Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updaten van een CI+ module naar 1.3, is dat nog mogelijk?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Updaten van een CI+ module naar 1.3, is dat nog mogelijk?

    Ik bezit een paarse @Smit cam module. Hij werkt alleen niet in mijn tv. Alleen rtl7 HD(waarom alleen deze zender?) kan ik bekijken, andere gecodeerde zenders geeft hij de melding: uw toestel is niet volledig ci+ geschikt.
    Ik zit in een Ziggo gebied, nu vragen jullie je af, waarom stel je de vraag op zeelandnet?
    Vroeger kon je via Ziggo je cam updaten: https://community.ziggo.nl/tv-toeste...rse-blauwe-317
    Dat heeft Ziggo helaas van hun netwerk afgehaald.

    Mijn vraag is, heeft Delta nog die update mogelijkheid van 1.2 naar 1.3 of moet ik echt een 1.3 CI+ module kopen?
    En mocht die update mogelijkheid er zijn is er iemand bereid om mijn cam bij hem/haar thuis te updaten, zodat de cam in mijn tv ook werkt.

  • #2
    Nee, je kan dat niet met een software update doen. De versies 1.2 en 1.3 hebben andere hardware.

    Maar zo te lezen zit daar het probleem ook niet in, maar in de tv. De melding "uw toestel is niet volledig ci+ geschikt" doet me denken dat de tv het probleem is en niet de CAM module.
    Kijk eens of je in de handleiding iets kan vinden of de tv wel geschikt is voor ci+ of dat de tv wel is "goedgekeurd" door ziggo.

    Reageer


    • #3
      TV staat in de lijst van goedgekeurde tv's van Ziggo.
      Als je googelt op die melding, dan werkt de cam weer, als je een software update doet.
      Dus misschien dat het bij mij ook lukt.

      Reageer


      • #4
        Bij Delta staat deze update voor de CI+ Module 1.2 nog steeds op de kabel, overigens update je hierbij je 1.2 CAM niet naar 1.3 aangezien dit een hardware versie is zoals Marco77 aangeeft. Maar deze update kan er wel voor zorgen dat een 1.2 module (beter) werkt in de nieuwere TV's.

        Reageer


        • #5
          Het is soms wel mogelijk de firmware van de cam module te upgraden. Hoe dat werkt weet ik helaas niet.

          Reageer


          • #6
            Ik heb m'n eigen Neotion CI+ CAM 1.2 module al enige tijd geleden geupdate, deze moest ik zelf uitvoeren en moest de TV op een bepaald kanaal zetten waarop de firmware update wordt aangeboden (dit was volgens mij Omroep Zeeland).

            Reageer


            • #7
              Hier staat dat het alleen via kanaal 11 kan.

              Is er iemand op dit forum, die Delta TV heeft, bereid om mijn CAM via zijn TV updaten?
              Dat zou echt mooi zijn, dat mijn oude CAM in mijn tv nog zou werken.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X