Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat komende maanden glasvezel aanleggen in...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door smalheertjes Bekijk bericht
    KPN ligt hier al maanden en ook tot binnen,maar ik wil helemaal geen KPN.Ben al 40 jaar bij Delta ( vroeger PZEM) maar zou wel willen weten wanneer Westdorpe nu eens aan de beurt is met hun glasvezel.
    KPN heeft een dik prima tv-product. En heel veel providers om uit te kiezen. Ik zou het wel weten.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Het interactieve televisie platform van Delta kan nog niet in de schaduw staan van KPN.
      Kun je dat uitleggen?

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Kun je dat uitleggen?
        Het is niet aan mij om voor Klapstoel te spreken dus dit is voor mijn rekening: KPN heeft jaren geleden bij Accenture hun tv-oplossing AVS6 gekocht en recent ook weer uitgebreid of in ieder geval geüpdatet; https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/upda...22#post1599222 Delta heeft indertijd gekozen voor Stoneroos/Amino: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-iptv-platform In 2019 waren er al kinderziektes die er ook uit zijn geweest. Ze lijken alleen weer terug en ik ben best geïnteresseerd in de 'echte' oorzaken. NB: Ook AVS had bij KPN best veel kinderziektes, het forum van KPN stond er indertijd ramvol mee. Veel klachten en het duurde daar ook even voor het gefixt was. DELTA-TV-team care to elaborate?

        Reageer


        • #49
          Delta Netwerk gaat ook in Krimpen aan de Lek en Lekkerkerk glasvezel aanleggen.
          Ze zijn werkelijk niet meer te stoppen!!

          REGIO • Delta Netwerk begint binnenkort met de daadwerkelijke aanleg van glasvezel in Krimpen aan de Lek en Lekkerkerk. De animo in deze kernen blijkt dermate groot, dat er een vervolg aan kan worden gegeven. Dit is eveneens reden om een soortgelijke campagne te beginnen in Schoonhoven, Bergambacht en Ammerstol.

          Reageer


          • #50
            Is er al meer bekend wanneer de aanleg in Koewacht gaat beginnen. Er staat op de site van delta staat nog steeds "Planning volgt".

            https://www.delta.nl/internet/glasve...eren/#planning

            Reageer


            • #52
              Is er al meer bekend? In Koewacht ligt bijna overal glasvezel voor de deur maar nog steeds staat er planning volgt. Informatie is momenteel 0,0. Geen brief, ook niet over het openbreken van de straat etc. Wat is nu de planning van het aansluiten?

              Reageer


              • #53
                [email protected] of +31 88 186 00 04

                Reageer


                • #54
                  Goed het is van de concurrent KPN, maar ik ken een plaats in Goes daar ligt de kabel al een jaar bij de voordeur op een rol.

                  Dus het kan allemaal lang duren het aansluiten is compleet onduidelijk wanneer men een keer tijd heeft.

                  Maar je kent inmiddels wel de alom bekende slogan : " DELTA gaat verder "
                  Laatst bewerkt door driepinter; 12 Apr 2023, 20:43.

                  Reageer


                  • #55
                    Hier in Middelburg ligt het glas al weer onder de nieuw aangelegde stoep, de verftekens zijn dus ook verdwenen. Ik kan nu wel glasvezel selecteren waarna ze contact met mij gaan opnemen om het aansluitpunt naar binnen te brengen.Klinkt verleidelijk maar blijf toch nog maar even op coax, op freedom, ipv6 en een modem in bridge.

                    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_0329.jpg
Bekeken: 271
Grootte: 46,9 Kb
ID: 259448

                    Wel de lat hoog leggen en hoop er met een overstap ook op vooruit te gaan.
                    Laatst bewerkt door reddwarf; 12 Apr 2023, 22:24.

                    Reageer


                    • #56
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      [email protected] of +31 88 186 00 04
                      Die reageren niet op de mail.

                      Reageer


                      • #57
                        Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht

                        Die reageren niet op de mail.
                        Uw telefoon was ook stuk? (plaagstootje)

                        Reageer


                        • #58
                          Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                          Klinkt verleidelijk maar blijf toch nog maar even op coax, op freedom, ipv6 en een modem in bridge.
                          Kun je uitleggen hoe je dat werkt: Freedom via de Delta kabel?
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #59
                            Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                            ...blijf toch nog maar even op coax, op freedom, ipv6 en een modem in bridge.
                            Freedom op Delta-coax? Vertel! Ik schrijf mee!

                            Reageer


                            • #60
                              Helaas heren, blij gemaakt met een dode mus en er is iets misgegaan met plakken en samenvoegen van meerdere zinnen. Wat ik in ieder geval bedoelde is dat we hier nog maar even op de coax blijven zolang freedom, ipv6 en modem in bridge nog geen opties zijn.

                              Escuse moi….

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X