Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tijdsraam werkzaamheden kabel..

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Werkraam is overigens een verzonnen woord.
    Neen hoor, het bestaat echt, zie @ https://www.marketplaceonline.nl/gro...k-werkraam-878
    OP bedoelt waarschijnlijk de nederlandse vertaling van het woord 'time frame' @ https://mymemory.translated.net/nl/N...ngels/tijdraam


    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Edwinb dit intern door.

      Reageer


      • #18
        Zeker in deze tijd van thuiswerken hebben thuiswerkers altijd nog een mogelijkheid om mbv de persoonlijke hotspot van hun telefoon te communiceren. Daarnaast is er geen enkele werkgever die met ontslag dreigt als je een halve dag geen email kunt ontvangen omdat hij/zij zelf ook wel begrijpt dat onderhoud een belangrijke schakel in de de commericeele keten is (al wat het maar voor Delta zelf).
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          Edwinb dit intern door.
          Ik zal het doorgeven aan de betreffende afdeling. Ik kan mij wel voorstellen dat het lastig is wanneer de verbinding toch al eerder offline is. Daar stond in in dit geval dan wel tegenover dat de modems bijna 3 kwartier minder lang offline waren dan in eerste instantie aangegeven. Dat is dan wel weer de andere kant van het verhaal.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
            Ik zal het doorgeven aan de betreffende afdeling.
            Welcome back...

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X