Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat komende maanden glasvezel aanleggen in...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Wat me bevreemd is dat Delta niet iedere gemeente gelijk behandelt.

    In veel kernen moet er eerst een minimum percentage aanmeldingen voor een abonnement gehaald worden voordat men glasvezel aanlegt.
    In Alblasserdam daarentegen hangt de vlag al uit vanaf de eerste dag en sluit Delta netwerk iedereen kosteloos aan. Dit zonder enige afname verplichting of minimum percentage aanmeldingen.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Wat me bevreemd is dat Delta niet iedere gemeente gelijk behandelt.

      In veel kernen moet er eerst een minimum percentage aanmeldingen voor een abonnement gehaald worden voordat men glasvezel aanlegt.
      In Alblasserdam daarentegen hangt de vlag al uit vanaf de eerste dag en sluit Delta netwerk iedereen kosteloos aan. Dit zonder enige afname verplichting of minimum percentage aanmeldingen.
      Ik zie glasvezel als een basisvoorziening. De vraag of men het zou willen moeten we niet eens zijn.

      Reageer


      • #33
        Vooralsnog is in een groot aantal gemeentes nog steeds coax dé basisvoorziening. Gezien de problemen met glasvezel geen probleem.
        Glasvezel als basisvoorziening zal het ooit wel worden, maar dan moet het overal beschikbaar zijn/komen en goed functioneren.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
          Vooralsnog is in een groot aantal gemeentes nog steeds coax dé basisvoorziening. Gezien de problemen met glasvezel geen probleem.
          Glasvezel als basisvoorziening zal het ooit wel worden, maar dan moet het overal beschikbaar zijn/komen en goed functioneren.
          Klopt, maar daar helpt het niet dat we inwoners gaan vragen of ze het willen. Bij aanleg verplichten om aan te leggen. Het is naar mijn mening een basisvoorziening, zoals electra. Coax is over 2 jaar het nieuwe “Nokiadebacle”, achterhaald en kan wordt ingehaald.

          Reageer


          • #35
            Voorlopig is DIT het grote debacle.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Klopt, maar daar helpt het niet dat we inwoners gaan vragen of ze het willen. Bij aanleg verplichten om aan te leggen. Het is naar mijn mening een basisvoorziening, zoals electra. Coax is over 2 jaar het nieuwe “Nokiadebacle”, achterhaald en kan wordt ingehaald.
              Je gaat weer lekker zeg.
              Iedereen is vrij om wel/niet aangesloten te willen worden.
              Ze kunnen niet iedereen glasvezel door de strot duwen.
              Je verplaatst je in een utopische dwangwereld waarin eea verplicht wordt
              "We".....als eventuele klant laten ons geen slecht functionerend systeem opdringen.

              Jouw "we" verlangt eist iets teveel.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                Je gaat weer lekker zeg.
                Iedereen is vrij om wel/niet aangesloten te willen worden.
                Ze kunnen niet iedereen glasvezel door de strot duwen.
                Je verplaatst je in een utopische dwangwereld waarin eea verplicht wordt
                "We".....als eventuele klant laten ons geen slecht functionerend systeem opdringen.

                Jouw "we" verlangt eist iets teveel.
                Je kan ook gewoon schrijven dat je het oneens bent met mijn mening en dat een dwangsysteem vindt.
                Het is niet nodig telkens persoonlijk te worden. Ik snap jou mening over dwang ook ergens wel, echter vind ik glasvezel gelijk staan aan een telefoonaansluiting, electraaansluitibg, gasaansluiting. Ik zie niet in waarom men de inwoners laat kiezen wel of niet.

                In Twente is het gewoon zonder boe of bah aangelegd, bij iedere inwoner. En dat gold 35 jaar terug ook voor coax als vervanging voor de antenne.
                Nog elke dag dankbaar dat deze glasvezel er ligt!
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Sep 2022, 21:16.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Je kan ook gewoon schrijven dat je het oneens bent met mijn mening en dat een dwangsysteem vindt.
                  Het is niet nodig telkens persoonlijk te worden.
                  Je vervalt weer in je eigen fouten.
                  Insinueren dat er gebeurt of gaat gebeuren wat in jouw ogen het beste zou zijn.
                  Van jouw 'dwingende' toontje is niet iedereen gediend.

                  Een prettige avond en denk er eens serieus over na.....als je wilt.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Ik zie glasvezel als een basisvoorziening.
                    Volgens mij is een internetverbinding de basisvoorziening. Langzamerhand begint glasvezel terrein te winnen, maar is vooralsnog de marketingtool van durfkapitalisten. In Zeeland is kabel nog steeds leading, ondanks de berichtgeving. Dat zal gaan veranderen, maar denk maar aan een tijdspanne van nog ruim twee jaar.

                    Mijn petje af voor Delta dat een hoop werk op haar bordje krijgt en het maar nauwelijks kan bolwerken (mbt technische bemanning en tijdlijnen).
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Sep 2022, 19:23.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Volgens mij is een internetverbinding de basisvoorziening. Langzamerhand begint glasvezel terrein te winnen, maar is vooralsnog de marketingtool van durfkapitalisten. In Zeeland is kabel nog steeds leading, ondanks de berichtgeving. Dat zal gaan veranderen, maar denk maar aan een tijdspanne van nog ruim twee jaar.

                      Mijn petje af voor Delta dat een hoop werk op haar bordje krijgt en het maar nauwelijks kan bolwerken (mbt technische bemanning en tijdlijnen).
                      Dat is ook mijn grootste zorg. Kan Delta de groei aan en meekomen met de andere landelijke providers.

                      Verder on topic: Men zou bij een uitvraag tot aanleg gelijk even een rekensommetje moeten maken wat je woning minder waard wordt zonder glasvezel.

                      Maar bij die uitvragen… reageert dan iedereen? Veelal laat men het er bij en reageren is veel moeite.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Sep 2022, 21:20.

                      Reageer


                      • #41
                        Zo te zien kunnen in alle plaatsen die opgeleverd worden in het eerste kwartaal van 2023 nu al 8 Gig internet besteld worden.

                        Dit zijn dus bijvoorbeeld : Oostburg, Heinkenszand, Sint Annaland en Koudekerke.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 20 Sep 2022, 10:12.

                        Reageer


                        • #42
                          Hier maar eens aangeven dat ik de maat vol heb van (Moderne koppelbaas) Volkers wessels Telecom en hun onbereikbaarheid,dit naast het niet kunnen plannen,niet correct uitvoeren stappen werkzaamheden....etc.

                          Website om in te planne werkt niet.
                          Telefoonnummer is defect..begint altijd met 5 bellers en uur later of 2 uur later ...blijft hangen op 2 wachtende.
                          Op de mail word ook gewoon niet gereageerd,ook op contact formulier ,of eigen info@ word niet gereageerd.


                          Glasvezel kan nog niet worden aangesloten worden,want de kabel moet nog geschoten worden.
                          Hiervoor bij de vorige brief..zitten wachten...en wachten.....om van de buren te mogen horen dat het niet gaat.

                          Ook al met Delta gebeld,...zou worden terug gebeld...maar ook daar niets meer van gehoord.

                          Kortom..zoek het lekker uit met je glasvezel aansluiten.....5 dagen elke dag paar uur proberen iemand aan de lijn te krijgen..contact..inhoud....maar niemand thuis,zowel Delta niet als Volkers wessels Telecom

                          De delta chat mogelijkheid..is ook totaal onbruikbaar...als je net ander vraag heb...begrijp u niet.....ken ik niet...wilt u besteelne,glasvezel of kabel....zelfde rondje nonstop.


                          Er lijkt niemand te beseffen dat de glasvezel nog onder de straat ligt.....en nog geschoten moet worden,zelfs de glasvezel huisaansluiting monteurs hebben dit bij hun opdrachtgever aangegeven.
                          Is nota bene eerst nog iemand langst geweest op de situatie..en dus voor de gehele straat in kaart te brengen.

                          Ik ben niet de enige in ons rijtje die er enorm van baalt hoe onprofessioneel er word omgegaan met de situatie.
                          Laatst bewerkt door Evil; 5 Oct 2022, 14:38.

                          Reageer


                          • #43
                            KPN ligt hier al maanden en ook tot binnen,maar ik wil helemaal geen KPN.Ben al 40 jaar bij Delta ( vroeger PZEM) maar zou wel willen weten wanneer Westdorpe nu eens aan de beurt is met hun glasvezel.

                            Reageer


                            • #44
                              Je kan toch een jaartje overstappen naar KPN en dan kijken of je nog terug wilt naar Delta? Het interactieve televisie platform van Delta kan nog niet in de schaduw staan van KPN.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door smalheertjes Bekijk bericht
                                KPN ligt hier al maanden en ook tot binnen,maar ik wil helemaal geen KPN.Ben al 40 jaar bij Delta ( vroeger PZEM) maar zou wel willen weten wanneer Westdorpe nu eens aan de beurt is met hun glasvezel.
                                Je krijgt vanzelf een brief van Delta wanneer jouw buurt aan de beurt is, maar dat kan zomaar nog wel een aantal jaren duren natuurlijk.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X