Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstap Coax naar glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Hi preload , met betrekking tot de door jou gestelde vragen zit het als volgt:

    1. Bij afname van diensten via de glasvezelaansluiting gaat het coax signaal er op het adres af en kan hierdoor enkel nog via de interactieve ontvangers tv gekeken worden.

    2. De werking van het 4K kastje is qua interface gelijk aan de HD ontvanger, maar ondersteunt ook 4K beeldformaat.

    3. DELTA biedt de ontvangers enkel aan voor het maandelijkse huur bedrag.

    4. Omdat de 1-op-1 overzetting met behoud van klantgegevens/instellingen van COAX naar FTTH momenteel nog niet mogelijk is kun je er voor kiezen om zonder behoud van gegevens/instellingen de overstap te maken naar een contract via de glasvezelaansluiting. Daarbij zal het COAX contract worden stopgezet en komen ook de e-mailadressen uit het contract te vervallen. Het is bij een stopzetting van een contract echter wel mogelijk om het contract om te zetten naar een e-mail only contract. Deze e-mail only contractvorm is 12 maanden kosteloos en kost hierna EUR5,00 per maand.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Alleen mobiele apparaten tot nu toe. Dus nee.

      Ik begrijp het. Het zal mijn tijd wel duren denk ik.. Maar in de toekomst zal het er toch van komen dan?
      Laatst bewerkt door Guest01; 11 Mar 2021, 17:53.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

        Hi preload , met betrekking tot de door jou gestelde vragen zit het als volgt:

        1. Bij afname van diensten via de glasvezelaansluiting gaat het coax signaal er op het adres af en kan hierdoor enkel nog via de interactieve ontvangers tv gekeken worden.
        TimE: Dat signaal zou er dus ook weer terug op kunnen?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Dat doet geen enkele provider
          Wat bedoel je precies? Een aanzienlijk deel van mijn internetverkeer wordt via IPv6 afgehandeld momenteel.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

            Wat bedoel je precies? Een aanzienlijk deel van mijn internetverkeer wordt via IPv6 afgehandeld momenteel.
            Dan ben je de enige in Nederland. Er zijn geen providers die het leveren, behoudens XS4ALL.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Dan ben je de enige in Nederland. Er zijn geen providers die het leveren, behoudens XS4ALL.
              En XS4ALL is KPN als ik het goed begrijp. De meningen over IPv6 verschillen zo te lezen nogal.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                4. Omdat de 1-op-1 overzetting met behoud van klantgegevens/instellingen van COAX naar FTTH momenteel nog niet mogelijk is kun je er voor kiezen om zonder behoud van gegevens/instellingen de overstap te maken naar een contract via de glasvezelaansluiting. Daarbij zal het COAX contract worden stopgezet en komen ook de e-mailadressen uit het contract te vervallen. Het is bij een stopzetting van een contract echter wel mogelijk om het contract om te zetten naar een e-mail only contract. Deze e-mail only contractvorm is 12 maanden kosteloos en kost hierna EUR5,00 per maand.
                Hoe komt het dat een moderator hier andere dingen vertelt dan dat de medewerkers van Delta via de chat en telefoon vertellen?
                Via chat en telefoon vertelt men dat de systemen gekoppeld zijn en dat bij activatie van je glasvezel abbo alles direct wordt gemigreerd.

                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Dat doet geen enkele provider
                Ehm, ik heb IPv6 via Delta coax op dit moment, al sinds 2015 (toen nog Zeelandnet)...
                Laatst bewerkt door hm_aapje; 12 Mar 2021, 07:42.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                  En XS4ALL is KPN als ik het goed begrijp. De meningen over IPv6 verschillen zo te lezen nogal.
                  KPN zelf nog niet, alleen op mobiele devices.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    KPN zelf nog niet, alleen op mobiele devices.
                    Dus je bedoelt op iPad en mobiele telefoons, dat het daar wel wordt gebruikt? Bedankt.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                      Hoe komt het dat een moderator hier andere dingen vertelt dan dat de medewerkers van Delta via de chat en telefoon vertellen?
                      Via chat en telefoon vertelt men dat de systemen gekoppeld zijn en dat bij activatie van je glasvezel abbo alles direct wordt gemigreerd.
                      Krijg je het installatiepakket binnen dan weet je dat verhaal niet waar is, zo niet dan is de oorzaak nu wel (nog steeds) duidelijk.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Krijg je het installatiepakket binnen dan weet je dat verhaal niet waar is, zo niet dan is de oorzaak nu wel (nog steeds) duidelijk.
                        Das waar, nog even geduld en we hebben uitsluitsel.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Dan ben je de enige in Nederland. Er zijn geen providers die het leveren, behoudens XS4ALL.
                          Sorry, maar dat klopt gewoon niet. Bij DELTA is momenteel naar schatting 9,5% van het verkeer IPv6. Deuntje kan het misschien nog specifieker maken. En https://ipv6-test.com/ werkt ook gewoon.

                          Maar niet via glasvezel helaas.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                            Sorry, maar dat klopt gewoon niet. Bij DELTA is momenteel naar schatting 9,5% van het verkeer IPv6. Deuntje kan het misschien nog specifieker maken. En https://ipv6-test.com/ werkt ook gewoon.

                            Maar niet via glasvezel helaas.
                            Ik ben eens gaan spitten en toen kwam ik in mijn selfmade PC dit tegen. Desktop bekabeld rechtstreeks op modem.

                            Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (596).png Bekeken: 0 Grootte: 201,7 Kb ID: 191556 Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (598).png Bekeken: 0 Grootte: 94,2 Kb ID: 191557
                            Laatst bewerkt door Guest01; 12 Mar 2021, 11:54.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              TimE: Dat signaal zou er dus ook weer terug op kunnen?
                              Hi Koeba, bij aanmelding van een contract via Glasvezel is het niet mogelijk om het contract "terug naar coax" om te zetten. De coax aansluiting op het adres wordt echter wel behouden, maar bij de overstap op glasvezel zal het coax-signaal in de wijkkast gedeactiveerd worden.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                                Hoe komt het dat een moderator hier andere dingen vertelt dan dat de medewerkers van Delta via de chat en telefoon vertellen?
                                Via chat en telefoon vertelt men dat de systemen gekoppeld zijn en dat bij activatie van je glasvezel abbo alles direct wordt gemigreerd.
                                Dat is mij niet bekend, ik ga dit voor je navragen en hoop hier snel bij je op terug te komen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X