Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

    Ik kan nu al meer dan een week niet meer gebruik maken van de Delta WifiSpots.
    Het heeft altijd gewerkt.
    Wat ik al geprobeerd heb is:
    - delta wifispots verwijderd bij de netwerken ->opnieuw ingesteld
    - certificaat verwijderd -> gedownload -> opnieuw geinstalleerd
    - wachtwoord veranderd op mijn delta
    - wifispots uit geschakeld op mijn delta, en later weer ingeschakeld
    Sommige dingen heb ik zelfs een aantal keren opnieuw gedaan
    Ik kan niet alleen op mijn werk geen gebruik maken van de wifispots ook thuis kan ik geen verbinding maken.
    En het is niet alleen mijn telefoon waar het niet mee lukt, ook met de telefoon van mijn vrouw niet en de tablet ook niet ( allemaal Android).
    Laatst bewerkt door vankastjeanaardemuur; 9 Jun 2020, 20:52.

  • #2
    Lijkt er op dat je een WiFi probleempje hebt. Heb je onlangs een update verwerkt of maak je verbinding via een (andere) hotspot of VPN verbinding?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Ik heb geen Wifi probleem, ik heb een probleem met de Delta WifiSpots. En ik maak geen ( nooit) verbinding met een andere hotspot of VPN.

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat het certificaat is verlopen.

        Reageer


        • #5
          Info :

          https://support.sectigo.com/articles...ng-May-30-2020

          Reageer


          • #6
            Driepinter ??? Ik heb het over het certificaat, dat je via de handleiding van Delta moet downloaden, dat je nodig heb om de Delta WifiSpots in te stellen. Als dat certificaat verlopen zou zijn dan zouden meer mensen het probleem hebben neem ik aan.

            Reageer


            • #7
              vankastjeanaardemuur Als je een ouder apparaat hebt dan is deze niet meer in staat om de geldigheid van het certificaat te controleren, omdat er een bovenliggend certificaat is verlopen. Nieuwere apparaten hebben daar geen last van, die kunnen daar omheen werken.

              Probeer het eens op een nieuwer apparaat. DELTA zou het wel kunnen oplossen door een certificaat aan te bieden dat op oudere apparaten werkt.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9

                  Het ter vervanging voorgestelde COMODO RSA Certification Authority en USERTrust RSA Certification Authority (certificaat) is geldig tot 2038, dat is dus lang genoeg.


                  Reageer


                  • #10
                    En. En. en vankastjeanaardemuur Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorsturen samen met een link naar dit bericht. Dan kijk ik dit verder voor je na. ^Edwin

                    Reageer


                    • #11
                      Edwinb: misschien wel een hele stomme vraag. Ik ben nieuw hier op het forum. Maar hoe stuur ik jou een email, als ik geen email adres heb. Ik kan ook niks vinden om eventueel een prive bericht te sturen.

                      Reageer


                      • #12
                        GoeRoe: het zijn geen oude apparaten, 2 telefoons van anderhalve maand oud en met Android 10 en een tablet model 2019 met android 9.

                        driepinter: Waarom geeft de Delta dan niet een juiste link om dat certificaat te downloaden. Ik heb het certificaat al een paar maal via de link van Delta gedownload.

                        Reageer


                        • #13
                          vankastjeanaardemuur


                          [email protected]

                          Reageer


                          • #14
                            Waarom geeft de Delta dan niet een juiste link om dat certificaat te downloaden. Ik heb het certificaat al een paar maal via de link van Delta gedownload.
                            De beslissing is aan Delta wat ze hiermee gaan doen de keuze voor een algemeen certificaat of misschien net als Ziggo een eigen certificaat.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik had vorige week hetzelfde probleem. Ook alles gedaan wat hierboven is beschreven.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X