Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
    De problemen met de wifispots leken in eerste instantie te zijn verholpen. Omdat er alsnog veel problemen worden ervaren is het onderzoek naar dit probleem heropend en heeft het netwerkcentrum van DELTA dit in behandeling. Ik ga er vanuit dat er snel een blijvende oplossing wordt gevonden.

    Reageer


    • #77
      Voor mezelf heb ik het opgelost, maar misschien kan dit ook voor anderen lukken..... bij de instellingen, die de handleiding aangeeft, dat 'msav...huppeldepup', geen ingevuld en bij het domein ook niets ingevuld. Wel bij gebruikersnaam @delta.nl erachter gezet (8 cijfers gebruikersnaam gebruiken, die je gekregen hebt, of kunt lezen in mijn delta...) en je wachtwoord natuurlijk ook bij wachtwoord invullen. Kijk...het werkt weer..... In principe kwam het door al de tips, die op het forum werden gegeven eens bij elkaar te voegen. Forumschrijvers bedankt dus hiervoor. Hoe eenvoudig kan het zijn.... Er werd over USERTrust RSA CA geschreven, dat niet goed samenging met de delta CA. Even gekeken of dat er bij mijn apparatuur ook inzat, zat erin.... Werd aangemerkt als zijnde voor oudere apparatuur, de manier op probleem op te lossen.... Als deze dan dit kan doen, geprobeerd met deze, lukte niet. De stoute schoenen aangedaan en.... zonder de installatie van DELTA Wifispots CA, geprobeerd.....Bingo! Werkte dus wel. Succes. Ik hoop hiermee voor sommigen van de mensen met het probleem, dit probleem te hebben opgelost. Bij mij heeft het trouwens ook een week of 3 geduurd, voor ik eruit was. Wat kan een, de, oplossing toch gemakkelijk zijn.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door sjaakvandestaak Bekijk bericht
        Wat kan een, de, oplossing toch gemakkelijk zijn.
        Klasse en een applaus voor jezelf (doorzetter!)

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #79
          Fijn dat het bij iemand is gelukt, maar ook deze methode lukt NIET op de Samsung S10. Is dus blijkbaar niet voor iedereen toepasbaar.

          Reageer


          • #80
            Is toch gelukt !!!! Inderdaad je identiteit en wachtwoord invullen en bij certificaat aanvinken "NIET VALIDEREN". Daarna werkt het op beide Samsung S10 smartphones met dank aan sjaakvandestaak !!!!

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door sjaakvandestaak Bekijk bericht
              Voor mezelf heb ik het opgelost, maar misschien kan dit ook voor anderen lukken... Bij mij heeft het trouwens ook een week of 3 geduurd, voor ik eruit was. Wat kan een, de, oplossing toch gemakkelijk zijn.
              Topper, held!

              Reageer


              • #82
                Er is vandaag een nieuw Android certificaat beschikbaar gesteld. Je kunt dit via deze pagina terugvinden, ook vind je hier de te ondernemen stappen: https://www.delta.nl/internet/wifi/w...spots/android/

                Reageer


                • #83

                  Reageer


                  • #84
                    Van de klantenservice bericht gekregen dat de oorzaak van het probleem is gevonden en opgelost. Heb het nieuwe certificaat gedownload en alles werkt perfect !!! Bedankt voor alle moeite.

                    Reageer


                    • #85
                      bij mij (LG tablet met Android 4.4.2) werkt het nu ook, weliswaar traag maar dat gebeurt wel vaker. Ik krijg echter een beveiligingsmelding die ik eerder niet kreeg:

                      "Een derde partij is in staat om uw netwerkactiviteit te bewaken, inclusief e-mails, apps en beveiligde websites. Een op het toestel geinstalleerde vertrouwde referentie maakt dit mogelijk".
                      Dit bericht verwijst vervolgens naar "The USERTRUST Network"(USERTrust RSA Certification Authority).
                      Heeft dit te maken met het nieuwe WifiSpots certificaat of de "oplossing" van het probleem?

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
                        bij mij (LG tablet met Android 4.4.2)Ik krijg echter een beveiligingsmelding die ik eerder niet kreeg:

                        "Een derde partij is in staat om uw netwerkactiviteit te bewaken, inclusief e-mails, apps en beveiligde websites. Een op het toestel geinstalleerde vertrouwde referentie maakt dit mogelijk".
                        Dit bericht verwijst vervolgens naar "The USERTRUST Network"(USERTrust RSA Certification Authority).
                        Heeft dit te maken met het nieuwe WifiSpots certificaat of de "oplossing" van het probleem?
                        Dit heeft te maken met het (nieuwe) certificaat, dus deze melding is alleen maar het bewijs dat je via een beveiligde Wifi verbinding werkt.

                        Reageer


                        • #87
                          OK, bedankt voor de info. De melding klinkt een beetje scary als je die niet eerder gezien hebt bij gebruik van Wifispots.

                          Reageer


                          • #88
                            Eindelijk het werkt weer na meer dan een maand. Bravo Delta. Hopelijk krijg ik niet meer problemen, want als elk probleem meer dan een maand duurt bij de Delta, dan hoop ik dat er snel een goed alternatief (Ziggo) in Zeeland komt.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door vankastjeanaardemuur Bekijk bericht
                              Eindelijk het werkt weer na meer dan een maand. Bravo Delta
                              Klasse! Wat was nu de oorzaak van het probleem?

                              Oorspronkelijk gepost door vankastjeanaardemuur Bekijk bericht
                              . Hopelijk krijg ik niet meer problemen, want als elk probleem meer dan een maand duurt bij de Delta, dan hoop ik dat er snel een goed alternatief (Ziggo) in Zeeland komt.
                              Ziggo heeft ook gebruikersproblemen (momenteel vooral administratieve).
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #90

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X