Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tijdsraam werkzaamheden kabel..

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tijdsraam werkzaamheden kabel..


  • #2
    Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Dan zoek ik de gegevens er even bij.

    Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.
      Er is op die pagina geen chatfunctie beschikbaar. Als je dan maar op 'Service en Zelf Regelen' klikt, kom je op deze pagina @ https://www.delta.nl/klantenservice/ waar onderaan wel een Chat staat vermeld maar we daarin geen actie kunnen opstarten:

      Browser: FireFox v82.0.3

      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Chatloos2.jpg Bekeken: 0 Grootte: 68,3 Kb ID: 188568
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Nov 2020, 12:48.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ook op Delta.nl is de chat gewoon te starten.
        Maar via de optie die webkabouter aangeeft is de chat altijd terug te vinden.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: chat delta.jpg Bekeken: 0 Grootte: 83,6 Kb ID: 188570


        Laatst bewerkt door Edwinb; 20 Nov 2020, 13:07. Reden: tekst aangevuld

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Ook op Delta.nl is de chat gewoon te starten.
          Maar via de optie die webkabouter aangeeft is de chat altijd terug te vinden.

          Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: chat delta.jpg Bekeken: 0 Grootte: 83,6 Kb ID: 188570

          De chat werkt bij mij niet, net zoals bij webkabouter krijg ik wel een vakje "Chat" te zien maar kan er verder niets mee. Ik gebruik Microsoft Edge (laatste versie).

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Ook op Delta.nl is de chat gewoon te starten. Maar via de optie die webkabouter aangeeft is de chat altijd terug te vinden.
            2 Keer 'niet dus'. Wellicht ligt het aan de cross-browser compatibiliteit van de betreffende pagina's.

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2020-11-20_18-34-13.jpg
Bekeken: 559
Grootte: 100,8 Kb
ID: 188582
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Nov 2020, 19:38.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              2 Keer 'niet dus'. Wellicht ligt het aan de cross-browser compatibiliteit van de betreffende pagina's.
              Ik denk dat de witte 1 (blauwe cirkel) in de rechter bovenhoek je verraad, heb je soms een ad (pop-up) blocker
              aan staan ?

              Bij mij werkt het dus namelijk wel in Firefox.
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 20 Nov 2020, 20:21.

              Reageer


              • #8
                Bij mij houdt ublock origin idd de knop om de chat te starten tegen.
                Adblocker uitschakelen en het werkt.
                Laatst bewerkt door JanPietJoris; 20 Nov 2020, 21:29.

                Reageer


                • #9
                  driepinter JanPietJoris ... en een appeltaart voor de diagnose, bedankt!

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: appeltaart.jpg Bekeken: 0 Grootte: 24,9 Kb ID: 188588
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Nov 2020, 14:37.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                    [FONT=Calibri]Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                    ik denk persoonlijk dat mijn klantgegevens niet zoveel toevoegen. Het betreft werkzaamheden in Scherpenisse. Er zijn brieven verspreid met het werkraam tussen 7 en 15 u. Dan verwacht ik eerlijk gezegd dat tot (bij wijze van spreken) mijn netwerk tot 6.59 u werkt, en niet een half uur vantevoren al offline gehaald wordt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

                      ik denk persoonlijk dat mijn klantgegevens niet zoveel toevoegen.
                      Fijne reactie op een vraag ook. Hij probeert je te helpen hoor. Werkraam is overigens een verzonnen woord.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Fijne reactie op een vraag ook. Hij probeert je te helpen hoor.
                        volgens mij is de locatie, wat er gebeurd is, en de meegedeelde tijden van werkzaamheden genoeg informatie, er is geen probleem met een individuele aansluiting.

                        Je meelevendheid is geweldig, en dank je voor je lesje Nederlands. Het laat mijn achting voor de regulars hier weer eens niet stijgen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

                          volgens mij is de locatie, wat er gebeurd is, en de meegedeelde tijden van werkzaamheden genoeg informatie, er is geen probleem met een individuele aansluiting.
                          Maar je had een keuze: Reageren op de gestelde vraag of er tegen in gaan. Je keuze zegt iets over je houding.

                          Je meelevendheid is geweldig, en dank je voor je lesje Nederlands. Het laat mijn achting voor de regulars hier weer eens niet stijgen.
                          Jammer dat je dat zo opvat. Zegt ook wat over je houding. Ik heb liever wat jij neerbuigend een regular noemt dan iemand die niets aanneemt en anderen de maat neemt.



                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
                            Dan verwacht ik eerlijk gezegd dat tot (bij wijze van spreken) mijn netwerk tot 6.59 u werkt, en niet een half uur vantevoren al offline gehaald wordt.
                            Als je een half uur eerder offline bent, ben je ook weer een half uur eerder online. Vergeet niet dat dit soort werkzaamheden vaak door onderaannemers worden uitgevoerd en er daardoor altijd wat afwijkende tijden gehanteerd kunnen worden. Het is en blijf mensenwerk...
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Nov 2020, 14:28.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
                              Je meelevendheid is geweldig, en dank je voor je lesje Nederlands. Het laat mijn achting voor de regulars hier weer eens niet stijgen.
                              'Regulars' vliegen ook wel eens uit de bocht, net zoals nieuwe leden. Daar moet ruimte voor zijn - spontane reacties geven misschien wat meer spanningveld maar zorgen ook voor wat levendigheid en raken vaak de kern van een probleem (of dat te maken heeft met de originele vraag is soms de vraag:-) Forums zijn gemiddeld niet om aan te gluren; wij maken daar momenteel een belangrijke stap voorwaarts in, zowel mbt support als onder onze forumleden.

                              Keep up the good wojk!
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Nov 2020, 14:31.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X