deze is namelijk voor verbetering vatbaar.

                    Jos, goed je terug te zien

                    Reageer


                    • #11
                      Jammer, GoeRoe, maar het cirkeltje blijft draaien en het bestand wordt niet zichtbaar.

                      Reageer


                      • #12
                        Zojuist 4 verschillende browsers geprobeerd en alleen met Edge ondervond ik wat problemen. Dat lijkt op een instelling die niet helemaal goed staat aangezien ik hier ook berichten lees van mensen die via Edge wel de pdf bestanden geopend krijgen.

                        Ik vermoed daarom ook dat het probleem inmiddels is verholpen, als de oorzaak bij ons lag of het is een probleem op de computer zelf.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Klopt met Edge kan het problemen geven en is nog steeds niet verholpen.
                          In diverse topics ( ook vandaag weer ) was dit het geval.

                          Je ondervindt het nu zelf ook en je bent hierin niet alleen.
                          Ik zou dan graag achterhalen waar het dan aan ligt.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik zie hetzelfde effect in Edge met de pdf's :

                            Instructie radio luisteren via de ether
                            Instructie radio luisteren via de TV
                            Instructie radio luisteren via internet

                            Reageer


                            • #15
                              Zoals ik al zei, alle andere browsers openen het bestand zonder problemen. Het probleem ligt dan niet in het bestand of de website waar het bestand op staat, maar in het programma waarmee je het opent. Ik zou gewoon Adobe Reader gebruiken. En een andere browser dan Edge
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X