Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio stations afwezig in actieve zenderlijst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radio stations afwezig in actieve zenderlijst

    Hallo,

    Ik heb een standaardpakket en zou dan ook in de zenderlijst de radio zenders moeten zien/activeren. Wat ik probeer en zoek, radio zenders staan niet in de lijst, handmatig ook niet te selecteren. Als ik handmatig een radiozender invoer kom ik steeds op zender Kouderkerke Serious Request uit. Wat doe ik verkeerd?... :?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door eva621
    Hallo,

    Ik heb een standaardpakket en zou dan ook in de zenderlijst de radio zenders moeten zien/activeren. Wat ik probeer en zoek, radio zenders staan niet in de lijst, handmatig ook niet te selecteren. Als ik handmatig een radiozender invoer kom ik steeds op zender Kouderkerke Serious Request uit. Wat doe ik verkeerd?... :?
    Hoi eva621,

    Welkom op het forum

    Als het goed is moet er op je afstandsbediening een radio/tv knop moeten staan. Als je daarop drukt, schakel je van tv-zenders over naar radiozenders. Als dat niet lukt, zou ik eens kijken wat er gebeurt als je de zenders opnieuw afstemt op je decoder of tv

    Reageer


    • #3
      Hoi Sheena,

      Op afstandbediening zit deze optie niet en ik heb idd zenders opnieuw ingesteld. Als ik naar zenderlijst ge (EPG) kan ik kiezen tussen tv en radio en dan kan ik radio selecteren. Omslachtig lijkt me, je zou toch denken dat de radio stations gewoon in de zenderlijst staan. Maar ik ben een total noob op dat gebied

      Reageer


      • #4
        Klopt, maar dan moet je wel de radio functie aan hebben staan. Maak je gebruik van een decoder of van een CI+ module? Zou je misschien ook het merk en type weten?

        Reageer


        • #5
          Ik heb de CI+ module en type van Tv is LC-40LE510E - Sharp

          Reageer


          • #6
            Goh, ik zou dan hier eens kijken in de handleiding, staat dat je rechtsonder op de afstandsbediening een knop hebt om te filteren in de EPG, misschien dat dit werkt?

            Reageer


            • #7
              Hoi Sheena, Ja op die nogal omslachtige wijze kan ik in de zenderlijst voor de radio komen. Als ik dan verander naar TV en terug zou willen naar radio zal het weer via EPG moeten. Helaas is het niet anders denk ik, of ik zou een andere afstandsbediening moeten aanschaffen. In ieder geval bedankt voor het mee kijken en mee denken.

              Reageer


              • #8
                Graag gedaan !

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door eva621
                  Hallo,

                  Ik heb een standaardpakket en zou dan ook in de zenderlijst de radio zenders moeten zien/activeren. Wat ik probeer en zoek, radio zenders staan niet in de lijst, handmatig ook niet te selecteren. Als ik handmatig een radiozender invoer kom ik steeds op zender Kouderkerke Serious Request uit. Wat doe ik verkeerd?... :?
                  Ik had zelfde probleem maar de zenders stondne er gewoon in. Gewoon installeren dus en dan op je AB proberen wat je voor het 900 nummer moet zetten. Het is afhankelijk van je tv merk. Bij mijn Panasonic moet er een 2 voor dus b.v. 2902 en bij mijn Philips moet er een 1 voor.

                  Reageer


                  • #10
                    Ja die 1 ervoor heb ik net ook per onbeluk ontdekt op onze philips

                    Ik had zelfde probleem maar de zenders stondne er gewoon in. Gewoon installeren dus en dan op je AB proberen wat je voor het 900 nummer moet zetten. Het is afhankelijk van je tv merk. Bij mijn Panasonic moet er een 2 voor dus b.v. 2902 en bij mijn Philips moet er een 1 voor.[/quote]

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X