Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV na update iOS 9.3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA TV na update iOS 9.3


  • #2
    Heel fijn!
    Met dit bericht, Jort, zal je heel veel klanten blij maken.

    Reageer


    • #3
      Hi jort, heb zojuist contact gehad met een van uw medewerkers. Mijn app werkt niet meer zoals u heeft omschreven maar ik kon wel toegevoegd worden aan de delta iTV test app!!!!??

      Kunt u mij aub toevoegen? Als ik dit had geweten had ik de update niet gedaan

      Reageer


      • #4
        Wenself, graag even geduld tot het voor je in orde wordt gemaakt. Daar heb je al een topic over, houd het dus zuiver

        Reageer


        • #5
          Wel goed nieuws dat er nu ook (eindelijk) een update komt voor de Android gebruikers, we wachten dus in spanning of tot 31 maart

          Reageer


          • #6
            Bedankt Jort

            Reageer


            • #7
              Waarom sturen jullie geen nieuwsbrief hierover uit? Niet erg klantvriendelijk dat we proefondervindelijk moeten vaststellen dat het niet werkt en erger nog, bijna een week moeten wachten op de oplossing.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door schalkh
                Waarom sturen jullie geen nieuwsbrief hierover uit? Niet erg klantvriendelijk dat we proefondervindelijk moeten vaststellen dat het niet werkt en erger nog, bijna een week moeten wachten op de oplossing.
                En hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt? Zeelandnet is geen Apple. Voordat je gaat upgraden kun je beter eerst even wachten, dan voorkom je dit soort dingen. Niemand zegt dat je zo'n update direct moet installeren.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  En hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                    En hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?
                    Ik lees het hier toch beste Vulpen! Dat betekent dat zeelandnet het eerder wist dan ik en iedereen een mailtje had kunnen sturen. Ik kijk namelijk niet iedere dag op dit forum, sterker nog; vandaag was de eerste keer omdat ik op zoek was naar een oplossing voor het besproken probleem.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door schalkh
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                      En hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?
                      Ik lees het hier toch beste Vulpen! Dat betekent dat zeelandnet het eerder wist dan ik en iedereen een mailtje had kunnen sturen. Ik kijk namelijk niet iedere dag op dit forum, sterker nog; vandaag was de eerste keer omdat ik op zoek was naar een oplossing voor het besproken probleem.
                      Dit topic is gestart omdat bleek dat de app niet meer werkte na de update van IOS! Dat jij het nog later wist, kan Zeelandnet niet helpen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Oorspronkelijk gepost door schalkh
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                        En hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?
                        Ik lees het hier toch beste Vulpen! Dat betekent dat zeelandnet het eerder wist dan ik en iedereen een mailtje had kunnen sturen. Ik kijk namelijk niet iedere dag op dit forum, sterker nog; vandaag was de eerste keer omdat ik op zoek was naar een oplossing voor het besproken probleem.
                        Dit topic is gestart omdat bleek dat de app niet meer werkte na de update van IOS! Dat jij het nog later wist, kan Zeelandnet niet helpen.
                        Bedoel je dat zeelandnet dit forum dus niet leest? Betrekkelijk zinloos dan.

                        Reageer


                        • #13
                          [quote=schalkh
                          Bedoel je dat zeelandnet dit forum dus niet leest? Betrekkelijk zinloos dan.[/quote]

                          Ik bedoel dat een medewerker van Zeelandnet er NA de update van IOS achter kwam dat de app niet meer werkte en dat (o.a. via dit topic) heeft medegedeeld.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door schalkh
                            Bedoel je dat zeelandnet dit forum dus niet leest? Betrekkelijk zinloos dan.
                            Ik denk dat jij gisteren je medicijnen bent vergeten.

                            Reageer


                            • #15
                              Ergens heeft schalkh wel een punt.

                              Als er onderhoud gepleegd wordt, wordt dat vooraf kenbaar gemaakt via mail.
                              Ook vinden we het dan bij de Klantenservice onder het kopje: Storingen en Onderhoud.

                              Misschien een tip, Jort, dit uit te breiden met bekende storingen in apps?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X