Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weinig aanbieders op Delta-netwerk?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Je moet wel kunnen kiezen
    Inderdaad. Goed voor de marktwerking en pro-activiteit van providers.

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Je moet wel kunnen kiezen. Daar zit em de kruks.
      Kun je zeggen van wie dat moet? Ik vermoed dat het meer een wens dan echt 'moeten' is.
      Laatst bewerkt door Koeba; 1 Nov 2021, 17:51.

      Reageer


      • #63
        Ik heb sinds maanden al glas van KPN
        koste niks extra en kreeg er 200/200 voor terug
        zo stabiel en goedkoper ook nog. Kassa😂👍

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
          Ik heb sinds maanden al glas van KPN
          koste niks extra en kreeg er 200/200 voor terug
          zo stabiel en goedkoper ook nog. Kassa😂👍
          Precies dat, marktwerking en diensten eerder verbeteren om de concurrent voor te zijn,
          Delta meent nog steeds vanuit een monopolie stil te kunnen blijven staan (al zie ik nu echt wel beweging in het tv product)

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
            In Zeeland schijnt de zon en we kijken maar naar 1 zender tegelijk, dus keus genoeg...🤣
            Ik denk dat het meer te maken heeft met de Zeeuwse zuinigheid, want de zon schijnt overal

            Reageer


            • #66
              Nieuws van vorige week op https://community.freedom.nl/t/samen...tieven/1498/89

              Delta: Voordat wij technisch kunnen leveren op dit netwerk zal Delta PPPoE moeten ondersteunen. In de laatste gesprekken met Delta hierover hopen ze in begin 2022 de nieuwe aansluitingen die ze realiseren (GPON) te realiseren op hun nieuwe netwerkinfra waar dit mogelijk wordt. Daarna dgaat er naar gekeken worden hoie ze de bestaande infra hierop gaan aanpassen/migreren. Delta doet verder geen enkele toezegging op tijdspaden.

              Reageer


              • #67
                Verdwijnt Caiway als aanbieder? In de laatste e-mail lees ik dat er een Delta winkel is in Naaldwijk en binnenkort in Schiedam.

                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Verdwijnt Caiway als aanbieder? In de laatste e-mail lees ik dat er een Delta winkel is in Naaldwijk en binnenkort in Schiedam.
                  Nog even geduld.....ondanks eerder vermeldt gaat het iets langer duren. Denk aan het jaar 2023

                  Tenminste van horen zeggen

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    Nog even geduld.....ondanks eerder vermeldt gaat het iets langer duren. Denk aan het jaar 2023

                    Tenminste van horen zeggen
                    Systemen die in elkaar moeten. Caiway is al bezig iedereen van Multiscreen af te halen.
                    Veel Caiwayabonnees stappen ook al over omdat Delta vele malen goedkoper is.
                    Caiway biedt nu op dr huidige abo’s 12 maanden korting totdat men eind volgend jaar opeens Delta wordt?
                    De geruchten gaan al langer, maar ik zou dan wel graag een duidelijke bron hebben.
                    Van horen zeggen is ook niet betrouwbaar.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Systemen die in elkaar moeten. Caiway is al bezig iedereen van Multiscreen af te halen.
                      Veel Caiwayabonnees stappen ook al over omdat Delta vele malen goedkoper is.
                      Caiway biedt nu op dr huidige abo’s 12 maanden korting totdat men eind volgend jaar opeens Delta wordt?
                      De geruchten gaan al langer, maar ik zou dan wel graag een duidelijke bron hebben.
                      Van horen zeggen is ook niet betrouwbaar.
                      Dat is helemaal waar en van jou zelfs grappig.

                      Reageer


                      • #71
                        Jij hebt zelf zoveel hier geplaatst van … horen zeggen, Bor.

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Jij hebt zelf zoveel hier geplaatst van … horen zeggen, Bor.

                          Ik ben al maanden gestopt met verwachtingen te posten of zaken die niet zeker zijn.
                          Dus terecht vraag ik Willem1980 om een bron.

                          Reageer


                          • #73
                            Freedom geeft vandaag op Twitter aan te gaan leveren via Delta, maar dat gaat nog wel even duren.
                            Het is wachten op XGPON overal waarschijnlijk.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Met alle respect Rinus, ik kan de logica van jou niet volgen;

                              Je kan maar één kopje koffie tegelijk drinken, dus iedereen moet verplicht Douwe Egberts Roodmerk drinken. Keuze is niet nodig.

                              Ik vind deze manier van denken niet echt van deze tijd hoor.
                              Rinus gaat toch echt zelf over zijn manier van denken. Waarom moet hij anders denken van jou? Oprechte vraag. (Dat het 2022 is, is geen goed antwoord )
                              Laatst bewerkt door Koeba; 9 Mar 2022, 13:20.

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Freedom geeft vandaag op Twitter aan te gaan leveren via Delta,
                                Waar het je dat gelezen (#channel)?

                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X