Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Voor alle duidelijkheid: wat versta je onder "oude certificaat verwijderen"

    1. Via Wifinetwerken bij Delta Wifispots aangeven "Netwerk vergeten"
    2. Bij Gebruikercertificaten het certificaat Delta Wifispots verwijderen. (zie bijlage)

    Heb de bij 1 genoemde methode al diverse malen geprobeerd maar zonder positief effect
    De bij 2 genoemde methode is onmogelijk omdat dit is vergrendeld (zie slot op bijlage).



    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #47
      Indien je nu voor : Aanmeldgegevens wissen zou kiezen dan ben je de vier andere Gebruikercertficaten ook kwijt.

      Reageer


      • #48
        Ik kan op de S10 (Android 10) bij Gebruikercertificaten elk certificaat afzonderlijk verwijderen behalve Delta Wifispots. Daar op klikken geeft alleen "Gereed" terwijl ik bij Beschikbare Wifinetwerken Delta Wifispots heb uitgeschakeld. Heb het idee dat het certificaat in de map Gebruikercertificaten vast (definitief) in de S10 zit en dus niet kan worden verwijderd en dat die problemen geeft/heeft met het certificaat dat van Delta Fiber moet worden gedownload. Wacht nog steeds op een reactie van Delta Fiber op mijn vraag m.b.t. het verwijderen van het certificaat, misschien geeft dat helderheid in deze wel langzaam vervelend wordende issue

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
          Om de wifispots werkend te krijgen dient het oude certificaat te worden verwijderd. Vervolgens kan het nieuwe certificaat worden gedownload. Mocht je na het ondernemen van deze stappen alsnog problemen ervaren met de Wifispots ontvangen we graag de klantgegevens per e-mail. Stuur hiervoor een berichtje naar [email protected]. Mocht het probleem lijken te zijn teruggekeerd kan er door de juiste afdeling actie worden ondernomen.
          Leuk dat het quoten weer werkt maar zoals ik schreef: ik heb geen oud certificaat. Het is nooit geinstalleerd geweest, bovendien is het op IOS een profiel en geen certificaat, daar kun je dus niet eens een oud en een nieuw naast elkaar gebruiken.

          Reageer


          • #50

            Reageer


            • #51
              Laatst bewerkt door fred44nl; 25 Jun 2020, 19:12.

              Reageer


              • #52
                Bij mij maakt het niet uit of ik achter mijn gebruikersnaam @delta.nl zet of niet. Dit heb ik al vanaf het begin, dat ik gedonder met de WifiSpots kreeg, diverse keren geprobeerd.
                Zelfs nu heb ik het weer een aantal keren geprobeerd, resultaat 0,0.
                Als het zo wel moet (dus zonder @delta,nl), waarom heeft de Delta dat dan niet gecommuniceerd???? In 2014 moest het er wel achter.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door vankastjeanaardemuur Bekijk bericht
                  Bij mij maakt het niet uit of ik achter mijn gebruikersnaam @delta.nl zet of niet. Dit heb ik al vanaf het begin, dat ik gedonder met de WifiSpots kreeg, diverse keren geprobeerd.
                  Zelfs nu heb ik het weer een aantal keren geprobeerd, resultaat 0,0.
                  Als het zo wel moet (dus zonder @delta,nl), waarom heeft de Delta dat dan niet gecommuniceerd???? In 2014 moest het er wel achter.
                  Communiceren is sowieso niet echt een sterk punt van Delta!

                  Reageer


                  • #54
                    Hoelang duurt het voordat een nieuw wachtwoord aktief is.?
                    Bij het aan melden verschillende meldingen, waarvan 1 onjuist wachtwoord.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
                      Hoelang duurt het voordat een nieuw wachtwoord aktief is.?
                      Bij het aan melden verschillende meldingen, waarvan 1 onjuist wachtwoord.
                      Wachtwoord wordt onmiddelijk actief, het werkt dan misschien op iOS maar op Android werkt het nog steeds niet (melding aanmeldgegevens onjuist blijft).

                      Op Android maakt het verder ook geen verschil met of zonder delta.nl achter je gebruikersnaam.

                      Reageer


                      • #56
                        De variant met en zonder delta.nl diverse malen geprobeerd, maar werkt ook niet.

                        Reageer


                        • #57
                          om Delta Wifispots te kunnen gebruiken, moet je niet te ver van een spot af zitten.
                          mijn modem staat normaal in bridge, dus wordt er geen wifispot uitgezonden.
                          om verder te testen, heb ik m'n modem uit bridge-mode gehaald.
                          maar nog steeds wordt er geen wifi-spot uitgezonden.

                          moet er nog iets in het modem ingesteld worden ??

                          Reageer


                          • #58
                            In MijnDelta kan ik bij Zelf regelen (https://www.delta.nl/mijn/zelf-regelen/) mijn wifispot aan - en uitzetten.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
                              In MijnDelta kan ik bij Zelf regelen (https://www.delta.nl/mijn/zelf-regelen/) mijn wifispot aan - en uitzetten.

                              Reageer


                              • #60

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X