Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartcard verlopen ??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • smartcard verlopen ??

    CI+ module geen zenders mogelijk Volgens de decoder (oudere) is de smart card verlopen wat wel vreemd is want deze dit jaar en volgens mij in Juli, aangeschaft en gekoppeld. Volgens mijn zender pakketten gewoon gekoppeld maar werkt niet op geen van de 3 tv's kan men deze smart card aub weer activeren voor mij ?
    card nr ***********R

  • #2
    https://forum.zeelandnet.nl/televisi...html#post50918

    Reageer


    • #3
      Zie ook: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=428,E=0000061963874862854,K=3885,Sxi =3,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=ZeelandnetNL_2016

      Opnieuw activeren?
      Dan kan je het beste de Klantenservice bellen als de tv met bewuste smartcard aan staat, zodat deze opnieuw geactiveerd kan worden.
      Klantenservice info: https://www.delta.nl/klantenservice

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum Ooms,

        Ik heb het smartcardnummer even verwijderd. Ook zag ik dat een van mijn collega's de kaart ook al een verversing had gegeven. Maar de TV moet hiervoor idd wel aanstaan, anders wordt de verversing niet ontvangen/verwerkt. De collega had ook een terugbelverzoek aangemaakt om te vragen of alles werkt. Mocht het nog niet het geval zijn, en er is nog geen contact geweest vanaf onze kant, dan mag jezelf natuurlijk ook contact opnemen via 0118 - 22 55 00 zodat wij de kaart nogmaals kunnen verversen.

        Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdagen van 09:00 tot 13:00.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X