Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat komende maanden glasvezel aanleggen in...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta gaat komende maanden glasvezel aanleggen in...

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: DFN_Walcheren_ZV.jpg
Bekeken: 3216
Grootte: 133,5 Kb
ID: 212205
    @ https://www.delta.nl/internet/glasvezel/zeeland/
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Kijk dat is nieuws waar we wat aan hebben alhoewel ik er nog niet bij sta.

    Reageer


    • #3
      Reken je niet te snel rijk… Hier in Middelburg zou het eind 2021 worden aangesloten, kabel ligt al wel in de grond masr er staat enkel nog een roze pijl op de stoep waar ze het richting binnen moeten krijgen.

      Ik ga iig proberen mijn Ubiquiti UDM pro direct op het glas aan te sluiten… ik ben benieuwd..

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
        Reken je niet te snel rijk
        Eens, maar zonder hoop vaart niemand wel.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          ​ Als dit lachebekje in zijn eentje zijn helse karwei moet klaren, dan wordt dit wel één met een hele lange adem... Metafoor of werkelijkheid ??

          Reageer


          • #6
            Telt Biggekerke niet mee. ?????????

            Reageer


            • #7
              En wanneer gaan ze nou verder in Terneuzen?
              Sommige wijken in Terneuzen zijn ze van Delta nog niet eens begonnen met graven.
              En als je gaat bellen met Delta, zeggen ze dat je met de uitvoerder moet bellen...en die weten ook van niks.

              Dan word je weer naar de site van Delta gestuurd waar de zogenaamde planning op staat!
              Zo word je van het kastje naar de muur gestuurd!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                ​ Als dit lachebekje in zijn eentje zijn helse karwei moet klaren, dan wordt dit wel één met een hele lange adem... Metafoor of werkelijkheid ??
                Speedy Gonzales heeft nog veel werk

                Reageer


                • #9
                  Hee, haa, hoo, mijn durp zit er ook bij. Nu nog meer providers! (Of KPN die ook vlug met een vraagbundeling komt...)
                  Zou niet de eerste keer zijn dat Delta/T-Mobile aankondigen en dat KPN er dan ook ineens wat in ziet. One can hope.
                  Zie de plaatjes voor de aanbieders op Delta en op KPN netwerk. Is best nog een dingetje.
                  Bijgevoegde bestanden
                  Laatst bewerkt door Koeba; 24 Dec 2021, 15:47.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Hee, haa, hoo, mijn durp zit er ook bij. Nu nog meer providers! (Of KPN die ook vlug met een vraagbundeling komt...)
                    Zou niet de eerste keer zijn dat Delta/T-Mobile aankondigen en dat KPN er dan ook ineens wat in ziet. One can hope.
                    Zie de plaatjes voor de aanbieders op Delta en op KPN netwerk. Is best nog een dingetje.
                    Bij KPN staat Freedom er niet tussen, maar die levert ook via KPN.

                    Freedom gaat naar verluid leveren op het Deltanetwerk, al zijn daar nog wel wat hobbels te nemen.
                    Communicatie daarover is te vinden op het forum van Freedom.
                    Die onderhandelingen lopen. Het zou inderdaad goed zijn wanneer er meer keuze zou komen binnen het Delta netwerk.

                    Daarnaast met zo veel te realiseren aansluitingen moet Delta in 2022 vol aan de bak qua tv-product. Snelheid van het internet kan men zich niet mee onderscheiden.
                    Hooguit nog met 2 zaken: de prijs en het tv-product. En ik blijf het zeggen: dat moet minimaal zo goed zijn/worden als het op COAX is en zelfs veel beter wil men de overstap maken.
                    4K of UHD, meer HD is een onderscheidende factor en kortingen op Viaplay. Dolby gaat men al mee komen, maar dat was er al op COAX, dus een must op interactief.

                    Reageer


                    • #11
                      Voor mij kan dit een reden zijn, om terug te gaan naar Delta/Zeelandnet.
                      Maar dan wil ik wel eerst de glasvezel zien.............

                      Reageer


                      • #12
                        En in Tholen zelf weer niks dus.. Waarom dan wel Sint-Maartensdijk en wij niet? Valt binnen de gemeente Tholen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Freedom gaat naar verluid leveren op het Deltanetwerk
                          Bron?

                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Die onderhandelingen lopen
                          Bron?

                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Basboer
                            Ik wil ook graag die bronnen weten.
                            We moeten alle forumposts herhalen die hier ooit zijn gedaan?
                            * Dolby: bron = Eduard B
                            * Freedom = zie de thread over Freedom. Freedom levert al via KPN dan is zo na te zien en al eerder hier gepost. Internet | Freedom
                            * Onderhandelingen met Delta: Samenwerking Freedom en glasvezel initiatieven - INTERNET TOEGANG - Freedom Community

                            Freedom wacht op XGPON en denkt daar meer kans ter krijgen om aan te sluiten vanwege inzet van apparatuur, In het PON-netwerk moet men te veel aanpassingen doen aan de kant van Delta.

                            Prima dat jullie bronnen vragen, echter ik ga geen bronnen geven van zaken die hier al eerder met bron zijn gemeld.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Dec 2021, 20:36.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb een aantal berichten verwijderd! Laten we het een beetje gezellig houden hier!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X