Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Het WifiSpots certificaat is idd nu nieuw.

    https://www.delta.nl/internet/wifi/w...caat-verlopen/

    Controleer desnoods of de WifiSpots in Mijn Delta wel aanstaan.
    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Jun 2020, 19:06.

    Reageer


    • #32
      Heb meegelezen op de achtergrond en heb dezelfde problemen.

      (weet hoe ik het moet instellen)
      Heb het zojuist geprobeerd met een Android tablet ( 2019) en het lukt nog steeds niet.

      Is het al gelukt bij iemand anders?

      Reageer


      • #33
        Werkt nog steeds niet op mijn S10. Krijg nog steeds melding "Onjuiste invoergegevens" en verder "Wachtwoord onjuist". Heb het wachtwoord wat ik in 2014 heb gekregen deze ochtend nogmaals ingevoerd via Mijn Delta. Verder de identiteit die ik vanaf van 2014 al gebruikt.

        Reageer


        • #34
          Ook bij mij werkt het nog steeds niet. Wat ik weer eens heb gedaan is het volgende:
          - Delta WifiSpots vergeten bij netwerken
          - oude certificaat bij downloads verwijderd
          - alles volgens de handleiding stap voor stap uitgevoerd en gecontroleerd

          Mijn Nokia 6.2 (Android 10) geeft aan dat Delta WifiSpots is opgeslagen, maar blijft steeds maar proberen om verbinding te maken ( geen fout melding verder).
          Dat is hetzelfde als de afgelopen 3 weken.

          Wat ik ook nog geprobeerd heb is: bij identiteit achter de cijfer van mijn gebruikersnaam (identiteit) @delta.nl weg gelaten zoals het tegenwoordig bij mijn delta staat.
          Bij mijn identiteit vanaf 2014 stond dat er altijd wel achter.

          Maar helaas het resultaat blijft hetzelfde.

          Met een ding ben ik wel blij, en dat is dat ik niet de enige ben. Voorheen kreeg ik steeds de indruk van de Delta dat ik een bijzonder probleem had wat niemand had.

          Wat ik niet begrijp hoe Delta als beste provider en de kwaliteit van de klantenservice getest is. Ik ben alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.
          Ik heb gechat, gemaild, gebeld 2 x , weer gechat, een whatsapp bericht gehad, en toen naar het serviceforum gestuurd, weer gechat.
          En na 3 weken is het nog steeds niet opgelost.

          Reageer


          • #35
            VERKEERD GELEZEN - POST KAN VERWIJDERD WORDEN

            Oorspronkelijk gepost door vankastjeanaardemuur Bekijk bericht
            Ook bij mij werkt het nog steeds niet.
            Er schijnt een wifi probleem te zijn mbt Android 10 update en Nokia. Wordt je smart phone warmer dan normaal?

            Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Jun 2020, 11:16.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #36
              Dit is mijn laatste tip en dan zou ik het helaas ook niet verder meer weten.


              Blijkbaar staat het certificaat er al reeds op (Android 10)

              Instellingen > Biometrie en beveiliging > Andere beveiliginginstellingen > Beveiligingcertifc. weergegeven


              Je kunt nog als laatste proberen de aanmeldgegevens te wissen voor herinstallatie.

              Instellingen > Biometrie en beveiliging > Andere beveiliginginstellingen > Aanmeldgegevens wissen
              (alle certificaten verwijderen)

              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 23 Jun 2020, 08:16.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Er schijnt een wifi probleem te zijn mbt Android 10 update en Nokia. Wordt je smart phone warmer dan normaal?

                Ik heb een Samsung S10 met Android 10 daar heeft WifiSpots keurig op gewerkt tot ongeveer 3 weken geleden, dus dat het probleem aan Android 10 en Nokia zou liggen lijkt mij niet het geval te zijn.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Dit is mijn laatste tip en dan zou ik het helaas ook niet verder meer weten.


                  Blijkbaar staat het certificaat er al reeds op (Android 10)

                  Instellingen > Biometrie en beveiliging > Andere beveiliginginstellingen > Beveiligingcertifc. weergegeven


                  Je kunt nog als laatste proberen de aanmeldgegevens te wissen voor herinstallatie.

                  Instellingen > Biometrie en beveiliging > Andere beveiliginginstellingen > Aanmeldgegevens wissen
                  (alle certificaten verwijderen)
                  Het certificaat staat inderdaad op Android 10 (zie bijlage) met exact de gegevens die op jouw bijlage staan en staat bij mij ook ingeschakeld, maar ius het wel verstandig alle certificaten te verwijderen.
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #39
                    Bijgevoegde bestanden
                    Laatst bewerkt door driepinter; 23 Jun 2020, 11:30.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht

                      Ik heb een Samsung S10 met Android 10 daar heeft WifiSpots keurig op gewerkt tot ongeveer 3 weken geleden
                      Inderdaad - zat enigszins in de verkeerde richting. Zal volgende keer beter lezen
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #41
                        Ben er nog even verder ingedoken en bij Gebruikercertificaten stond 2x DELTA WifiSpots CA, waarvan er 1 was te verwijderen. Heb ik gedaan.
                        Bij Beveiligingcertificaten staat The USERTRUST RSA Certification Authority en die kan worden uitgeschakeld wat ik ook heb gedaan. Opnieuw geprobeerd in te loggen, dus alleen op het certificaat dat in Gebruikercertificatenstaat maar werkte niet.
                        Vervolgens The USERTRUST RSA Certification Authority weer ingeschakeld en die gaf de melding DELTA WifiSpots CA. Zou het kunnen dat de 2 certificaten elkaar in de weg zitten, want het certificaat in Gebruikercertificaten kan niet worden uitgeschakeld.

                        Reageer


                        • #42
                          Ik moet helaas constateren dat ik het zelf ook niet werkend krijg met het nieuwe certificaat.

                          Zie onderstaande foutmelding.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Ik moet helaas constateren dat ik het zelf ook niet werkend krijg met het nieuwe certificaat.
                            lukt mij ook niet.

                            Reageer


                            • #44
                              Getest op iPad (maakt verbinding maar krijgt er geen data door) en op Android 10 (krijgt geen verbinding, foutmelding is onjuiste gebruikersnaam/wachtwoord). Beide nog niet eerder ingesteld geweest met WifiSpots.
                              Misschien dat de modems nog een configuratie-update moeten krijgen?

                              Reageer


                              • #45
                                Om de wifispots werkend te krijgen dient het oude certificaat te worden verwijderd. Vervolgens kan het nieuwe certificaat worden gedownload. Mocht je na het ondernemen van deze stappen alsnog problemen ervaren met de Wifispots ontvangen we graag de klantgegevens per e-mail. Stuur hiervoor een berichtje naar [email protected]. Mocht het probleem lijken te zijn teruggekeerd kan er door de juiste afdeling actie worden ondernomen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X