Oorspronkelijk gepost door TimE
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots
Samenvouwen
X
-
Voor mezelf heb ik het opgelost, maar misschien kan dit ook voor anderen lukken..... bij de instellingen, die de handleiding aangeeft, dat 'msav...huppeldepup', geen ingevuld en bij het domein ook niets ingevuld. Wel bij gebruikersnaam @delta.nl erachter gezet (8 cijfers gebruikersnaam gebruiken, die je gekregen hebt, of kunt lezen in mijn delta...) en je wachtwoord natuurlijk ook bij wachtwoord invullen. Kijk...het werkt weer..... In principe kwam het door al de tips, die op het forum werden gegeven eens bij elkaar te voegen. Forumschrijvers bedankt dus hiervoor. Hoe eenvoudig kan het zijn.... Er werd over USERTrust RSA CA geschreven, dat niet goed samenging met de delta CA. Even gekeken of dat er bij mijn apparatuur ook inzat, zat erin.... Werd aangemerkt als zijnde voor oudere apparatuur, de manier op probleem op te lossen.... Als deze dan dit kan doen, geprobeerd met deze, lukte niet. De stoute schoenen aangedaan en.... zonder de installatie van DELTA Wifispots CA, geprobeerd.....Bingo! Werkte dus wel. Succes. Ik hoop hiermee voor sommigen van de mensen met het probleem, dit probleem te hebben opgelost. Bij mij heeft het trouwens ook een week of 3 geduurd, voor ik eruit was. Wat kan een, de, oplossing toch gemakkelijk zijn.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sjaakvandestaak Bekijk berichtWat kan een, de, oplossing toch gemakkelijk zijn.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sjaakvandestaak Bekijk berichtVoor mezelf heb ik het opgelost, maar misschien kan dit ook voor anderen lukken... Bij mij heeft het trouwens ook een week of 3 geduurd, voor ik eruit was. Wat kan een, de, oplossing toch gemakkelijk zijn.
Reageer
-
Er is vandaag een nieuw Android certificaat beschikbaar gesteld. Je kunt dit via deze pagina terugvinden, ook vind je hier de te ondernemen stappen: https://www.delta.nl/internet/wifi/w...spots/android/
Reageer
-
bij mij (LG tablet met Android 4.4.2) werkt het nu ook, weliswaar traag maar dat gebeurt wel vaker. Ik krijg echter een beveiligingsmelding die ik eerder niet kreeg:
"Een derde partij is in staat om uw netwerkactiviteit te bewaken, inclusief e-mails, apps en beveiligde websites. Een op het toestel geinstalleerde vertrouwde referentie maakt dit mogelijk".
Dit bericht verwijst vervolgens naar "The USERTRUST Network"(USERTrust RSA Certification Authority).
Heeft dit te maken met het nieuwe WifiSpots certificaat of de "oplossing" van het probleem?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk berichtbij mij (LG tablet met Android 4.4.2)Ik krijg echter een beveiligingsmelding die ik eerder niet kreeg:
"Een derde partij is in staat om uw netwerkactiviteit te bewaken, inclusief e-mails, apps en beveiligde websites. Een op het toestel geinstalleerde vertrouwde referentie maakt dit mogelijk".
Dit bericht verwijst vervolgens naar "The USERTRUST Network"(USERTrust RSA Certification Authority).
Heeft dit te maken met het nieuwe WifiSpots certificaat of de "oplossing" van het probleem?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vankastjeanaardemuur Bekijk berichtEindelijk het werkt weer na meer dan een maand. Bravo Delta
Oorspronkelijk gepost door vankastjeanaardemuur Bekijk bericht. Hopelijk krijg ik niet meer problemen, want als elk probleem meer dan een maand duurt bij de Delta, dan hoop ik dat er snel een goed alternatief (Ziggo) in Zeeland komt.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer