Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weinig aanbieders op Delta-netwerk?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

    Voor zover bekend zijn beide verplicht andere aanbieders toe te laten. Dus waarom kpn nu zo nodig geld uitgeeft om je te voorzien van een 2de glasvezel.
    iHet staat KPN wel vrij om met ons te overleggen om ook toegang te krijgen tot ons glasvezelnetwerk
    Dat is helaas onjuist Delta Fiber is niet (wettelijk) verplicht andere aanbieders op hun glasvezelnetwerk toe te laten.

    Dat ze buiten de provincie Zeeland een open netwerk propageren is wat anders.

    Glasvezel Delta Fiber Nederland | KPN
    Laatst bewerkt door driepinter; 31 Oct 2021, 08:13.

    Reageer


    • #47
      Buiten Zeeland? Wil je hiermee zeggen dat de Zeeuwen alleen maar kunnen kiezen voor Delta op de glasvezel van Deltafiber?

      Hoe zit het dan daar met de keuze voor Caiway of Solcon?
      Dat kan hier namelijk wel ( inclusief keuze voor Delta uiteraard)

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Buiten Zeeland? Wil je hiermee zeggen dat de Zeeuwen alleen maar kunnen kiezen voor Delta op de glasvezel van Deltafiber?

        Hoe zit het dan daar met de keuze voor Caiway of Solcon?
        Dat kan hier namelijk wel ( inclusief keuze voor Delta uiteraard)
        Ja in Zeeland hebben we alleen Delta op Glasvezel zelfs nog geen Caiway.

        Reageer


        • #49
          Wat een karige bedoeling in Zeeland, zeg!
          Hier schrik ik behoorlijk van. Deltafiber tettert op hun website dat het een open netwerk is…

          AAN ME HOELALLAAH !!

          Reageer


          • #50
            In Zeeland schijnt de zon en we kijken maar naar 1 zender tegelijk, dus keus genoeg...🤣

            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #51
              Op het nieuwe DeltaFiber GPON netwerk gaan wel meerdere providers op aansluiten volgens de geruchten. Als Freedom er hopelijk in Q1 2022 ook bijkomt dan ga ik er toch zwaar over denken deze hobbyclub te verlaten….

              Reageer


              • #52
                Met alle respect Rinus, ik kan de logica van jou niet volgen;

                Je kan maar één kopje koffie tegelijk drinken, dus iedereen moet verplicht Douwe Egberts Roodmerk drinken. Keuze is niet nodig.

                Ik vind deze manier van denken niet echt van deze tijd hoor.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Met alle respect Rinus, ik kan de logica van jou niet volgen;

                  Je kan maar één kopje koffie tegelijk drinken, dus iedereen moet verplicht Douwe Egberts Roodmerk drinken. Keuze is niet nodig.

                  Ik vind deze manier van denken niet echt van deze tijd hoor.
                  Delta snijdt zichzelf hiermee in de vingers. KPN legt ernaast aan en daar heb je keuze uit 15 aanbieders.
                  Wanneer je dan zelf het onderscheidende tv product niet op orde hebt, dan is de keuze snel gemaakt.

                  Concurrentie en marktwerking zorgt er ook voor dat de lead Provider Delta harder gaat lopen om diensten te verbeteren.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Delta snijdt zichzelf hiermee in de vingers. KPN legt ernaast aan en daar heb je keuze uit 15 aanbieders.
                    Wanneer je dan zelf het onderscheidende tv product niet op orde hebt, dan is de keuze snel gemaakt.

                    Concurrentie en marktwerking zorgt er ook voor dat de lead Provider Delta harder gaat lopen om diensten te verbeteren.
                    Ik denk dat dit effect merkbaar voor Delta in Zeeland gaat worden vanaf het tweede kwartaal 2022.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Ik vind deze manier van denken niet echt van deze tijd hoor.
                      Er zijn (ook in Zeeland) legio mensen die best tevreden zijn met wat ze hebben.
                      Die hebben helemaal geen behoefte aan keuze uit 15 providers. Je zou knetter gek worden van alle reclames, aanbiedingen, etc etc.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #56
                        Dus die tevreden mensen gaan ook niet naar een supermarkt? Daar moet je ook kiezen uit vele merken koffie, chocolade en wasmiddel.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Met alle respect Rinus, ik kan de logica van jou niet volgen;

                          Je kan maar één kopje koffie tegelijk drinken, dus iedereen moet verplicht Douwe Egberts Roodmerk drinken. Keuze is niet nodig.

                          Ik vind deze manier van denken niet echt van deze tijd hoor.
                          Toverwoorden hier zijn: 'Ik' en 'vind'. Er zijn echt andere meningen mogelijk. Rinus heeft die en het is raar dat hij daar op aangevallen wordt.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Dus die tevreden mensen gaan ook niet naar een supermarkt? Daar moet je ook kiezen uit vele merken koffie, chocolade en wasmiddel.
                            Je kiest en als een merk je bevalt, ga je niet actief zoeken naar een ander.

                            Reageer


                            • #59
                              Je moet wel kunnen kiezen. Daar zit em de kruks.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Je moet wel kunnen kiezen. Daar zit em de kruks.
                                Je mag het laatste woord hebben. O, nee, toch niet

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X