Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weinig aanbieders op Delta-netwerk?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Het is inderdaad erg dun gezaaid met de aanbieders op de glasvezel van Delta Fiber.
    Maar dit is al tien jaar zo.( voorheen was de glasvezel van CIF en toen ook keuze uit bijna geen aanbieders)

    In het gebied waar ik woon ( Krimpen aan den IJssel) kan ik kiezen voor Solcon ( van KPN) op de glasvezel van Delta Fiber.
    Solcon gebruikt nu dezelfde 4K ontvangers als KPN zag ik op hun website.
    Ik weet natuurlijk niet of in heel het glasvezel gebied van Delta Fiber gekozen kan worden voor Solcon.

    Handl-Arris-VIP-5202_web.pdf (solcon.nl)

    Reageer


    • #17
      Nee Solcon kan alleen gekozen worden buiten Zeeland.

      Reageer


      • #18
        Waarom maakt Delta Fiber onderscheid op de glasvezel tussen Zeeland en de rest?
        We hebben notabene allemaal dezelfde glasvezelaansluiting van Delta Fiber!!

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Waarom maakt Delta Fiber onderscheid op de glasvezel tussen Zeeland en de rest?
          We hebben notabene allemaal dezelfde glasvezelaansluiting van Delta Fiber!!
          Denk dat een provider dan toch per provincie betaald. Grote aanhang bijbelbelt in Zeeland en gaat al via Solcon (adsl).
          Dus waarom zou Solcon het via Delta Fiber moeten doen wat extra kosten met zich mee brengt.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Waarom maakt Delta Fiber onderscheid op de glasvezel tussen Zeeland en de rest?
            We hebben notabene allemaal dezelfde glasvezelaansluiting van Delta Fiber!!

            Dat moet je aan Delta vragen maar glasvezel heeft in Zeeland een beetje status aparte.

            Wij hebben hier keuze uit één provider.
            Laatst bewerkt door driepinter; 11 Oct 2021, 17:15.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Dat moet je aan Delta vragen maar glasvezel heeft in Zeeland een beetje status aparte.

              Wij hebben hier keuze uit één provider.
              Online ook niet????

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                Online ook niet????

                Glasvezel van Delta Fiber kent alleen Delta in Zeeland.
                Laatst bewerkt door driepinter; 11 Oct 2021, 17:14.

                Reageer


                • #23
                  Kan je in Zeeland ook niet kiezen voor Caiway op de glasvezel van Delta Fiber?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Waarom maakt Delta Fiber onderscheid op de glasvezel tussen Zeeland en de rest?
                    We hebben notabene allemaal dezelfde glasvezelaansluiting van Delta Fiber!!
                    Nee zelfs dat niet alleen Delta.

                    Reageer


                    • #25
                      Dan is het helemaal zo in Zeeland , appeltje-eitje voor KPN glasvezel in Zeeland waarop je wel kan kiezen uit meerdere aanbieders.
                      Ik vind het dom van Delta Fiber om de Zeeuwen geen keus te bieden op de glasvezel.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Nee zelfs dat niet alleen Delta.
                        Je hebt de postcodecheck al eens gedaan?? Of zitten jullie het eerste jaar aan Delta vast vanwege afsluitkosten?
                        In Twente was ook het plan alleen Caiway te laten leveren tot er een grote opstand kwam... Toen kwamen er nog twee aanbieders (beiden te duur en niet om over naar huis te schrijven).

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Je hebt de postcodecheck al eens gedaan?? Of zitten jullie het eerste jaar aan Delta vast vanwege afsluitkosten?
                          In Twente was ook het plan alleen Caiway te laten leveren tot er een grote opstand kwam... Toen kwamen er nog twee aanbieders (beiden te duur en niet om over naar huis te schrijven).
                          Of het waar is weet ik niet, maar ik heb wel eens gelezen dat de eerste twee jaar altijd Delta is.

                          Reageer


                          • #28
                            Die opstand in Twente viel best mee. Het Cogas gebied is geen ander gebied dan andere gebieden waar in het verleden de kabel is gekocht door CIF ( nu Delta Fiber)
                            Ik heb in geen enkel gebied opstand waargenomen. Geen optochten, geen hongerstakingen, NIKS !!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Die opstand in Twente viel best mee. Het Cogas gebied is geen ander gebied dan andere gebieden waar in het verleden de kabel is gekocht door CIF ( nu Delta Fiber)
                              Ik heb in geen enkel gebied opstand waargenomen. Geen optochten, geen hongerstakingen, NIKS !!
                              Zinloos om te reageren wanneee iemand de feiten niet kent,

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Zinloos om te reageren wanneee iemand de feiten niet kent,
                                Tsja. Je komt zelf ook met woorden als 'opstand'. Waar kunnen we iets over die opstand vinden?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X