Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat komende maanden glasvezel aanleggen in...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Zo leuk Delta kondigt aan 2 GIG op glas.
    Voor mijn gevoel zou ik hier midden op Walcheren eerst eens glas WILLEN hebben voor ze het sneller maken.
    Ze doen eerst rondje Walcheren.
    Gezien vanaf Vlissingen gaan ze via Koudekerke, Zoutelande, Westkapelle, Domburg en eindigen in Oostkapelle.
    Dus plaatsje Veere en binnen gebieden Nog Niet Bekend.

    Maar in de rest van Nederland is het (toch van origine) Zeeuwse bedrijf wel druk bezig.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
      Helaas heren, blij gemaakt met een dode mus en er is iets misgegaan met plakken en samenvoegen van meerdere zinnen. Wat ik in ieder geval bedoelde is dat we hier nog maar even op de coax blijven zolang freedom, ipv6 en modem in bridge nog geen opties zijn.

      Escuse moi….
      Ik zie hier Freedom WEL vermeld staan bij Delta
      https://www.deltanetwerk.nl/glasveze...088.1681480522

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

        Ik zie hier Freedom WEL vermeld staan bij Delta
        https://www.deltanetwerk.nl/glasveze...088.1681480522
        Jaja het komt eraan maar ik kan het (nog) niet activeren op een glasaansluiting die, al meer dan een jaar, onder de stoep ligt.

        Maar coax werkt (nog) prima en stabiel dus ik ben een geduldig mens (ik kan natuurlijk eerst delta glasvezel aan laten sluiten en daarna kijken of ik wel kan overstappen naar freedom maar ben echt om het hand als ik dag niet kan internetten)
        Laatst bewerkt door reddwarf; 14 Apr 2023, 16:55.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
          Helaas heren, blij gemaakt met een dode mus en er is iets misgegaan met plakken en samenvoegen van meerdere zinnen. Wat ik in ieder geval bedoelde is dat we hier nog maar even op de coax blijven zolang freedom, ipv6 en modem in bridge nog geen opties zijn.

          Escuse moi….
          Kleinigheidje hou je toch. Doe maar koeken!

          Reageer


          • #65
            Na de laatste nieuwsbrief van freedom.nl te hebben gelezen kwam ik via helpdesk.freedom.nl onderstaand tegen:

            “Freedom neemt op dit moment alleen bestellingen aan in de nieuwe DELTA vraagbundeling glasvezelgebieden. Andere gebieden volgen in de loop van 2023.

            Uiteraard verwelkomen we je graag zo snel mogelijk als klant, maar op dit moment is het nog niet mogelijk aan te sluiten op nieuwe glasvezelgebieden van Delta waar de vraagbundeling al loopt en op korte termijn wordt gesloten, dit i.v.m. de technische implementatie. We raden je daarom aan om eerst te kiezen voor een andere provider, zodat je in elk geval kosteloos de glasvezelaansluiting ontvangt in je woning. Je kunt dan over een jaar overstappen naar Freedom.”


            Poging gewaagd dit online te regelen maar via MijnDelta kon ik geen glasvezel selecteren en via delta.nl/glasvezelcheck liep ik ook vast. Toch maar eens de klantenservice gebeld en bij de 3e medewerker/ster is het gelukt en gaan ze contact opnemen om het glasvezel binnen te brengen, ik ben benieuwd :-)

            Uiteraard zit ik er dan wel een jaar aan vast maar dat overleven we ook wel weer, wordt vervolgd!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X