Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV na update iOS 9.3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Vulpen
    Oorspronkelijk gepost door schalkh
    Bedoel je dat zeelandnet dit forum dus niet leest? Betrekkelijk zinloos dan.
    Ik denk dat jij gisteren je medicijnen bent vergeten.
    Ach, je kunt wel lekker sarcastisch gaan doen........ Ik zal het je nog 1 keer uitleggen en dat is het laatste wat ik er over zeg. Het bericht van Jort de community manager is van 2 dagen geleden, dus was het toen bekend. Als men mij toen als klant van zeelandnet een simpel mailtje had gestuurd met deze info had ik VANOCHTEND!!!!!! IOS niet geupdate! Snap je het nu???

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door schalkh
      Ach, je kunt wel lekker sarcastisch gaan doen........ Ik zal het je nog 1 keer uitleggen en dat is het laatste wat ik er over zeg. Het bericht van Jort de community manager is van 2 dagen geleden, dus was het toen bekend. Als men mij toen als klant van zeelandnet een simpel mailtje had gestuurd met deze info had ik VANOCHTEND!!!!!! IOS niet geupdate! Snap je het nu???
      Ja, ik snap het. Jij bent zo iemand die graag 3 weken van te voren wil horen of het vandaag gaat regenen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door schalkh
        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
        Oorspronkelijk gepost door schalkh
        Bedoel je dat zeelandnet dit forum dus niet leest? Betrekkelijk zinloos dan.
        Ik denk dat jij gisteren je medicijnen bent vergeten.
        Ach, je kunt wel lekker sarcastisch gaan doen........ Ik zal het je nog 1 keer uitleggen en dat is het laatste wat ik er over zeg. Het bericht van Jort de community manager is van 2 dagen geleden, dus was het toen bekend. Als men mij toen als klant van zeelandnet een simpel mailtje had gestuurd met deze info had ik VANOCHTEND!!!!!! IOS niet geupdate! Snap je het nu???
        Laten we het een beetje netjes houden hier op het forum. Er is geen enkele reden om opgefokt te doen omdat Apple een update uitbrengt. Zij veranderen iets waardoor het niet meer werkt. Dat zijn niet wij. En waarom zouden wij trouwens een e-mail moeten gaan sturen omdat een ander bedrijf een update doorvoerd? Dan zijn wij hele dagen e-mails aan het sturen. Dat is niet onze taak.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X