Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA TV na update iOS 9.3
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hi jort, heb zojuist contact gehad met een van uw medewerkers. Mijn app werkt niet meer zoals u heeft omschreven maar ik kon wel toegevoegd worden aan de delta iTV test app!!!!??
Kunt u mij aub toevoegen? Als ik dit had geweten had ik de update niet gedaan
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door schalkhWaarom sturen jullie geen nieuwsbrief hierover uit? Niet erg klantvriendelijk dat we proefondervindelijk moeten vaststellen dat het niet werkt en erger nog, bijna een week moeten wachten op de oplossing.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door VulpenEn hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door schalkhOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door VulpenEn hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door schalkhOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door VulpenEn hoe zou Zeelandnet moeten weten dat de app niet meer werkt op een nieuwe iOS versie die uitkomt?
Reageer
-
[quote=schalkh
Bedoel je dat zeelandnet dit forum dus niet leest? Betrekkelijk zinloos dan.[/quote]
Ik bedoel dat een medewerker van Zeelandnet er NA de update van IOS achter kwam dat de app niet meer werkte en dat (o.a. via dit topic) heeft medegedeeld.
Reageer
-
Ergens heeft schalkh wel een punt.
Als er onderhoud gepleegd wordt, wordt dat vooraf kenbaar gemaakt via mail.
Ook vinden we het dan bij de Klantenservice onder het kopje: Storingen en Onderhoud.
Misschien een tip, Jort, dit uit te breiden met bekende storingen in apps?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer