Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Overigens ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

    Reageer


    • #17
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jun 2020, 10:19.

      Reageer


      • #18
        teamtiem: laat me eens raden. Jij wordt ook niet door de Delta ( chat, klantenservice) geholpen met je probleem.

        Reageer


        • #19
          Ik heb hetzelfde probleem, diverse dingen met de helpdesk geprobeerd, niets werkte.
          Na ruim een week een telefoontje gekregen dat alles weer zou werken, nou niet dus.
          Vervolgens een appje gehad dat de thuisfunctie v/d wifispots uit staat omdat er teveel mensen in het verleden op de spits?? zaten in plaats van op hun eigen abonnement en dat ik nu alleen op een andere locatie kan verbinden.
          Complete onzin. En op andere locatie verbinden werkt ook niet. De Wifispots stond nu ook opeens uit... deze weer aangezet via de mijndelta pagina.
          Nu weer wachten op reactie.

          Reageer


          • #20
            De voorgestelde certificaten zitten (ook) standaard in Windows 10.

            Reageer


            • #21
              Kies certificaat : USERTrust RSA Certification Authority

              Exporteren > Volgende > Volgende > Bladeren > deltawifispots-android-ca > Opslaan > Volgende > Voltooien > Ok
              Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jun 2020, 10:23.

              Reageer


              • #22
                En. En. Jouw probleem is niet hetzelfde, want het originele probleem gaat over WifiSpots. Maar het kan er wel mee te maken hebben.

                Een tv van twee jaar oud kan helaas problemen hebben met het verlopen van een rootcertificaat. Lees deze uitleg maar eens:
                https://scotthelme.co.uk/impending-d...egacy-clients/

                Reageer


                • #23
                  Hoi bij mij hetzelfde probleem van het kastje naar de muur sturen ook geen verbinding nergens meer en mijn vrouw ook niet op onze telefoon.
                  zeggen ze via de chat er is een probleem met het certificaat via de telefoon weten ze van nix gewoon klote dat het niet werkt.
                  JE MOET alles zelf maar uitzoeken schandalig gewoon .
                  groetjes Michiel ik hoop als er oplossingen zijn dat jullie dat even willen vermelden.

                  Reageer


                  • #24
                    Ik heb hetzelfde probleem met DeltaWifiSpots.
                    Ben zelfs nog zaterdag naar de Deltawinkel geweest in Middelburg. Ook die kregen het niet voor elkaar. Nu zouden ze hierover iemand van de servicedienst laten terugbellen, maar wacht al een paar dagen..
                    Dus wie heeft de oplossing voor dit probleem!!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door stoeltjes Bekijk bericht
                      Dus wie heeft de oplossing voor dit probleem!!
                      Die oplossing heeft Delta zelf in de hand door een nieuw certificaat ter download aan te bieden.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 17 Jun 2020, 17:28.

                      Reageer


                      • #26
                        Goedemiddag vankastjeanaardemuur , teamtiem , MazdaRF en En. En. . De problemen met de wifispots zijn momenteel in onderzoek bij het netwerkcentrum. Er wordt nagekeken wat de oorzaak is en hoe dit opgelost kan worden. Anders dan de doorlopen stappen via de klantenservice helpdesk bestaat er geen technische fix die op dit moment kan worden uitgevoerd. Het is mogelijk dat er vanuit de helpdesk een doorverwijzing naar de winkel is/wordt gedaan om daar met een medewerker van DELTA de installatie te doorlopen.

                        Reageer


                        • #27
                          Sorry mij niet vergeten ik heb ook geen wifispots op het moment al een week niet

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door gielja1966 Bekijk bericht
                            Sorry mij niet vergeten ik heb ook geen wifispots op het moment al een week niet
                            Mijn excuses gielja1966.
                            vankastjeanaardemuur , teamtiem , MazdaRF , En. En. .

                            Voor eenieder die met deze problemen te maken heeft is hier een update over het issue:

                            Op 22 juni zal in de middag een update aan het veiligheidscertificaat plaatsvinden. Deze fix zou het probleem moeten verhelpen.

                            Reageer


                            • #29
                              Misschien goed om even aan te geven vanaf wanneer het nieuwe certificaat operationeel is en waar het is te downloaden.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                                Misschien goed om even aan te geven vanaf wanneer het nieuwe certificaat operationeel is en waar het is te downloaden.
                                hier kun je beginnen:

                                https://www.delta.nl/internet/wifi/w...gen-wifispots/

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X