Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tijdsraam werkzaamheden kabel..

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
    Ik zal het doorgeven aan de betreffende afdeling.
    Welcome back...

    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    Edwinb dit intern door.
    Ik zal het doorgeven aan de betreffende afdeling. Ik kan mij wel voorstellen dat het lastig is wanneer de verbinding toch al eerder offline is. Daar stond in in dit geval dan wel tegenover dat de modems bijna 3 kwartier minder lang offline waren dan in eerste instantie aangegeven. Dat is dan wel weer de andere kant van het verhaal.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Zeker in deze tijd van thuiswerken hebben thuiswerkers altijd nog een mogelijkheid om mbv de persoonlijke hotspot van hun telefoon te communiceren. Daarnaast is er geen enkele werkgever die met ontslag dreigt als je een halve dag geen email kunt ontvangen omdat hij/zij zelf ook wel begrijpt dat onderhoud een belangrijke schakel in de de commericeele keten is (al wat het maar voor Delta zelf).
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Edwinb dit intern door.
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Werkraam is overigens een verzonnen woord.
    Neen hoor, het bestaat echt, zie @ https://www.marketplaceonline.nl/gro...k-werkraam-878
    OP bedoelt waarschijnlijk de nederlandse vertaling van het woord 'time frame' @ https://mymemory.translated.net/nl/N...ngels/tijdraam


    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
    Je meelevendheid is geweldig, en dank je voor je lesje Nederlands. Het laat mijn achting voor de regulars hier weer eens niet stijgen.
    'Regulars' vliegen ook wel eens uit de bocht, net zoals nieuwe leden. Daar moet ruimte voor zijn - spontane reacties geven misschien wat meer spanningveld maar zorgen ook voor wat levendigheid en raken vaak de kern van een probleem (of dat te maken heeft met de originele vraag is soms de vraag:-) Forums zijn gemiddeld niet om aan te gluren; wij maken daar momenteel een belangrijke stap voorwaarts in, zowel mbt support als onder onze forumleden.

    Keep up the good wojk!
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Nov 2020, 14:31.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
    Dan verwacht ik eerlijk gezegd dat tot (bij wijze van spreken) mijn netwerk tot 6.59 u werkt, en niet een half uur vantevoren al offline gehaald wordt.
    Als je een half uur eerder offline bent, ben je ook weer een half uur eerder online. Vergeet niet dat dit soort werkzaamheden vaak door onderaannemers worden uitgevoerd en er daardoor altijd wat afwijkende tijden gehanteerd kunnen worden. Het is en blijf mensenwerk...
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Nov 2020, 14:28.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

    volgens mij is de locatie, wat er gebeurd is, en de meegedeelde tijden van werkzaamheden genoeg informatie, er is geen probleem met een individuele aansluiting.
    Maar je had een keuze: Reageren op de gestelde vraag of er tegen in gaan. Je keuze zegt iets over je houding.

    Je meelevendheid is geweldig, en dank je voor je lesje Nederlands. Het laat mijn achting voor de regulars hier weer eens niet stijgen.
    Jammer dat je dat zo opvat. Zegt ook wat over je houding. Ik heb liever wat jij neerbuigend een regular noemt dan iemand die niets aanneemt en anderen de maat neemt.



    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • HB016
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Fijne reactie op een vraag ook. Hij probeert je te helpen hoor.
    volgens mij is de locatie, wat er gebeurd is, en de meegedeelde tijden van werkzaamheden genoeg informatie, er is geen probleem met een individuele aansluiting.

    Je meelevendheid is geweldig, en dank je voor je lesje Nederlands. Het laat mijn achting voor de regulars hier weer eens niet stijgen.

    HB016 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

    ik denk persoonlijk dat mijn klantgegevens niet zoveel toevoegen.
    Fijne reactie op een vraag ook. Hij probeert je te helpen hoor. Werkraam is overigens een verzonnen woord.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • HB016
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    [FONT=Calibri]Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
    ik denk persoonlijk dat mijn klantgegevens niet zoveel toevoegen. Het betreft werkzaamheden in Scherpenisse. Er zijn brieven verspreid met het werkraam tussen 7 en 15 u. Dan verwacht ik eerlijk gezegd dat tot (bij wijze van spreken) mijn netwerk tot 6.59 u werkt, en niet een half uur vantevoren al offline gehaald wordt.
    HB016 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    driepinter JanPietJoris ... en een appeltaart voor de diagnose, bedankt!

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: appeltaart.jpg Bekeken: 0 Grootte: 24,9 Kb ID: 188588
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Nov 2020, 14:37.

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Bij mij houdt ublock origin idd de knop om de chat te starten tegen.
    Adblocker uitschakelen en het werkt.
    JanPietJoris in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 20 Nov 2020, 21:29.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    2 Keer 'niet dus'. Wellicht ligt het aan de cross-browser compatibiliteit van de betreffende pagina's.
    Ik denk dat de witte 1 (blauwe cirkel) in de rechter bovenhoek je verraad, heb je soms een ad (pop-up) blocker
    aan staan ?

    Bij mij werkt het dus namelijk wel in Firefox.
    Bijgevoegde bestanden
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Nov 2020, 20:21.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Ook op Delta.nl is de chat gewoon te starten. Maar via de optie die webkabouter aangeeft is de chat altijd terug te vinden.
    2 Keer 'niet dus'. Wellicht ligt het aan de cross-browser compatibiliteit van de betreffende pagina's.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2020-11-20_18-34-13.jpg
Bekeken: 559
Grootte: 100,8 Kb
ID: 188582
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Nov 2020, 19:38.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X